Komunikaty PR

Galeria Zaspa czeka na elektrośmieci – stawiamy na zdrowie i urodę!

2024-03-20  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.13 MB )

Galeria Zaspa zaprasza do wspólnego świętowania przybycia wiosny. Z tej okazji w sobotę, 23 marca, przed Zaspą stanie kontener na elektrośmieci. Zużyte sprzęty elektroniczne będą wymieniane na piękne roślinki. Dodatkowo, tego dnia odbywać się będą ekologiczne warsztaty.

W Polsce rocznie gromadzi się ponad 900 tysięcy ton zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, znanych jako elektrośmieci. Z uwagi na szkodliwe substancje, nie tylko dla zdrowia ludzi i zwierząt, ale całego środowiska naturalnego, nie wolno ich wyrzucać do tradycyjnych śmietników. Dla wielu z nas stanowi to istotny problem.

Wiosna to idealny moment, by odpowiednio zadbać o naturę. W tym czasie trawniki zamieniają się w kolorowe dywany, drzewa stają się zielone i pełne kolorowych pąków, a w nas wstępuje nowa energia. Dlatego też, Galeria Zaspa postanowiła to wykorzystać i zaproponować swoim gościom wymianę elektrośmieci na rośliny. Kolorowe kwiaty doskonale odnajdą się na balkonach, działkach czy w ogrodach, a co ważne, przestarzałe urządzenia nie będą już zajmować miejsca w domach. Zamiast tego, elektrośmieci trafią w odpowiednie miejsce, by w procesie recyclingu otrzymać nowe życie. Każdy, kto w sobotę, 23 marca, przyniesie na miejsce zbiórki swoje elektroodpady, będzie mógł odebrać piękne rośliny. Odbiór zużytego sprzętu odbędzie się przed Galerią Zaspa, a rośliny czekać będą na odbiór na specjalnie przygotowanym stoisku.

Także tego dnia, w godzinach 10:00 – 16:00, odbywać się będą ekologiczne warsztaty, podczas których będzie można stworzyć oryginalne mydełka i świeczki sojowe. Serdecznie zapraszamy do wspólnego i pożytecznego powitania najpiękniejszej pory roku!

 

Galeria Zaspa (dawne ETC Gdańsk) to najstarsze centrum handlowe w Trójmieście znajdujące się na terenie dawnego lotniska we Wrzeszczu, którego początki sięgają lat 20-tych XIX w. Dzięki modernizacji przeprowadzonej przez Grupę Capital Park klienci Galerii Zaspa mogą komfortowo robić codzienne zakupy, a odpowiedni dobór markowych sklepów i punktów usługowych umożliwia załatwienie wszystkich spraw w jednym miejscu. Na dwóch piętrach centrum o powierzchni blisko 8.700 mkw. znajduje się 30 lokali handlowo-usługowych m.in. supermarket Intermarche, drogeria Rossmann, sklep Euro RTV AGD, Pepco oraz siłownia Calypso. Ofertę galerii uzupełniają Cukiernia Sowa, Piekarnia Szydłowski i Dominos Pizza oraz liczne punkty usługowe tj. kantor, kwiaciarnia, salon fotograficzny, apteka oraz pralnia. Do dyspozycji Klientów jest 185 naziemnych miejsc parkingowych oraz stojaki rowerowe.

 

Więcej informacji: www.galeriazaspa.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe
2024-07-25 | 12:00

To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka

Dobry Flow – pod takim tytułem rusza kolejna sekcja tegorocznego łódzkiego Festiwalu Filmowego tme Polówka.  Filmy w ramach sekcji „Dobry Flow” emitowane
Styl życia WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
2024-07-25 | 10:00

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA I NIEDZIELNY LUNCH BEZ DZIECIAKÓW   Kiedy inne teatry wakacyjnie śpią – ten gra.
Styl życia Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
2024-07-24 | 15:00

Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach

Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.