Komunikaty PR

Galeria Zaspa czeka na elektrośmieci – stawiamy na zdrowie i urodę!

2024-03-20  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.13 MB )

Galeria Zaspa zaprasza do wspólnego świętowania przybycia wiosny. Z tej okazji w sobotę, 23 marca, przed Zaspą stanie kontener na elektrośmieci. Zużyte sprzęty elektroniczne będą wymieniane na piękne roślinki. Dodatkowo, tego dnia odbywać się będą ekologiczne warsztaty.

W Polsce rocznie gromadzi się ponad 900 tysięcy ton zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, znanych jako elektrośmieci. Z uwagi na szkodliwe substancje, nie tylko dla zdrowia ludzi i zwierząt, ale całego środowiska naturalnego, nie wolno ich wyrzucać do tradycyjnych śmietników. Dla wielu z nas stanowi to istotny problem.

Wiosna to idealny moment, by odpowiednio zadbać o naturę. W tym czasie trawniki zamieniają się w kolorowe dywany, drzewa stają się zielone i pełne kolorowych pąków, a w nas wstępuje nowa energia. Dlatego też, Galeria Zaspa postanowiła to wykorzystać i zaproponować swoim gościom wymianę elektrośmieci na rośliny. Kolorowe kwiaty doskonale odnajdą się na balkonach, działkach czy w ogrodach, a co ważne, przestarzałe urządzenia nie będą już zajmować miejsca w domach. Zamiast tego, elektrośmieci trafią w odpowiednie miejsce, by w procesie recyclingu otrzymać nowe życie. Każdy, kto w sobotę, 23 marca, przyniesie na miejsce zbiórki swoje elektroodpady, będzie mógł odebrać piękne rośliny. Odbiór zużytego sprzętu odbędzie się przed Galerią Zaspa, a rośliny czekać będą na odbiór na specjalnie przygotowanym stoisku.

Także tego dnia, w godzinach 10:00 – 16:00, odbywać się będą ekologiczne warsztaty, podczas których będzie można stworzyć oryginalne mydełka i świeczki sojowe. Serdecznie zapraszamy do wspólnego i pożytecznego powitania najpiękniejszej pory roku!

 

Galeria Zaspa (dawne ETC Gdańsk) to najstarsze centrum handlowe w Trójmieście znajdujące się na terenie dawnego lotniska we Wrzeszczu, którego początki sięgają lat 20-tych XIX w. Dzięki modernizacji przeprowadzonej przez Grupę Capital Park klienci Galerii Zaspa mogą komfortowo robić codzienne zakupy, a odpowiedni dobór markowych sklepów i punktów usługowych umożliwia załatwienie wszystkich spraw w jednym miejscu. Na dwóch piętrach centrum o powierzchni blisko 8.700 mkw. znajduje się 30 lokali handlowo-usługowych m.in. supermarket Intermarche, drogeria Rossmann, sklep Euro RTV AGD, Pepco oraz siłownia Calypso. Ofertę galerii uzupełniają Cukiernia Sowa, Piekarnia Szydłowski i Dominos Pizza oraz liczne punkty usługowe tj. kantor, kwiaciarnia, salon fotograficzny, apteka oraz pralnia. Do dyspozycji Klientów jest 185 naziemnych miejsc parkingowych oraz stojaki rowerowe.

 

Więcej informacji: www.galeriazaspa.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.