Galeria Zaspa zaprasza na Święto Zaspy

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
26 czerwca odbędzie się kolejna edycja Biegu Zaspy. Oprócz ciekawych tras, na uczestników i obserwatorów czekać będzie wiele atrakcji, które zagwarantują wspaniałą zabawę. Dzień wcześniej w Galerii Zaspa, gdzie zlokalizowane będzie Biuro Zawodów, prowadzone będą zapisy oraz wydawane pakiety startowe. Galeria ponownie znalazła się też w gronie sponsorów imprezy.
Biegowe Grand Prix Dzielnic Gdańska to cykliczne wydarzenie dedykowane mieszkańcom Gdańska i okolic. Jej organizatorem jest Klub Lekkoatletyczny Lechia Gdańska, natomiast jednym ze sponsorów Galeria Zaspa. Podczas tegorocznej edycji organizatorzy jak zwykle przygotowali zróżnicowane technicznie trasy. Dorośli do pokonania będą mieli odcinek około 5 km, z kolei dzieci i młodzież w zależności od etapu zawodów - od 150 do 1500 m. Tegoroczny cykl biegowy składa się z 4 etapów: I etap – Gdańsk Zaspa odbędzie się w najbliższą sobotę. Udział w biegu to świetny pomysł na aktywny weekend. Co więcej, każdy uczestnik otrzyma pamiątkowy medal, a dla zwycięzców przygotowano nagrody. Część z nich ufundowała Galeria Zaspa.
Sportowe atrakcje to jednak nie wszystko. W sobotę odbędą się m.in. loterie fantowe czy pokazy. Na terenie wydarzenia stanie też wielki dmuchany plac zabaw.
Wydarzenie, jak co roku, połączone jest również z akcją charytatywną. Tym razem Fundacja Mam Marzenie będzie prowadzić zbiórkę dla małej Anielki, która marzy o remoncie swojego pokoju.
Udział w imprezie dla dzieci i młodzieży oraz dla osób mieszkających w dzielnicy Zaspa jest bezpłatny, natomiast dla zawodników Biegu Głównego (5 km) spoza dzielnicy kosztuje 15 złotych przy rejestracji elektronicznej.
Pakiety sportowe dostępne będą dzień wcześniej tj. 25 czerwca w piątek, w godzinach 16:30-19:00 w Biurze Zawodów zlokalizowanym w Galerii Zaspa.
Więcej informacji oraz szczegółowy program znajduje się na stronie: https://bieginadzielnicach.pl/

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.