Komunikaty PR

Galeria Zaspa zaprasza na urodziny

2022-04-20  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

W najbliższą sobotę 23 kwietnia Galeria Zaspa obchodzi urodziny i zaprasza wszystkich do wspólnego świętowania. Na ten dzień galeria zaplanowała dla swoich gości wiele niespodzianek m.in. warsztaty dla dzieci, pyszne babeczki oraz masę prezentów.

W tym roku Galeria Zaspa obchodzi 6 urodziny. Z tej okazji w pasażu handlowym odbędą się liczne atrakcje, w których będą mogli wziąć udział zarówno dzieci, jak i dorośli. Urodzinowe „party” zacznie się już od 10:00 i potrwa do 16:00. W tym czasie każdy, kto zrobi w galerii zakupy będzie miał szansę złowić dla siebie super prezent. Wystarczy okazać na urodzinowym stoisku paragon na kwotę 70 złotych, zarzucić specjalną wędkę i wyciągnąć upominek. Dla najmłodszych z kolei zaplanowano bezpłatne warsztaty. Dzieci, pod czujnym okiem cukiernika, będą miały okazję przyozdobić upieczone wcześniej muffinki. Do ich dyspozycji będą kolorowe kremy, dekoracje i specjalne przyrządy pozwalające na stworzenie smakowitych arcydzieł. Co więcej – będzie je można zabrać ze sobą do domu! To jednak nie koniec niespodzianek. W Galerii Zaspa pojawi się też animator, który swoją kreatywnością i fantazją oczaruje wielu gości. Pokaże m.in. jak ze zwykłego balona wyczarować niezwykłe postaci. Chętnym pokaże w czym tkwi sekret, zaprezentuje kilka podstawowych technik i zaprosi do wspólnego modelowania dmuchanych cudaków.

 

Uwaga! Udział w warsztatach jest bezpłatny, nie są wymagane zapisy. Regulamin akcji „złów prezent” dostępny będzie przy stoisku promocyjnym. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.