Green Hell VR w wersji alpha w Q1 2021 r.
W Q1 2021 roku na PC zadebiutuje wersje alpha Green Hell VR. Następnym etapem będzie faza testów i optymalizacji elementów graficznych oraz przygotowanie wersji beta projektu, która ma być gotowa w Q2. Odsłonę gry w wirtualnej rzeczywistości realizuje katowickie studio Incuvo. Premiera pełnej wersji survivalowej produkcji zaplanowana jest na Q3 2021. Fabuła projektu rozgrywa się w deszczowych lasach Amazonii. Środki na realizację gry pochodzą z przeprowadzonej przez spółkę kampanii crowdinvestingowej, w ramach której studio pozyskało od inwestorów łącznie 2,8 mln zł. Aktualnie Incuvo czeka na zatwierdzenie Dokumentu Informacyjnego przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie, w związku z ubieganiem się o dopuszczenie akcji spółki na NewConnect.
- Niedawno zakończyliśmy etap preprodukcji naszego najnowszego projektu z elementami survivalowymi, Green Hell VR. Obecnie jesteśmy na etapie przygotowywania wersji alpha, która już Q1 2021 pokaże odbiorcom ogromny potencjał tej rozgrywki survivalowej w wirtualnej rzeczywistości. Koncentrujemy się na implementacji ostatnich mechanik w celu uzyskania wyjątkowej immersji. Dokładamy wszelkich starań, aby finalny projekt był zgodny z oczekiwaniami graczy, które jak wiemy są duże. – informuje Andrzej Wychowaniec, prezes zarządu Incuvo. – Pełna wersja gry zadebiutuje na PC jesienią przyszłego roku. Docelowo projekt dedykowany będzie także na popularne gogle Oculus Quest, co mam nadzieję zadowoli fanów produkcji VR. Zespół zakończył już etap preprodukcji gry i aktualnie trwają pracę nad przygotowaniem prototypu – dodaje Andrzej Wychowaniec.
Oprócz portingu gier zewnętrznych producentów Incuvo adaptuje i wydaje własne gry. Spółka realizuje także projekty oparte na IP innych producentów, w zamian za część przyszłych przychodów ze sprzedaży. Właśnie w takim modelu studio przenosi na VR Green Hell, którego autorem jest Creepy Jar. Środki na realizację projektu, Incuvo pozyskało od inwestorów, w ramach tegorocznej kampanii crowdinvestingowej.
Green Hell VR to symulator przetrwania osadzony w unikalnym otoczeniu lasu deszczowego w Amazonii. Gracz, aby przetrwać i przejść do kolejnego poziomu, musi wykazać się sprytem i wytrwałością. Zbuduje schronienie, wytworzy broń, a żeby zdobyć pożywienie uda się na polowanie. Gra w wersji na PC osiągnęła w 2019 r. prestiżowe nagrody Best Polish Game i Best Polish Game Design. W konkursie Digital Dragons nominowany był także Blair Witch. To popularny horror od Bloober Team, za którego port w wersji VR odpowiadało Incuvo. Tytuł, w wersji na Oculus Quest i Oculus Quest 2, zadebiutował na rynku 29 października br. Jak podaje wydawca gry projekt spłacił się w 12 godzin, co jest bardzo dobrym wynikiem.
Incuvo obecnie czeka na zatwierdzenie przez GPW w Warszawie Dokumentu Informacyjnego spółki. Proces ten poprzedza planowany na przełom 2020 i 2021 debiut firmy na rynku NewConnect.

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dziecko

Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci
Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.
Edukacja
W ubiegłym roku spadła liczba samobójstw. Dalsza reforma psychiatrii powinna pomóc utrzymać tę tendencję

W 2024 roku po raz pierwszy od kilku lat liczba samobójstw w Polsce spadła, jednak skala problemu wciąż jest poważna. Polska jest w trakcie reformy psychiatrii, w ramach której największy nacisk w kształtowaniu opieki ma być położony na wsparcie środowiskowe. Eksperci zwracają jednak uwagę również na potrzebę utrzymania działań oddolnych i podniesienia społecznej wiedzy na temat prewencji suicydalnej. Bardzo istotne w tym kontekście jest odpowiednie kształtowanie dyskursu medialnego, a także edukowanie na temat tego, jakie zasady są kluczowe w pierwszej pomocy emocjonalnej.
Psychologia
Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań

– Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.