Komunikaty PR

Gruzińska biesiada w Fuzji

2023-02-20  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.82 MB )

Chinkalnia, jedna z najpopularniejszych gruzińskich restauracji, wzbogaci ofertę kulinarną łódzkiej Fuzji. Na terenie zrewitalizowanych przez Echo Investment dawnych zakładów fabrycznych Karola Sheiblera znajdzie się pierwszy w Łodzi lokal własny tej sieci. W jednym z historycznych budynków kompleksu zajmie on ok. 150 mkw. powierzchni.

Chinkalnia to prężnie rozwijająca się sieć restauracji gruzińskich. Pierwsza powstała w 2014 roku we Lwowie. Dziś działa w 90 lokalizacjach w 5 krajach Europy Środkowo-Wschodniej – w Ukrainie, Litwie, Łotwie, Białorusi i w Polsce, gdzie aktualnie funkcjonuje 19 restauracji tej sieci. Kolejny lokal Chinkalni, tym razem pod marką własną, otworzy się w Fuzji.

- Rewitalizacja Fuzji to ogromne przedsięwzięcie realizowane wieloetapowo. Pofabryczne budynki zlokalizowane na terenie kompleksu są systematycznie odnawiane i opisywane nowymi funkcjami. W większości z nich znajdą się restauracje, piekarnie, cukiernie czy urokliwe kawiarenki. Naszych najemców dobieramy bardzo skrupulatnie tak, by oferta kulinarna Fuzji była różnorodna, ale też pasowała do klimatu całego kompleksu. Cieszymy się, że kolejna umowa na wynajem przestrzeni w łódzkiej Fuzji została podpisana z tak znakomitą restauracją jaką jest Chinkalniamówi Marcin Szlufik, Senior Leasing Manager w Echo Investment.

Soczyste chinkali, smakowite chaczapuri, długie toasty i klimatyczny wystrój – krótko mówiąc  biesiada w iście gruzińskim stylu. Taka właśnie będzie Chinkalnia w Fuzji. Restauracje Chinkali we wszystkich swoich lokalizacjach są spójne. Łączą je wspólne standardy dotyczące lokalizacji, wystroju, a przede wszystkim jakości produktów i przypraw, sprowadzanych prosto z Gruzji. Menu restauracji spod szyldu Chinkalni opracował brand chef, Levan Meparishivili. Flagowym daniem restauracji jest Chinkali, od której pochodzi nazwa restauracji. Sprzedaż Chinkali stanowi około 25% całej sprzedaży sieci.

- Naszą misją jest dzielić się z gośćmi miłością do gruzińskiej kuchni i biesiady. W naszym menu można znaleźć tradycyjne gruzińskie potrawy takie jak Chinkali – to od nich wywodzi się nazwa naszej sieci. Chinkali to sakiewki z ciasta nadziewane farszem mięsnym oraz bulionem, je się je rękoma. Należy wziąć Chinkali w ręce, nadgryźć ciasto, wypić bulion a finalnie zjeść farsz.  W naszych restauracjach na oczach gości  wypiekamy też Chaczapuri czyli placki z ciasta drożdżowego wypełnione serem. W ofercie znajduje się więcej znanych potraw oraz oczywiście gruzińskie wino mówi Iryna Konstantinowa, Dyrektor ds. Rozwoju marki Chinkalnia. - Można nas znaleźć w wielu polskich miastach, jednakże do  Łodzi zawitaliśmy niedawno. Restauracja w Fuzji będzie drugim lokalem w Łodzi, trzeba jednak zaznaczyć, że będzie to pierwszy w Łodzi lokal własny marki Chinkalnia, a więc jest to dla nas szczególnie ważne otwarcie. Lokal działający przy ulicy Piotrkowskiej jest prowadzony przez naszego franczyzobiorcę – dodaje Iryna Konstantinowa.

Doradcą odpowiedzialnym za transakcję był warszawski start-up nieruchomościowy Expandeo, wspierający sieć Chinkalnia w swoim rozwoju w Polsce, dla którego była to już kolejna z sukcesem przeprowadzona transakcja lokalu w obiektach typu mixed-use.

Fuzja to flagowa inwestycja Echo Investment prowadzona w centrum Łodzi na terenie dawnych zakładów fabrycznych Karola Scheiblera. Multifunkcyjny projekt powstaje na obszarze 8 ha w otoczeniu historycznej zabudowy, która zyska nowe funkcje. Inwestycja po wielu latach od upadku zakładów Uniontex powraca do Łodzi jako pełnoprawna część miasta z ofertą kulturalną, rozrywkową, gastronomiczną, usługowo – handlową, a także budynkami mieszkalnymi, nowoczesną powierzchnią biurową, miejskim placem (Ogrody Anny) i otwartymi, zielonymi terenami wspólnymi. Łącznie na 8 ha zlokalizowane będą 22 budynki, z czego 15 to obiekty historyczne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

A. Hyży: Hubert Urbański jest wisienką na torcie ramówki. To część planu Edwarda Miszczaka tworzenia telewizji gwiazd

Agnieszka Hyży, Elżbieta Romanowska, Lanberry, Martyna Kupczyk i Ewa Wachowicz wierzą, że kultowy format „Milionerzy” zyska w Polsacie drugie życie i znów milion będzie nie tylko w nazwie i w głównej wygranej, ale i w oglądalności. Teleturniej miał swoją premierę na antenie telewizji TVN w 1999 roku. Teraz prawa do tego programu wykupił Polsat. Prowadzącym pozostaje Hubert Urbański, który cieszy się zarówno sympatią widzów, jak i uznaniem innych gwiazd związanych z tą stacją. Zapewniają one, że będą oglądać nowe odcinki i już typują je na hit tej jesieni.

Polityka

Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.

Motoryzacja

Gwiazdy: Rower może być alternatywą dla samochodu. To nie tylko tani i ekologiczny środek transportu, ale też wspiera zdrowie

Jeśli tylko pogoda na to pozwala, to Anna Powierza, Iwona Guzowska i Piotr Zelt chętnie przesiadają się na rower, który doskonale sprawdza się zarówno jako środek transportu w zakorkowanym mieście, jak również podczas wycieczek krajoznawczych czy treningów zdrowotnych. Gwiazdy zgodnie przyznają, że jazda jednośladem przynosi wiele korzyści dla organizmu, jest również przyjazna dla środowiska. Pozwala też zaoszczędzić na paliwie i opłatach za parkowanie.