G-SHOCK świętuje 40-lecie marki nowymi modelami zegarków
Zainspirowana minerałami seria zegarków G-SHOCK, dostępna w kształtach i kolorach, które podbiją serce każdego poszukiwacza przygód!
Seria zegarków z okazji 40-lecia marki została zaprojektowana tak, by odzwierciedlać ducha przygody. Inspiracja minerałami to nie tylko atrakcyjny wygląd zegarków. To także symbol wartości G-SHOCK wyznawanych przez lata istnienia. Kamień słoneczny, kalcyt i kordieryt od średniowiecza służyły jako amulety odkrywców i podróżników. Były symbolami zwycięstwa, odwagi, sukcesu. Wskazywały także drogę do celu, bo dzięki unikatowym rozbłyskom pozwalały określić pozycję względem słońca. Dziś, połączone z niezawodną konstrukcją G-SHOCK, mogą wspierać fanów marki w ich codziennych przygodach.
Metalowe koperty zegarków zostały wykonane specjalną technologią kucia i obróbki, dzięki czemu mają szorstką, kamienistą fakturę, a także wielobarwny połysk, który zmienia się w zależności od kąta patrzenia na zegarek. Poszczególne modele zawierają także unikalne elementy projektowe, które oddają ducha wybranego minerału:
-
GM-5640GEM × Sunstone swoją strukturą odzwierciedla wielobarwny połysk kamienia słonecznego,
-
GM-2140GEM × Cordierite ma piękną niebieską tarczę oraz pasek wykonany z mieszanej żywicy w różnych barwach,
-
Zegarek GM-114GEM × Calcite ma metalową lunetę w złoto-czarnych kolorach, nawiązujących do rudy kalcytu,
-
GM-S5640GEM × Calcite ma z kolei tęczową kopertę, która odtwarza krystaliczną strukturę kalcytu i jego niepowtarzalny blask.
Oprócz unikalnego wyglądu nowe modele G-SHOCK mają także specjalne symbole zwracające uwagę na okrągłą rocznicę istnienia marki. To logo rocznicowe wygrawerowane na deklu oraz laserowy grawerunek na pasku z czterema gwiazdami i słowami „od 1983”. Każdy zegarek dostępny jest w ekologicznym opakowaniu wykonanym z recyklingowych materiałów, które mają kształt litery G.
To zegarki idealne dla poszukiwaczy przygód, którzy szukają stylowego i wytrzymałego dodatku, który może sprostać każdemu wyzwaniu.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.