Gwiazdy rapu i prezentacja nowości, czyli polskie obchody 40-lecia marki G-SHOCK
Historia marki G-SHOCK to tak naprawdę historia rewolucji w świecie zegarków. Pierwszy model, zaprojektowany przez japońskiego inżyniera Kikuo Ibe, powstał w odpowiedzi na wyzwanie stworzenia zegarka odpornego na wstrząsy i uderzenia. Dzięki innowacyjnej konstrukcji koperty i solidnej ochronie modułu, G-SHOCK stał się symbolem niezawodności nawet w najtrudniejszych warunkach.
40 lat temu, kiedy G-SHOCK pojawił się na rynku od razu zdobył serca miłośników zegarków. Dziś, marka nie tylko kontynuuje swoją misję dostarczania niezawodnych czasomierzy, ale także inspiruje się rozwijającymi się trendami i subkulturami, tworząc nowe, stylowe modele. Z okazji 40-lecia, G-SHOCK zorganizował wyjątkowe wydarzenie, które miało na celu połączenie tradycji i nowoczesności, które stanowią serce samej marki.Wieczór pełen muzyki i niespodzianek, z udziałem ambasadora marki, rapera Janusza Walczuka, oraz kultowego zespołu JWP, był hołdem
dla dwóch twarzy G-SHOCK, old schoolowej i new schoolowej.
Wydarzenie to było także okazją do zaprezentowania najnowszych modeli zegarków, które kontynuują dziedzictwo marki. “Zderzenie oldschool vs newschool nastąpiło też na poziomie produktowym. Podczas wydarzenia zestawiliśmy klasyczny model G-SHOCK DW-5600, tzw. “kostkę”, która nawiązuje do pierwszego modelu marki z najbardziej współczesnym kształtem koperty G-SHOCK widocznym w linii 2100 OCTAGON. Aktualnie linia ta jest mocno rozwijana przez G-SHOCK. To zestawienie pokazuje ewolucję G-SHOCK na przestrzeni minionych 40 lat - od masywnych kopert i cyfrowych wyświetlaczy o sportowym charakterze, które dominowały ofertę G po cieńszą, lżejszą oktagonalną odsłonę analogowo-cyfrową, która jest bardziej klasyczną i równie odporną na wstrząsy odsłoną G-SHOCK” – mówi Anna Miksztal, Brand Manager G-SHOCK.
G-SHOCK zawsze stawia na niezawodność i jakość, co sprawia, że pozostaje jednym z najbardziej szanowanych producentów zegarków na świecie. 40 lat to okazja do podsumowań, ale także do patrzenia w przyszłość, dlatego w Polsce marka postanowiła pokazać jak mocno obserwuje zmieniające się trendy i zamiłowanie lokalnego świata hip hopu do stylu G-SHOCK’a.
![SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_423925340,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
![Printy czy gładkie? Wszystkie style dozwolone!](/files/_uploaded/glownekonf_1911953355,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Printy czy gładkie? Wszystkie style dozwolone!
![Miejski szyk czy sportowa elegancja?](/files/_uploaded/glownekonf_974810703,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Miejski szyk czy sportowa elegancja?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Media
![](/files/1922771799/zawierucha-aktorstwo-foto-tam,w_274,_small.jpg)
Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść
Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.
Nauka
Sztuczna inteligencja wspiera lekarzy przy leczeniu niepłodności. Z rozwiązań polskiej firmy korzystają kliniki na całym świecie
![](/files/1922771799/sankowski--ai-nieplodnosc-foto,w_133,r_png,_small.png)
Według danych Światowej Organizacji Zdrowia niepłodność może dotyczyć ok. 17,5 proc. dorosłej populacji. To oznacza, że średnio jedna osoba na sześć doświadcza problemów z niepłodnością. W Polsce to może być ok. 1,5 mln par, z których część decyduje się na procedurę in vitro. Z pomocą lekarzom w jej trakcie przychodzi sztuczna inteligencja. Polska firma MIM Fertility opracowała aplikacje, które optymalizują pracę embriologów i lekarzy. – Sztuczna inteligencja nie zastąpi lekarzy, ale wspiera ich w podejmowaniu decyzji – mówi ich współtwórca prof. Piotr Sankowski.
Sport
Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby
![](/files/1922771799/pge-projekt-warszawa-bb-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.