Komunikaty PR

Coccodrillo wspiera charytatywny pokaz mody “Gwiazdy dzieciom”

2021-10-12  |  10:00

2 października znana i ceniona polska marka odzieży dziecięcej – Coccodrillo – wzięła udział w charytatywnym pokazie modzie “Gwiazdy dzieciom. Barwy Jesieni”. Akcja odbyła się w Mediatece w Grodzisku Mazowieckim, a na wybiegu mogliśmy zobaczyć m.in. Monikę Richardson, Jarosława Kreta i Karola Strasburgera.

“Gwiazdy dzieciom” to charytatywny pokaz mody, podczas którego osoby znane z pierwszych stron gazet występują wspólnie z dziećmi z rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej. Celem wydarzenia było dowartościowanie wycofanych i zamkniętych w sobie podopiecznych z MOPS w Pruszkowie oraz Domu Samotnej Matki z Brwinowa, i przekazanie im niezbędnych ubrań na jesienną porę roku. Dzieci otrzymały od sponsorów wszystko to, co zaprezentowały na pokazie. W tegorocznej edycji małym modelkom i modelom towarzyszyli Anna Powierza, Anna Głogowska, Aleksandra Kostka, Jarosław Kret, Karol Strasburger, Monika Richardson, Marianna Schreiber, Magdalena Narożna, Małgorzata Tomaszewska, Julia Wróblewska i Iwona Węgrowska.

– Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć małych modeli i modelki oraz razem z organizatorami wydarzenia dostarczyć im niezwykłe emocje ze wspólnego występu ze znanymi i lubianymi osobami – komentuje Paulina Żaczyk, p.o. Kierownika Marketingu Coccodrillo. – Dzieci są dla nas najważniejsze i naszą misją jest dbanie o nie, dlatego połączyliśmy siły z organizatorami wydarzenia, by wspólnie pomagać i spełniać marzenia tych najmłodszych. Dostarczać niezapomnianych wrażeń, które choć na chwilę pozwolą oderwać się od codzienności – dodaje.

Pokaz charytatywny “Gwiazdy dzieciom”, to nie pierwsza tego typu inicjatywa w tym roku, w której Coccodrillo wzięło udział. W maju marka zorganizowała specjalną akcję zakupową na rzecz Marysi z Brenna, a miesiąc później zachęcała lokalną społeczność do pomocy małej dziewczynce Kai, która walczy z nowotworem złośliwym mózgu. Ponadto Coccodrillo regularnie wspiera małych podopiecznych Fundacji Mam Marzenie w ramach akcji „Ubierz Marzenia”. Więcej informacji o wyjątkowych inicjatywach marki można znaleźć na stronie: https://pl.coccodrillo.eu/coccodrillo-pomagamy.


Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce jest to prawie 250 sklepów w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.