Coccodrillo wspiera charytatywny pokaz mody “Gwiazdy dzieciom”
2 października znana i ceniona polska marka odzieży dziecięcej – Coccodrillo – wzięła udział w charytatywnym pokazie modzie “Gwiazdy dzieciom. Barwy Jesieni”. Akcja odbyła się w Mediatece w Grodzisku Mazowieckim, a na wybiegu mogliśmy zobaczyć m.in. Monikę Richardson, Jarosława Kreta i Karola Strasburgera.
“Gwiazdy dzieciom” to charytatywny pokaz mody, podczas którego osoby znane z pierwszych stron gazet występują wspólnie z dziećmi z rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej. Celem wydarzenia było dowartościowanie wycofanych i zamkniętych w sobie podopiecznych z MOPS w Pruszkowie oraz Domu Samotnej Matki z Brwinowa, i przekazanie im niezbędnych ubrań na jesienną porę roku. Dzieci otrzymały od sponsorów wszystko to, co zaprezentowały na pokazie. W tegorocznej edycji małym modelkom i modelom towarzyszyli Anna Powierza, Anna Głogowska, Aleksandra Kostka, Jarosław Kret, Karol Strasburger, Monika Richardson, Marianna Schreiber, Magdalena Narożna, Małgorzata Tomaszewska, Julia Wróblewska i Iwona Węgrowska.
– Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć małych modeli i modelki oraz razem z organizatorami wydarzenia dostarczyć im niezwykłe emocje ze wspólnego występu ze znanymi i lubianymi osobami – komentuje Paulina Żaczyk, p.o. Kierownika Marketingu Coccodrillo. – Dzieci są dla nas najważniejsze i naszą misją jest dbanie o nie, dlatego połączyliśmy siły z organizatorami wydarzenia, by wspólnie pomagać i spełniać marzenia tych najmłodszych. Dostarczać niezapomnianych wrażeń, które choć na chwilę pozwolą oderwać się od codzienności – dodaje.
Pokaz charytatywny “Gwiazdy dzieciom”, to nie pierwsza tego typu inicjatywa w tym roku, w której Coccodrillo wzięło udział. W maju marka zorganizowała specjalną akcję zakupową na rzecz Marysi z Brenna, a miesiąc później zachęcała lokalną społeczność do pomocy małej dziewczynce Kai, która walczy z nowotworem złośliwym mózgu. Ponadto Coccodrillo regularnie wspiera małych podopiecznych Fundacji Mam Marzenie w ramach akcji „Ubierz Marzenia”. Więcej informacji o wyjątkowych inicjatywach marki można znaleźć na stronie: https://pl.coccodrillo.eu/coccodrillo-pomagamy.
Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce jest to prawie 250 sklepów w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.
OSOBOWOŚCI sceny artystycznej - Marcin Muszyński i Lewitująca Doda
Franklin Graham przemawiał w TAURON Arenie w Krakowie w sobotę
Gwiazdy, influencerzy oraz eksperci mówią jednym głosem: Sama Wybierz Samorząd.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Moda
Maria Sadowska: Często kupujemy ubrania tylko na jeden sezon, a powinniśmy recyklingować modę. Ja jestem królową second handów
Wokalistka zauważa, że co kilka miesięcy do sprzedaży trafiają nowe kolekcje ubrań, a te, które jeszcze nie są zniszczone i mogłyby się przydać innym, lądują na śmietniku. Podobnie jest z różnymi urządzeniami elektronicznymi, sprzętem RTV i AGD. Nowe modele z dnia na dzień wypierają starsze, a góra elektrośmieci stale rośnie. Maria Sadowska apeluje więc, by zadać sobie trochę trudu i niepotrzebne telefony, tablety czy komputery oddać do odpowiedniego punktu, z którego trafią do recyklingu i utylizacji. Artystka docenia też kreatywność swojego męża, który maluje obrazy na starych, skórzanych kurtkach i tworzy w ten sposób nietuzinkowe elementy garderoby.
Media
Edyta Herbuś: Program „Tańcząca ze światem” łączy ze sobą moją pasję do podróży, tańca i odkrywania świata. Podczas nagrań wskakuję z jednej półki energetycznej w drugą
W nowej odsłonie programu „Tańcząca ze światem” Edyta Herbuś zabierze widzów do Jordanii. Jak zaznacza, plan wyjazdu był bardzo intensywny. Przez dziewięć dni ekipa realizująca pracowała po 12 godz., by pokazać niezwykłe, kulturowe i historyczne bogactwo tego fascynującego kraju. Tancerka zdradza też, że te wyjątkowe miejsca pozwoliły jej odkryć w sobie uśpione pokłady wrażliwości i stały się powodem wielu wzruszeń.
Konsument
Brytyjscy naukowcy dowiedli, że odczuwania szczęścia można się nauczyć. Trzeba jednak stale to ćwiczyć
Sześcioletnie badania, połączone z prowadzeniem kursów uczących tego, jak poprawić samopoczucie i stać się człowiekiem szczęśliwym, wykazały, że stosując odpowiednie strategie, można uzyskać zadowalające rezultaty. Przejście kursu prowadzonego przez naukowców z Uniwersytetu Bristolskiego umożliwia poprawę parametrów świadczących o samopoczuciu nawet o 15 proc. Okazuje się jednak, że zalecane ćwiczenia należy wykonywać trwale – w przeciwnym razie następuje regres do poziomu sprzed ich wdrożenia. Dobre wyniki badań skłoniły ich autora do wydania poradnika. Jego polskojęzyczna wersja ukaże się w maju.