Komunikaty PR

Coccodrillo wspiera charytatywny pokaz mody “Gwiazdy dzieciom”

2021-10-12  |  10:00

2 października znana i ceniona polska marka odzieży dziecięcej – Coccodrillo – wzięła udział w charytatywnym pokazie modzie “Gwiazdy dzieciom. Barwy Jesieni”. Akcja odbyła się w Mediatece w Grodzisku Mazowieckim, a na wybiegu mogliśmy zobaczyć m.in. Monikę Richardson, Jarosława Kreta i Karola Strasburgera.

“Gwiazdy dzieciom” to charytatywny pokaz mody, podczas którego osoby znane z pierwszych stron gazet występują wspólnie z dziećmi z rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej. Celem wydarzenia było dowartościowanie wycofanych i zamkniętych w sobie podopiecznych z MOPS w Pruszkowie oraz Domu Samotnej Matki z Brwinowa, i przekazanie im niezbędnych ubrań na jesienną porę roku. Dzieci otrzymały od sponsorów wszystko to, co zaprezentowały na pokazie. W tegorocznej edycji małym modelkom i modelom towarzyszyli Anna Powierza, Anna Głogowska, Aleksandra Kostka, Jarosław Kret, Karol Strasburger, Monika Richardson, Marianna Schreiber, Magdalena Narożna, Małgorzata Tomaszewska, Julia Wróblewska i Iwona Węgrowska.

– Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć małych modeli i modelki oraz razem z organizatorami wydarzenia dostarczyć im niezwykłe emocje ze wspólnego występu ze znanymi i lubianymi osobami – komentuje Paulina Żaczyk, p.o. Kierownika Marketingu Coccodrillo. – Dzieci są dla nas najważniejsze i naszą misją jest dbanie o nie, dlatego połączyliśmy siły z organizatorami wydarzenia, by wspólnie pomagać i spełniać marzenia tych najmłodszych. Dostarczać niezapomnianych wrażeń, które choć na chwilę pozwolą oderwać się od codzienności – dodaje.

Pokaz charytatywny “Gwiazdy dzieciom”, to nie pierwsza tego typu inicjatywa w tym roku, w której Coccodrillo wzięło udział. W maju marka zorganizowała specjalną akcję zakupową na rzecz Marysi z Brenna, a miesiąc później zachęcała lokalną społeczność do pomocy małej dziewczynce Kai, która walczy z nowotworem złośliwym mózgu. Ponadto Coccodrillo regularnie wspiera małych podopiecznych Fundacji Mam Marzenie w ramach akcji „Ubierz Marzenia”. Więcej informacji o wyjątkowych inicjatywach marki można znaleźć na stronie: https://pl.coccodrillo.eu/coccodrillo-pomagamy.


Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce jest to prawie 250 sklepów w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

A. Hyży: Hubert Urbański jest wisienką na torcie ramówki. To część planu Edwarda Miszczaka tworzenia telewizji gwiazd

Agnieszka Hyży, Elżbieta Romanowska, Lanberry, Martyna Kupczyk i Ewa Wachowicz wierzą, że kultowy format „Milionerzy” zyska w Polsacie drugie życie i znów milion będzie nie tylko w nazwie i w głównej wygranej, ale i w oglądalności. Teleturniej miał swoją premierę na antenie telewizji TVN w 1999 roku. Teraz prawa do tego programu wykupił Polsat. Prowadzącym pozostaje Hubert Urbański, który cieszy się zarówno sympatią widzów, jak i uznaniem innych gwiazd związanych z tą stacją. Zapewniają one, że będą oglądać nowe odcinki i już typują je na hit tej jesieni.

Polityka

Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.

Motoryzacja

Gwiazdy: Rower może być alternatywą dla samochodu. To nie tylko tani i ekologiczny środek transportu, ale też wspiera zdrowie

Jeśli tylko pogoda na to pozwala, to Anna Powierza, Iwona Guzowska i Piotr Zelt chętnie przesiadają się na rower, który doskonale sprawdza się zarówno jako środek transportu w zakorkowanym mieście, jak również podczas wycieczek krajoznawczych czy treningów zdrowotnych. Gwiazdy zgodnie przyznają, że jazda jednośladem przynosi wiele korzyści dla organizmu, jest również przyjazna dla środowiska. Pozwala też zaoszczędzić na paliwie i opłatach za parkowanie.