Nagrody ROMANCE TV AWARD przyznane już po raz piąty!
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Widzowie oraz Jury stacji Romance TV już po raz piąty wybrali najbardziej romantyczne hotele i restauracje w Polsce. Statuetki Romance TV Award wręczono podczas uroczystej Gali połączonej z 10. urodzinami stacji, którą poprowadził Ambasador Romance TV Daniel Józek QCZAJ. Na evencie były obecne liczne gwiazdy: Monika Richardson, Laura Łącz, Andrzej Supron, Kasia Nova, Milena Skowrońska – Miss Polonia 2018, Marlena Szmaja, Wiktoria Nowakowska z „Project Lady”. Całość filmowała ekipa programu „Co za tydzień” z TVN.
Celem organizowanego już od 5 lat przez stację Romance TV konkursu Romance TV Award jest wyróżnienie i docenienie rodzimych hoteli i restauracji, w których pary mogą spędzić wyjątkowe chwile jak rocznice, śluby, weekendy we dwoje czy romantyczne wieczory. Do finału zakwalifikowało się 16 hoteli oraz 18 restauracji. To spośród nich Jury pod przewodnictwem ambasadora stacji Daniela QCZAJ’a wyłoniło zwycięzców w pięciu kategoriach.
Nagrodę Publiczności, którą przyznają widzowie w głosowaniu internetowym i tytuł „Najbardziej romantycznego hotelu” otrzymał Pałac Mortęgi Hotel & Spa**** z Lubawy. Jury przyznało nagrody dwóm laureatom zeszłorocznej edycji: hotelowi Weranda Home ze Sławic za „Najbardziej romantyczną ofertę dla par” oraz hotelowi Almond Business & SPA **** z Gdańska w kategorii „Najbardziej romantyczne hotelowe SPA”. Według Jury „Najbardziej romantyczne eventy” organizuje Pałac Mała Wieś****, a „Najromantyczniejszą restauracją” w Polsce została Restauracja Patio z Rzeszowa. Wszyscy laureaci otrzymali statuetki Romance TV Award i miesięczną kampanię reklamową na antenie Romance TV.
Relację z uroczystej Gali i wręczenia nagród przez Daniela QCZAJ’a zobaczyć będzie można na antenie TVN w programie „Co za tydzień”.
Patroni medialni konkursu Romance TV Award 2021: GdzieZjesc.info, Wirtualna Polska, SPA&MORE, Twoje-Miasto.pl, PremiumTV TVN, Dobre Wnętrze, Urządzamy.pl.
Partnerzy Gali: QCZAJfitness, Instytut Medican Campus, firma Obsessive, Fundacja Avalon, Thai Bali Spa, wydawnictwo Grandpagang, Ireneusz Gralik.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.