Nagrody ROMANCE TV AWARD przyznane już po raz piąty!
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Widzowie oraz Jury stacji Romance TV już po raz piąty wybrali najbardziej romantyczne hotele i restauracje w Polsce. Statuetki Romance TV Award wręczono podczas uroczystej Gali połączonej z 10. urodzinami stacji, którą poprowadził Ambasador Romance TV Daniel Józek QCZAJ. Na evencie były obecne liczne gwiazdy: Monika Richardson, Laura Łącz, Andrzej Supron, Kasia Nova, Milena Skowrońska – Miss Polonia 2018, Marlena Szmaja, Wiktoria Nowakowska z „Project Lady”. Całość filmowała ekipa programu „Co za tydzień” z TVN.
Celem organizowanego już od 5 lat przez stację Romance TV konkursu Romance TV Award jest wyróżnienie i docenienie rodzimych hoteli i restauracji, w których pary mogą spędzić wyjątkowe chwile jak rocznice, śluby, weekendy we dwoje czy romantyczne wieczory. Do finału zakwalifikowało się 16 hoteli oraz 18 restauracji. To spośród nich Jury pod przewodnictwem ambasadora stacji Daniela QCZAJ’a wyłoniło zwycięzców w pięciu kategoriach.
Nagrodę Publiczności, którą przyznają widzowie w głosowaniu internetowym i tytuł „Najbardziej romantycznego hotelu” otrzymał Pałac Mortęgi Hotel & Spa**** z Lubawy. Jury przyznało nagrody dwóm laureatom zeszłorocznej edycji: hotelowi Weranda Home ze Sławic za „Najbardziej romantyczną ofertę dla par” oraz hotelowi Almond Business & SPA **** z Gdańska w kategorii „Najbardziej romantyczne hotelowe SPA”. Według Jury „Najbardziej romantyczne eventy” organizuje Pałac Mała Wieś****, a „Najromantyczniejszą restauracją” w Polsce została Restauracja Patio z Rzeszowa. Wszyscy laureaci otrzymali statuetki Romance TV Award i miesięczną kampanię reklamową na antenie Romance TV.
Relację z uroczystej Gali i wręczenia nagród przez Daniela QCZAJ’a zobaczyć będzie można na antenie TVN w programie „Co za tydzień”.
Patroni medialni konkursu Romance TV Award 2021: GdzieZjesc.info, Wirtualna Polska, SPA&MORE, Twoje-Miasto.pl, PremiumTV TVN, Dobre Wnętrze, Urządzamy.pl.
Partnerzy Gali: QCZAJfitness, Instytut Medican Campus, firma Obsessive, Fundacja Avalon, Thai Bali Spa, wydawnictwo Grandpagang, Ireneusz Gralik.
“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat
Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.