Nagrody ROMANCE TV AWARD przyznane już po raz piąty!
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Widzowie oraz Jury stacji Romance TV już po raz piąty wybrali najbardziej romantyczne hotele i restauracje w Polsce. Statuetki Romance TV Award wręczono podczas uroczystej Gali połączonej z 10. urodzinami stacji, którą poprowadził Ambasador Romance TV Daniel Józek QCZAJ. Na evencie były obecne liczne gwiazdy: Monika Richardson, Laura Łącz, Andrzej Supron, Kasia Nova, Milena Skowrońska – Miss Polonia 2018, Marlena Szmaja, Wiktoria Nowakowska z „Project Lady”. Całość filmowała ekipa programu „Co za tydzień” z TVN.
Celem organizowanego już od 5 lat przez stację Romance TV konkursu Romance TV Award jest wyróżnienie i docenienie rodzimych hoteli i restauracji, w których pary mogą spędzić wyjątkowe chwile jak rocznice, śluby, weekendy we dwoje czy romantyczne wieczory. Do finału zakwalifikowało się 16 hoteli oraz 18 restauracji. To spośród nich Jury pod przewodnictwem ambasadora stacji Daniela QCZAJ’a wyłoniło zwycięzców w pięciu kategoriach.
Nagrodę Publiczności, którą przyznają widzowie w głosowaniu internetowym i tytuł „Najbardziej romantycznego hotelu” otrzymał Pałac Mortęgi Hotel & Spa**** z Lubawy. Jury przyznało nagrody dwóm laureatom zeszłorocznej edycji: hotelowi Weranda Home ze Sławic za „Najbardziej romantyczną ofertę dla par” oraz hotelowi Almond Business & SPA **** z Gdańska w kategorii „Najbardziej romantyczne hotelowe SPA”. Według Jury „Najbardziej romantyczne eventy” organizuje Pałac Mała Wieś****, a „Najromantyczniejszą restauracją” w Polsce została Restauracja Patio z Rzeszowa. Wszyscy laureaci otrzymali statuetki Romance TV Award i miesięczną kampanię reklamową na antenie Romance TV.
Relację z uroczystej Gali i wręczenia nagród przez Daniela QCZAJ’a zobaczyć będzie można na antenie TVN w programie „Co za tydzień”.
Patroni medialni konkursu Romance TV Award 2021: GdzieZjesc.info, Wirtualna Polska, SPA&MORE, Twoje-Miasto.pl, PremiumTV TVN, Dobre Wnętrze, Urządzamy.pl.
Partnerzy Gali: QCZAJfitness, Instytut Medican Campus, firma Obsessive, Fundacja Avalon, Thai Bali Spa, wydawnictwo Grandpagang, Ireneusz Gralik.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.