Komunikaty PR

Hama definiuje trwałość. Etui dla iPhone'a 15 Always Clear i Fantastic Feel

2023-10-16  |  13:17

Producent oferuje swoje przezroczyste i czarne pokrowce do najnowszej generacji smartfonów iPhone 15, w tym modelu Plus, Pro i Pro Max. Są one odporne na wstrząsy i zarysowania, pozwalają też na ładowanie indukcyjne. Wykonane zostały m.in. z innowacyjnego materiału D3O, który nie żółknie wraz z upływem czasu.

Marka Hama rozwija swoje portfolio produktów komplementarnych do oferty amerykańskiego giganta z logo nadgryzionego jabłka. Efektem jest premiera etui do najnowszej odsłony iPhone’ów, zaprezentowanych przez Apple w poprzednim miesiącu. Niemiecka marka przygotowała swoje pokrowce z serii Always Clear i Fantastic Feel  w każdej wersji iPhone’a 15 w atrakcyjnej cenie.

Wszystkie pokrowce Always Clear są przezroczyste, by móc eksponować wyjątkową, prestiżową stylistykę tych telefonów, a zostały wykonane z materiału D30 (termoplastyczny poliuretan). Najważniejszą jego zaletą jest fakt, że zawsze wygląda jak nowy i nie żółknie wraz z upływem czasu, co jest zmorą wielu innych tego typu pokrowców na smartfon. Futerał zakrywa też boczne przyciski iPhone’a, a więc chroni go przed dostaniem się kurzu i tworzy dobry punkt nacisku. Oczywiście głośnik i gniazdo ładowania pozostają odsłonięte.

Materiał jest antypoślizgowy, elastyczny i cienki, nie wpływa więc na smukłość telefonu. Co więcej, strukturalne wnętrze z punktami siatki zapobiega elektrostatycznemu zasysaniu, dzięki czemu pomiędzy osłoną ochronną a tyłem smartfona nie powstaje nieestetyczny błonka.

Warto wspomnieć, że tylna obudowa jest odporna na zarysowania. Klucze, długopisy, monety i inne przedmioty - często znajdujące się w torbie lub kieszeni - nie mają szansy uszkodzić futerału ani samego smartfona. Producent pomyślał o podwyższonych krawędziach etui, co zapewnia ochronę wystających obiektywów aparatu bez ryzyka pogorszenia jakości zdjęć. Nie mogło tu zabraknąć dodatkowej ochrony ekranu iPhone’a za sprawą osłony w postaci podwyższonych krawędzi na całym obwodzie. Pokrowiec umożliwia też ładowanie bezprzewodowe i jest kompatybilny z produktami Apple MagSafe oraz Hama MagLine.

Etui do Hama Always Clear są już dostępne w sprzedaży w cenie 39,90 zł niezależnie od modelu iPhone’a.

Hama oferuje też podobne pokrowce z serii Fantastic Feel do iPhone’a 15, Plus i Pro. Od wyżej opisanego różni się tym, że nie jest przezroczysty, tylko czarny. Jego nieklejąca się powierzchnia z jedwabistym wykończeniem gumowo-olejkowym pozostaje wyjątkowa przyjemna w dotyku. Sugerowana cena detaliczna etui wynosi 59,90 zł.

Więcej szczegółów znajdziemy na stronie https://hamamobile.pl.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.

Nauka

Sztuczna inteligencja wspiera lekarzy przy leczeniu niepłodności. Z rozwiązań polskiej firmy korzystają kliniki na całym świecie

Według danych Światowej Organizacji Zdrowia niepłodność może dotyczyć ok. 17,5 proc. dorosłej populacji. To oznacza, że średnio jedna osoba na sześć doświadcza problemów z niepłodnością. W Polsce to może być ok. 1,5 mln par, z których część decyduje się na procedurę in vitro. Z pomocą lekarzom w jej trakcie przychodzi sztuczna inteligencja. Polska firma MIM Fertility opracowała aplikacje, które optymalizują pracę embriologów i lekarzy. – Sztuczna inteligencja nie zastąpi lekarzy, ale wspiera ich w podejmowaniu decyzji – mówi ich współtwórca prof. Piotr Sankowski.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.