Komunikaty PR

„Heart of Hospitality”, czyli z sercem o hotelarstwie – nowa kampania Accor

2021-10-13  |  11:30
Biuro prasowe
Do pobrania komunikat ( 0.46 MB )

Accor, wiodąca grupa hotelowa na świecie, rozpoczyna ogólnoeuropejską kampanię, w centrum której znalazł się główny fundament hotelarstwa: ludzie. Grupa przygotowała podcast „Heart of Hospitality” z serią historii opowiadających o ludziach tworzących świat branży każdego dnia. Wśród rozmówców znaleźli się światowi liderzy, a także początkujący hotelarze. Natomiast tematy odcinków dotyczą gastronomii, luksusu, przyszłości sektora, kobiet w hotelarstwie, a także zrównoważonego rozwoju.

Branża hotelarska gromadzi w sobie wszystkie doświadczenia i przeżycia, za którymi ludzie najbardziej tęsknią na przestrzeni minionych miesięcy. To podróżowanie, spędzanie czasu w restauracjach i barach, odkrywanie nowych miejsc i nawiązywanie kontaktów międzyludzkich. Celem najnowszej kampanii „Heart of Hospitality” jest oddanie głosu wszystkim wyjątkowym osobom, które każdego dnia czynią świat hotelarstwa wyjątkowym.

Fundamentem naszej działalności jest serdeczność, a hotelarstwo jest biznesem z ludźmi w sercu – czy chodzi o naszych pracowników, partnerów czy gości. Każdy z naszych hoteli na całym świecie jest miejscem stworzonym z myślą o człowieku, w którym każdego dnia angażują się pasjonaci składający się na kreatywne i pracowite zespoły. Wszyscy odwiedzający hotele poszukują emocjonalnych doświadczeń i więzi z innymi ludźmi czy trwającymi chwilami. Dlatego hotelarstwo było branżą, której brak najmocniej odczuli ludzie na przestrzeni ostatnich miesięcy. Gościnność ma znaczenie, bo to sektor działający w oparciu o serce ­– zaznacza Duncan O’Rourke, CEO Accor Northern Europe.

Jednym z narzędzi kampanii jest autorska witryna internetowa z inspirującymi chwilami i doświadczeniami z pracy w hotelarstwie.

Podcast „Heart of Hospitality”

Głównym elementem kampanii „Heart of Hospitality” jest unikalny podcast o tej samej nazwie. Prowadzący, Duncan O’Rourke, CEO Accor Northern Europe, opowie o codziennym życiu w branży i przedstawi najciekawsze historie z perspektywy swojego doświadczenia. W pierwszej serii wystąpią eksperci MPS Puri, CEO Nira Hospitality Limited i Filip Boyen, CEO Forbes Travel Guide. Przedmiotem rozmowy będą:

  • Gastronomia i glamour gościnności: MPS Puri dzieli się swoją pasją
  • Przyszłość hotelarstwa: Młode Talenty i Edukacja
  • Kobiety w świecie hotelarstwa
  • Epikurejski styl życia: Wywiad z szefami kuchni
  • Budujemy lepszą przyszłość: Zrównoważony rozwój w hotelarstwie
  • Luksusowa Podróż: Odkrywanie świata - Filip Boyen o turystyce bez obostrzeń

 

W pierwszym odcinku do Duncana dołączy jego wieloletni przyjaciel, a zarazem współpracownik i światowej sławy lider w dziedzinie gościnności, MPS Puri. Eksperci porozmawiają o sztuce gastronomicznej oraz wykwintności w hotelarstwie. Puri, będący słynący z wielu inspiracji w branży, podzieli się historiami z aż pięciu dekad pracy w roli światowej sławy konsultanta F&B, co nazywa „najseksowniejszą częścią branży hotelarskiej”.

Gościnność ma znaczenie, to biznes z sercem w centrum

Celem kampanii „Heart of Hospitality” jest wsparcie w odbudowie i ożywieniu sektora, który mocno odczuł skutki ostatnich miesięcy związanych z licznymi obostrzeniami. Branża hotelarsko-turystyczna odpowiada za jedno na dziesięć miejsc pracy. Znaczna część z nich może zniknąć, nie tyle jako skutek zmian w branży, ale w efekcie obostrzeń i restrykcji obejmujących pracowników. Wprawdzie widać wyraźne oznaki ożywienia, to branża wciąż stawia czoła wielu wyzwaniom związanym choćby z niedoborem kandydatów czy globalnym łańcuchem dostaw i możliwościach podróżowania.

Pomimo wielu wyzwań, każdego dnia nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, by zatroszczyć się o gości i tworzyć niezapomniane chwile i wspomnienia pomagające łączyć ludzi ze sobą oraz budować pozostające w pamięci przeżycia. Takie zaangażowanie, pasja, i kreatywność są wyznacznikami dla naszej branży. Jestem niezmiernie dumny, że mogę być jej częścią. Pomyślmy o takich szczególnych chwilach, jak ostatnie wakacje, urodzinowy posiłek z przyjaciółmi lub podróż służbowa, w trakcie której zostaje zawarta ważna umowa. Każdego dnia na całym świecie ludzie przybywają do hoteli, by świętować, marzyć, pracować, odpoczywać, bawić się, spędzać czas z bliskimi. Jako branża jesteśmy odpowiedzialni za te wszystkie cenne chwile i późniejsze wspomnienia. Dlatego uruchomiliśmy „Heart of Hospitality”, by przypomnieć światu, że w centrum hotelarstwa stoi gościnność i serdeczność, dzięki czemu to jedna z najbardziej cenionych branż. W hotelarstwie nie ma dwóch takich samych dni, nie ma dwóch takich samych osób, nie ma nawet dwóch takich samych chwil. Wszystkie są wyjątkowe, osobiste i dlatego tak niezwykłe. Accor to światowy lider gościnności i jesteśmy dumni, że możemy promować ten sektor, celebrując życie i historie naszych pracowników” – podsumowuje Duncan O’Rourke.

Accor zachęca wszystkich pracowników do dzielenia się swoimi historiami poprzez dedykowany portal Heart of Hospitality, w mediach społecznościowych pod hashtagiem #HeartOfHospitality lub pod adresem e-mail: stories@heart-of-hospitality.com.

Więcej informacji oraz historie z branży znaleźć można na poniższych stronach:

Heart of Hospitality – The world of hospitality (heart-of-hospitality.com)

Heart of Hospitality (@heart.of.hospitality) • Instagram

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Jesienne city breaki szlakiem sztuki: kiedy lecieć, by oszczędzić? Biuro prasowe
2024-09-30 | 16:00

Jesienne city breaki szlakiem sztuki: kiedy lecieć, by oszczędzić?

Jesień to idealny czas na europejski city break - turystyczny zgiełk maleje, a krajobrazy nabierają złotych i ciepłych barw. To także dobry moment na odkrywanie atrakcji kulturalnych w
Podróże Gospodarstwa z tego włoskiego regionu cieszą się wielką popularnością
2024-09-30 | 12:00

Gospodarstwa z tego włoskiego regionu cieszą się wielką popularnością

Gdzie najlepiej wybrać się na tradycyjną kąpiel w wełnie, która odpręża ciało i umysł? W którym miejscu słońce świeci przez 300 dni w roku?
Podróże Maksimum zimowej zabawy w dolinie Stubai
2024-09-25 | 01:00

Maksimum zimowej zabawy w dolinie Stubai

Dzięki czterem ośrodkom narciarskim Dolina Stubai po raz kolejny spełnia życzenia wszystkich zimowych wczasowiczów w nowym sezonie zimowym. Lodowiec Stubai rozpoczyna sezon 20 września

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Margaret: Wymowa języka francuskiego jest dla mnie bardzo wymagająca. Teraz znowu zaśpiewam w tym języku i mam nadzieję, że pójdzie mi lepiej

Wokalistka już po raz drugi w swojej karierze została zaproszona do udziału w show French Touch. Pięć lat temu na scenie towarzyszył jej Willy William i w duecie zaśpiewali utwór „Ego”. Margaret zaznacza, że nie było to łatwe zadanie, bo po prostu nie zna języka francuskiego. I do tej pory w tej kwestii nic się nie zmieniło, bo choć podoba jej się brzmienie tego języka i lubi słuchać Francuzów, to jej samej dużą trudność sprawia wymowa poszczególnych słów. Dlatego też i tym razem liczy na wyrozumiałość artysty, z którym będzie współpracować.

Media

Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi

W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle aktorka zdradza, że zawodowo jest teraz mocno zaangażowana w dwa projekty. Pracuje nad kolekcją bielizny dla znanej marki i nad kanałem wideo, w którym będzie testowała menu w różnych warszawskich restauracjach i rozmawiała z ciekawymi gośćmi. Przed wakacjami Monika Mrozowska zaskoczyła też diametralną zmianą fryzury, ale jak podkreśla – ta metamorfoza nie była wyrazem ekstrawagancji, nie chodziło też o charakteryzację do nowej roli.

Transport

Pozytywne doświadczenia w podróży mogą poprawić kondycję fizyczną i psychiczną. Naukowcy zbadali to za pomocą teorii fizyki

Naukowcy z Australii sprawdzili, w jakim stopniu turystyka wpływa na naszą kondycję oraz jaki ma wpływ na ciało i psychikę. Wykorzystali do tego teorię stosowaną do tej pory w fizyce. Wnioski nie są jednoznaczne. Podróżowanie sprzyja poprawie zdrowia, pozytywnie oddziałując na najważniejsze układy w organizmie, i opóźnia proces starzenia, ale wyjazdy mogą mieć też negatywne konsekwencje, w postaci np. większego narażenia na choroby zakaźne, wypadki czy przemoc.