Herbalife ustanawia rekord w KSIĘDZE REKORDÓW GUINNESSA™
Herbalife - jako społeczność i firma zajmująca się zdrowiem i wellness - przeszła do historii, ustanawiając nowy tytuł w KSIĘDZE REKORDÓW GUINNESSA w kategorii: największa sesja treningowa HIIT (trening interwałowy o wysokiej intensywności), prowadzona w wielu miejscach.
Globalne wydarzenie zjednoczyło ponad 4900 niezależnych dystrybutorów Herbalife i entuzjastów fitnessu we wspólnej misji celebrowania siły społeczności, zdrowia i dobrego samopoczucia.
Transmitowany na żywo z Las Vegas, 21 września 2024 roku, globalny trening przyciągnął ponad 11 000 uczestników z różnych krajów, w tym Francji, Rumunii, Chin czy Polski, którzy dołączyli wirtualnie na kanale Herbalife na YouTube. Ponadto ponad 4900 osób uczestniczyło osobiście w wydarzeniach na całym świecie, między innymi w Galaxy Park w Stanach Zjednoczonych, w obiekcie Meksykańskiego Komitetu Olimpijskiego w Meksyku oraz w Centrum Konferencyjnym Mumbai w Indiach.
Wydarzenie stało się okazją do globalnej zbiórki pieniędzy. Firma Herbalife zobowiązała się przekazać do 40 000 USD na rzecz programu Casa Herbalife Family Foundation, którego celem jest poprawa warunków życia dzieci poprzez współpracę z organizacjami charytatywnymi, by zapewniać zdrowe posiłki i edukację żywieniową dzieciom na całym świecie.
- Gromadząc ludzi pochodzących z różnych zakątków świata, pokazaliśmy ogromny wpływ ćwiczeń i społeczności na prowadzenie zdrowego, aktywnego stylu życia - powiedział dr Luigi Gratton, wiceprezydent ds. zdrowia i wellness Herbalife. - Sukces Światowego Treningu Herbalife jest świadectwem zaangażowania naszych niezależnych dystrybutorów w budowanie społeczności, w których każdy czerpie inspirację do tego, by żyć jak najlepiej. Dzięki temu globalnemu wydarzeniu udowodniliśmy, że tworząc wspierające środowisko i dbając o dobre samopoczucie, możemy osiągnąć niezwykłe rzeczy - nawet ustanowić nowy rekord świata - dodał.
Oficjalny sędzia GUINNESS WORLD RECORDS, Brittany Dunn, potwierdziła, że Herbalife udało się ustanowić nowy rekord świata dla największej sesji treningu interwałowego o wysokiej intensywności (HIIT), prowadzonego w wielu miejscach, z 4 916 uczestnikami i 91,34% skutecznością. Poprzedni rekord w tej kategorii wynosił 3 840 uczestników.
7 marca 2015 roku Herbalife ustanowiła ŚWIATOWY REKORD GUINNESSA w kategorii największej liczby uczestników treningu HIIT w ciągu 24 godzin. Firma i jej dystrybutorzy ustanowili również nowy rekord świata pod względem liczby osób biorących udział w treningu HIIT w jednym miejscu – wówczas prawie 4000 osób wypełniło LA Live Plaza w Los Angeles.
Światowy Trening mógł odbyć się tylko przy ogromnym zaangażowaniu ze strony globalnej sieci niezależnych dystrybutorów Herbalife, którzy wspierają swoje społeczności poprzez edukację, spersonalizowany coaching i programy wellness. Fundament stanowi Globalna Filozofia Odżywiania Herbalife, która podkreśla znaczenie zbilansowanej diety, nawodnienia organizmu i zdrowego sposobu myślenia. Zgodnie z tą filozofią, w trakcie treningów i regeneracji wielu uczestników korzystało z popartych wiedzą naukową produktów z linii Herbalife24®, w tym CR7 Drive, napoju sportowego opracowanego we współpracy ze sponsorowanym przez Herbalife Cristiano Ronaldo, oraz Rebuild Strength, formuły zawierającej białko, stworzonej w celu wspomagania regeneracji mięśni.
Wydarzenie stało się okazją do globalnej zbiórki pieniędzy. Firma Herbalife zobowiązała się przekazać do 40 000 USD na rzecz programu Casa Herbalife Family Foundation, którego celem jest poprawa warunków życia dzieci poprzez współpracę z organizacjami charytatywnymi, by zapewniać zdrowe posiłki i edukację żywieniową dzieciom na całym świecie.
Najciekawsze momenty Światowego Treningu - zdjęcia i filmy z wydarzeń na całym świecie - można znaleźć tutaj lub #WorldwideWorkout i #LiveYourBestLife w mediach społecznościowych.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.