CD-Action Expo 2024 - wielkie wydarzenie nie tylko dla graczy
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
CD-Action Expo 2024, dwudniowa impreza poświęcona gamingowi i rozrywce, odbędzie się w dniach 1-2 czerwca w Atlas Arenie w Łodzi. Wydarzenie, organizowane przez redakcję kultowego magazynu o grach, CD-Action, szykuje się na jedno z największych festiwali gamingowych w Polsce.
CD-Action Expo 2024 to impreza, która połączy wszystkich miłośników gier wideo, niezależnie od wieku czy preferencji. To festiwal, który nie tylko prezentuje najnowsze hity, ale także celebruje różnorodność gamingowej rozrywki - od esportu po retro, od planszówek po technologie VR. "Jako weterani branży, czujemy odpowiedzialność za stworzenie imprezy, która nie tylko promuje najnowsze trendy, ale także łączy różne pokolenia graczy" - mówi Barnaba Siegel, szef redakcji cdaction.pl.
Główne atrakcje imprezy
Gaming Expo: Przestrzeń targowa, gdzie będzie można przetestować najnowsze gry od światowych wydawców oraz polskich firm. Dostępne będą sprzęty z międzynarodowymi hitami od największych, światowych wydawców, jak i stoiska wielu znakomitych polskich firm, które zaprezentują swoje produkcje i osobiście wam o nich opowiedzą.
Polska Liga Esportowa: Nowy Poziom PLE to unikalny projekt esportowo-edukacyjny i pierwsze w Polsce masowe rozgrywki osadzone w profesjonalnej strukturze. W ramach projektu stworzono pionierską sieć rozgrywek na poziomie amatorów, której celem jest oddolne budowanie struktur polskiej sceny esportowej oraz rozwijanie kompetencji graczy w grze i poza nią. Projekt zdobył również nagrodę Stowarzyszenia Sport Biznes Polska jako najlepsza inicjatywa łącząca esport i biznes.
Podczas CD-Action Expo odbędą się finały turnieju Nowy Poziom PLE w grach Counter-Strike 2, League of Legends, EA Sports FC 24 oraz Clash Royale, a odwiedzający imprezę będą mogli skorzystać ze strefy edukacyjnej, Free to Play, wziąć udział w wyzwaniach gamingowych oraz spotkać ulubionych twórców i profesjonalnych zawodników.
Strefa Retro: Spotkanie z kultowymi konsolami i grami z lat 80. i 90., gdzie każdy będzie mógł odświeżyć wspomnienia z ulubionymi tytułami.
Strefa CD-Action Family: Przestrzeń dla rodzin, gdzie zarówno dzieci, jak i dorośli znajdą coś dla siebie – od gier wideo po planszówki, od komiksów po zajęcia programistyczne.
Wioska Gothic: Unikalny konwent inspirowany popularną grą fabularną Larp Gothic, gdzie będzie można spotkać się z fanami i uczestniczyć w różnych aktywnościach. Stylizowana strefa, fanowskie gry i projekty, gra karciana, obrazy, wystawa kolekcjonerska i spotkania społeczności.
Strefa Planszówek: Dla miłośników gier planszowych, z możliwością malowania figurek i rozgrywki z animatorami.
Spotkanie z Redakcją CD-Action: Sesja pytań i odpowiedzi z redakcją prowadzącą istniejący 28 lat magazyn CD-Action, a także serwis cdaction.pl i kanał YouTubie. Oprócz tego nagranie wyjątkowego odcinka podcastu CD-Action Air na żywo ze specjalnymi gośćmi.
CD-Action Expo - informacje
CD-Action Expo 2024 odbędzie się 1 czerwca w godzinach 10:00-19:00 oraz 2 czerwca w godzinach 10:00-18:00 na terenie Atlas Areny w Łodzi. Dojazd jest łatwy zarówno komunikacją miejską, jak i pociągiem, a dla tych, którzy potrzebują noclegu, dostępne są zniżki w wybranych hotelach.
Bilety na CD-Action Expo 2024 są już dostępne i kosztują 30 zł za oba dni imprezy. Dzieci do 10 roku życia wchodzą za darmo. Istnieją także pakiety Premium i VIP, które oferują dodatkowe atrakcje i gadżety. Bilety dostępne są na https://sklep.cdaction.pl/ oraz będzie je można kupić przy głównym wejściu na wydarzenie 1 i 2 czerwca. Standardowy bilet można także nabyć poprzez aplikację Łódź.pl – posiadacze Karty Łodzianina zapłacą za wejściówkę jedyne 10 złotych.
CD-Action Expo - patroni
Patronami honorowymi imprezy są Prezydent Miasta Łodzi, Hanna Zdanowska oraz Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych. Patronami wspierającymi imprezy jest Miasto Łódź, Invest in Łódź, serwis Łódź.pl oraz Orientarium ZOO Łódź. Patronat medialny objeła gazeta.pl oraz radio ESKA.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.