Komunikaty PR

CD-Action Expo 2024 - wielkie wydarzenie nie tylko dla graczy

2024-05-22  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

CD-Action Expo 2024, dwudniowa impreza poświęcona gamingowi i rozrywce, odbędzie się w dniach 1-2 czerwca w Atlas Arenie w Łodzi. Wydarzenie, organizowane przez redakcję kultowego magazynu o grach, CD-Action, szykuje się na jedno z największych festiwali gamingowych w Polsce.

CD-Action Expo 2024 to impreza, która połączy wszystkich miłośników gier wideo, niezależnie od wieku czy preferencji. To festiwal, który nie tylko prezentuje najnowsze hity, ale także celebruje różnorodność gamingowej rozrywki - od esportu po retro, od planszówek po technologie VR. "Jako weterani branży, czujemy odpowiedzialność za stworzenie imprezy, która nie tylko promuje najnowsze trendy, ale także łączy różne pokolenia graczy" - mówi Barnaba Siegel, szef redakcji cdaction.pl.

Główne atrakcje imprezy 

Gaming Expo: Przestrzeń targowa, gdzie będzie można przetestować najnowsze gry od światowych wydawców oraz polskich firm. Dostępne będą sprzęty z międzynarodowymi hitami od największych, światowych wydawców, jak i stoiska wielu znakomitych polskich firm, które zaprezentują swoje produkcje i osobiście wam o nich opowiedzą.

Polska Liga Esportowa: Nowy Poziom PLE to unikalny projekt esportowo-edukacyjny i pierwsze w Polsce masowe rozgrywki osadzone w profesjonalnej strukturze. W ramach projektu stworzono pionierską sieć rozgrywek na poziomie amatorów, której celem jest oddolne budowanie struktur polskiej sceny esportowej oraz rozwijanie kompetencji graczy w grze i poza nią. Projekt zdobył również nagrodę Stowarzyszenia Sport Biznes Polska jako najlepsza inicjatywa łącząca esport i biznes.

Podczas CD-Action Expo odbędą się finały turnieju Nowy Poziom PLE w grach Counter-Strike 2, League of Legends, EA Sports FC 24 oraz Clash Royale, a odwiedzający imprezę będą mogli skorzystać ze strefy edukacyjnej, Free to Play, wziąć udział w wyzwaniach gamingowych oraz spotkać ulubionych twórców i profesjonalnych zawodników.

Strefa Retro: Spotkanie z kultowymi konsolami i grami z lat 80. i 90., gdzie każdy będzie mógł odświeżyć wspomnienia z ulubionymi tytułami.

Strefa CD-Action Family: Przestrzeń dla rodzin, gdzie zarówno dzieci, jak i dorośli znajdą coś dla siebie – od gier wideo po planszówki, od komiksów po zajęcia programistyczne.

Wioska Gothic: Unikalny konwent inspirowany popularną grą fabularną Larp Gothic, gdzie będzie można spotkać się z fanami i uczestniczyć w różnych aktywnościach. Stylizowana strefa, fanowskie gry i projekty, gra karciana, obrazy, wystawa kolekcjonerska i spotkania społeczności.

Strefa Planszówek: Dla miłośników gier planszowych, z możliwością malowania figurek i rozgrywki z animatorami.

Spotkanie z Redakcją CD-Action: Sesja pytań i odpowiedzi z redakcją prowadzącą istniejący 28 lat magazyn CD-Action, a także serwis cdaction.pl i kanał YouTubie. Oprócz tego nagranie wyjątkowego odcinka podcastu CD-Action Air na żywo ze specjalnymi gośćmi.

CD-Action Expo - informacje

CD-Action Expo 2024 odbędzie się 1 czerwca w godzinach 10:00-19:00 oraz 2 czerwca w godzinach 10:00-18:00 na terenie Atlas Areny w Łodzi. Dojazd jest łatwy zarówno komunikacją miejską, jak i pociągiem, a dla tych, którzy potrzebują noclegu, dostępne są zniżki w wybranych hotelach.

Bilety na CD-Action Expo 2024 są już dostępne i kosztują 30 zł za oba dni imprezy. Dzieci do 10 roku życia wchodzą za darmo. Istnieją także pakiety Premium i VIP, które oferują dodatkowe atrakcje i gadżety. Bilety dostępne są na https://sklep.cdaction.pl/ oraz będzie je można kupić przy głównym wejściu na wydarzenie 1 i 2 czerwca. Standardowy bilet można także nabyć poprzez aplikację Łódź.pl – posiadacze Karty Łodzianina zapłacą za wejściówkę jedyne 10 złotych.

CD-Action Expo - patroni

Patronami honorowymi imprezy są Prezydent Miasta Łodzi, Hanna Zdanowska oraz Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych. Patronami wspierającymi imprezy jest Miasto Łódź, Invest in Łódź, serwis Łódź.pl oraz Orientarium ZOO Łódź. Patronat medialny objeła gazeta.pl oraz radio ESKA. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

Konsument

Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

Media

Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.