Hollywood Hair nie zwalnia tempa. Firma otworzy salon w Bydgoszczy
Hollywood Hair - renomowana marka włosowa specjalizująca się w profesjonalnym przedłużaniu włosów oraz posiadająca własną markę kosmetyków do pielęgnacji włosów i suplementów, ogłasza plany otwarcia kolejnego salonu - tym razem w Bydgoszczy. Będzie to trzynasty punkt działający pod szyldem firmy. Placówka rozpocznie swoją działalność już w maju br. W zamiarach Hollywood Hair są: dalsze skalowanie biznesu zarówno w Polsce, jak i za granicą oraz wprowadzenie na rynek innowacyjnej aplikacji, wykorzystującej sztuczną inteligencję i technologię rozszerzonej rzeczywistości.
Tylko w 2023 r. Hollywood Hair otworzyło trzy nowe salony: w Szczecinie, Lublinie i Łodzi - tym samym przyspieszając swoją ekspansję na mapie Polski. Planowo już w maju br. firma uruchomi swój kolejny, dwunasty salon w kraju.
- Trend przedłużania włosów prężnie się rozwija i coraz więcej kobiety decyduje się na tego typu usługę. Jako liderzy w branży widzimy w tym duży potencjał, z którego chcemy skorzystać. Jednym z naszych celów jest to, aby Hollywood Hair było dostępne w największych polskich miastach. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na otwarcie salonu w Bydgoszczy. Dzięki temu nie tylko dotrzemy do kolejnej rzeszy kobiet, zainteresowanych naszymi usługami, ale też wzmocnimy swoją pozycję na rodzimym rynku - mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.
Aktualnie pod szyldem Hollywood Hair funkcjonuje 12 salonów w tym jeden w hiszpańskiej Marbelli. Wśród klientek marki znajdują się aktorki, influencerki i osoby znane ze świata tzw. show-biznesu. Są to m.in. Karolina Gilon, Sonia Bohosiewicz i Mama Ginekolog. Firma oferuje nie tylko usługę przedłużania włosów, ale również konsultacje trychologiczne, własne suplementy diety oraz akcesoria i kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów. Obecnie portfolio firmy liczy ponad sto produktów i jest stale rozwijane. W grudniu 2023 r. na rynku zadebiutowała nowa linia produktowa marki „My Hair Spa”, a w ciągu minionych miesięcy e-commerce firmy wzrósł aż o 300%.
Ambicją Hollywood Hair jest to, aby marka stała się globalna. Jeszcze w tym roku firma otworzy swój pierwszy salon w Londynie.
- Zaczniemy od jednego punktu, lecz planujemy stworzyć i rozwinąć całą sieć salonów przedłużania włosów na rynku brytyjskim. Dzięki naszemu doświadczeniu z działalności w Polsce - wierzymy, że uda nam się to osiągnąć. Przedłużanie włosów w Wielkiej Brytanii jest bardzo popularne, ale tamtejsze techniki pod względem jakości i innowacji znacząco odbiegają od tych proponowanych przez nas. Moją misją jest zmiana tego i wprowadzenie tam zupełnie nowej jakości - wyjaśnia Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.
Równolegle włosowa marka pracuje nad nowoczesną i innowacyjną aplikacją, która powstaje we współpracy z firmą DesignoWeb. Będzie to pierwsza tego typu aplikacja wykorzystująca sztuczną inteligencję i technologię rozszerzonej rzeczywistości, w której każda osoba będzie mogła dopasować do siebie włosy przedłużane przed ewentualnym zabiegiem w czasie rzeczywistym. Narzędzie powstaje przy uwzględnieniu najnowszych trendów technologicznych na rynku. Planowo aplikacja zadebiutuje już za kilka tygodni. Będzie ona darmowa.
Szacunki Fortune Business Insights wskazują, że do 2030 r. rynek przedłużania włosów osiągnie wartość 7,9 mld USD.
Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.