Komunikaty PR

Hollywood Hair otworzy salon w Rzeszowie

2024-06-26  |  09:00
Biuro prasowe

Hollywood Hair - marka będąca liderem na krajowym rynku przedłużania włosów i posiadająca własnej produkcji kosmetyki i akcesoria do nich, już we wrześniu br. otworzy nowy salon w Rzeszowie. Będzie to trzynasty punkt firmy w Polsce, a w sumie piętnasty działający pod jej szyldem (licząc z salonem w Londynie, który zostanie otwarty w lipcu br.). Chcąc stale poszerzać zakres usług i rozwijać portfolio - włosowa marka wprowadziła do swojej oferty nową autorską metodę przedłużania włosów „Blend 1:1”, z której już korzystają osobistości znane z mediów i serwisów plotkarskich.

Dzięki korzystaniu z nowoczesnych technik oraz wysokiej jakości włosów naturalnych, Hollywood Hair zdobyło uznanie wśród kobiet w całej Polsce. W maju br. marka uruchomiła swój dwunasty salon w kraju - w Bydgoszczy. W następstwie jego sukcesu i w ślad za rosnącym zapotrzebowaniem na usługi z zakresu profesjonalnego przedłużania włosów firma podjęła decyzję o otwarciu swojego kolejnego salonu na terenie Polski.

- Uruchomienie salonu w Rzeszowie będzie następnym krokiem w ekspansji naszej firmy na rodzimym rynku. To będzie nasz trzynasty polski salon, ale na pewno nie ostatni. Mogę zdradzić, że już rozglądamy się za kolejnymi potencjalnymi lokalizacjami, w których moglibyśmy rozpocząć działalność. Moda na przedłużanie włosów rozwija się od kilku lat i naszym zdaniem z takiej usługi będzie chciało korzystać coraz więcej kobiet, a my chcemy wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom - mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.

Rzeszowski salon Hollywood Hair planowo zostanie otwarty we wrześniu br. Obecnie włosowa marka posiada swoje punkty w Warszawie, Sopocie, Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Szczecinie, Krakowie, Łodzi, Lublinie, Bydgoszczy i hiszpańskiej Marbelii. Poza profesjonalnym przedłużaniem włosów - Hollywood Hair oferuje klientkom konsultacje trychologiczne oraz własne kosmetyki, suplementy i akcesoria do włosów i ich stylizacji. Stale pracując nad poszerzaniem portfolio produktów i usług - firma wprowadziła do swojej oferty nową autorską metodę przedłużania włosów „Blend 1:1”, z której już skorzystały m.in. Lil Masti czy Małgorzata Rozenek-Majdan.

- 8 lat temu, kiedy powstało Hollywood Hair, jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy tworzenie indywidualnego odcienia włosów przedłużanych bez użycia farb i rozjaśniaczy. Mogliśmy w ten sposób uzyskać najlepszy efekt kolorystyczny, wtapiający się we włosy naturalne klientki. Po latach doświadczeń i prób opracowaliśmy własną metodę „Blend 1:1”, która pozwala na uzyskanie trójwymiarowości koloru, optycznej objętości i niepowtarzalnego odcienia włosów - wyjaśnia Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair. - Cieszę się niezmiernie, że nasze starania i nową metodę doceniają nasze klientki, w tym panie, które znamy ze świata show-biznesu - dodaje Klaudia Duszyńska.

Metoda „Blend 1:1” polega na dokładnym i ręcznym mieszaniu od czterech do sześciu odcieni włosów w jednym pasemku. Dodatkowo sama aplikacja pasemek dopasowana jest kolorystycznie przy użyciu różnego rodzaju natężeń kolorystycznych i świetlnych pasem. Ta autorska metoda stosowana jest tylko w salonach Hollywood Hair.

Firma równolegle przygotowuje się do otwarcia swojego londyńskiego salonu, co nastąpi już w lipcu br. Marka będzie pierwszą polską specjalizującą się w przedłużaniu włosów i obecną w Wielkiej Brytanii.

Dane Future Market Insights pokazują, że rynek przedłużania włosów wyceniano na 2 721,8 mln USD w 2023 r. W 2022 r. wycena wyniosła 2 573,9 mln USD. Przewiduje się, że do 2033 r. rynek będzie rósł w tempie CAGR wynoszącym 6,3%, a jego wartość sięgnie 5 000,2 mln USD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Moda

Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć