Komunikaty PR

Hollywood Hair otworzy salon w Rzeszowie

2024-06-26  |  09:00
Biuro prasowe

Hollywood Hair - marka będąca liderem na krajowym rynku przedłużania włosów i posiadająca własnej produkcji kosmetyki i akcesoria do nich, już we wrześniu br. otworzy nowy salon w Rzeszowie. Będzie to trzynasty punkt firmy w Polsce, a w sumie piętnasty działający pod jej szyldem (licząc z salonem w Londynie, który zostanie otwarty w lipcu br.). Chcąc stale poszerzać zakres usług i rozwijać portfolio - włosowa marka wprowadziła do swojej oferty nową autorską metodę przedłużania włosów „Blend 1:1”, z której już korzystają osobistości znane z mediów i serwisów plotkarskich.

Dzięki korzystaniu z nowoczesnych technik oraz wysokiej jakości włosów naturalnych, Hollywood Hair zdobyło uznanie wśród kobiet w całej Polsce. W maju br. marka uruchomiła swój dwunasty salon w kraju - w Bydgoszczy. W następstwie jego sukcesu i w ślad za rosnącym zapotrzebowaniem na usługi z zakresu profesjonalnego przedłużania włosów firma podjęła decyzję o otwarciu swojego kolejnego salonu na terenie Polski.

- Uruchomienie salonu w Rzeszowie będzie następnym krokiem w ekspansji naszej firmy na rodzimym rynku. To będzie nasz trzynasty polski salon, ale na pewno nie ostatni. Mogę zdradzić, że już rozglądamy się za kolejnymi potencjalnymi lokalizacjami, w których moglibyśmy rozpocząć działalność. Moda na przedłużanie włosów rozwija się od kilku lat i naszym zdaniem z takiej usługi będzie chciało korzystać coraz więcej kobiet, a my chcemy wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom - mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.

Rzeszowski salon Hollywood Hair planowo zostanie otwarty we wrześniu br. Obecnie włosowa marka posiada swoje punkty w Warszawie, Sopocie, Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Szczecinie, Krakowie, Łodzi, Lublinie, Bydgoszczy i hiszpańskiej Marbelii. Poza profesjonalnym przedłużaniem włosów - Hollywood Hair oferuje klientkom konsultacje trychologiczne oraz własne kosmetyki, suplementy i akcesoria do włosów i ich stylizacji. Stale pracując nad poszerzaniem portfolio produktów i usług - firma wprowadziła do swojej oferty nową autorską metodę przedłużania włosów „Blend 1:1”, z której już skorzystały m.in. Lil Masti czy Małgorzata Rozenek-Majdan.

- 8 lat temu, kiedy powstało Hollywood Hair, jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy tworzenie indywidualnego odcienia włosów przedłużanych bez użycia farb i rozjaśniaczy. Mogliśmy w ten sposób uzyskać najlepszy efekt kolorystyczny, wtapiający się we włosy naturalne klientki. Po latach doświadczeń i prób opracowaliśmy własną metodę „Blend 1:1”, która pozwala na uzyskanie trójwymiarowości koloru, optycznej objętości i niepowtarzalnego odcienia włosów - wyjaśnia Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair. - Cieszę się niezmiernie, że nasze starania i nową metodę doceniają nasze klientki, w tym panie, które znamy ze świata show-biznesu - dodaje Klaudia Duszyńska.

Metoda „Blend 1:1” polega na dokładnym i ręcznym mieszaniu od czterech do sześciu odcieni włosów w jednym pasemku. Dodatkowo sama aplikacja pasemek dopasowana jest kolorystycznie przy użyciu różnego rodzaju natężeń kolorystycznych i świetlnych pasem. Ta autorska metoda stosowana jest tylko w salonach Hollywood Hair.

Firma równolegle przygotowuje się do otwarcia swojego londyńskiego salonu, co nastąpi już w lipcu br. Marka będzie pierwszą polską specjalizującą się w przedłużaniu włosów i obecną w Wielkiej Brytanii.

Dane Future Market Insights pokazują, że rynek przedłużania włosów wyceniano na 2 721,8 mln USD w 2023 r. W 2022 r. wycena wyniosła 2 573,9 mln USD. Przewiduje się, że do 2033 r. rynek będzie rósł w tempie CAGR wynoszącym 6,3%, a jego wartość sięgnie 5 000,2 mln USD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie

W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.

Podróże

Tomasz Jacyków: Nie lubię uczestniczyć w wakacyjnym obłędzie migracji ludzi. Unikam jak ognia tego, na co inni czekają cały rok

Stylista zaznacza, że nieco na przekór w wakacje dużo pracuje, a po nich, kiedy kurorty świecą już pustkami, on odpoczywa. W tym roku jednak ze względu na nadmiar obowiązków zawodowych i nawiązanie współpracy z branżą filmową pod znakiem zapytania staje jego urlop, który planował na przełomie września i października.