Hollywood Hair otworzy dwa nowe salony w Lublinie i w Łodzi
Firma Hollywood Hair - lider na krajowym rynku przedłużania włosów, już we wrześniu br. otworzy dwa nowe salony w Lublinie i w Łodzi. Będą to kolejno jedenasty i dwunasty salon działający pod szyldem marki. Hollywood Hair po raz pierwszy w swojej historii zamierza uruchomić nowe lokalizacje równocześnie, tym samym przyspieszając swoją ekspansję na polskim rynku. W planach firmy jest otwieranie kolejnych salonów w Polsce i za granicą.
W maju br. Hollywood Hair wystartowało ze swoim dziesiątym, jubileuszowym salonem w Szczecinie. Firma chce wykorzystać fakt, że popyt na oferowane przez nią usługi stale rośnie, stąd już we wrześniu zaprosi ona klientki do swoich dwóch nowych salonów.
- Po raz pierwszy w naszej historii zamierzamy otworzyć dwa salony równocześnie. Tym razem padło na Lublin i Łódź, ponieważ mieliśmy bardzo duży odzew od kobiet, które w tych lokalizacjach chciałyby skorzystać z naszych usług. Zawsze staramy się wychodzić klientkom naprzeciw, stąd podjęliśmy decyzję o dalszej ekspansji naszej marki w Polsce i uruchomieniu kolejnych salonów. Z pewnością wzmocni to pozycję Hollywood Hair na rodzimym rynku - mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.
Włosowa marka funkcjonuje obecnie w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Sopocie, Katowicach, Poznaniu i hiszpańskiej Marbelii. Aktualnie jej sieć liczy dziesięć salonów. Z usług firmy korzystają kobiety związane z tzw. show-biznesem. Są to m.in. wokalistka Kasia Nosowska, aktorki Olga Frycz, Sonia Bohosiewicz i Maja Bohosiewicz czy prezenterka Karolina Gilon. Poza przedłużaniem włosów - Hollywood Hair jako jedyna firma oferuje swoim klientkom własne kosmetyki, suplementy i akcesoria do włosów, takie jak lokówki, suszarki i prostownice. Portfolio firmy liczy około stu produktów. To właśnie holistyczne podejście do włosów jest jednym z największych wyróżników marki.
W maju br. w odpowiedzi na prośby potencjalnych klientek Hollywood Hair dało im nową możliwość w postaci płatności ratalnej za zrealizowane usługi we wszystkich swoich salonach firmowych.
- Każdą sugestię od naszych obecnych czy potencjalnych klientek traktujemy poważnie, skrupulatnie analizujemy i wdrażamy, jeśli tylko jesteśmy w stanie to zrobić. Otwieramy kolejne lokalizacje, aby dać możliwość korzystania z naszych usług na jak największym obszarze w Polsce, co jest odpowiedzią na prośby wielu kobiet, podobnie jak oferowana przez nas możliwość płatności ratalnej za usługi. Potrzeby naszych klientek oraz jakość świadczonych usług są dla nas najważniejsze - wyjaśnia Klaudia Duszyńska.
W ubiegłym tygodniu zakończył się również zorganizowany przez Hollywood Hair w największych polskich miastach festiwal „Hairchella”. W jego ramach firma m.in. zachęcała klientki do skorzystania z darmowych konsultacji i porad dotyczących pielęgnacji włosów oraz zaoferowała im atrakcyjne rabaty na autorskie produkty. Łącznie w festiwalu wzięło udział prawie tysiąc kobiet.
Hollywood Hair ma ambicje, aby zdobyć pozycję europejskiego lidera w branży przedłużania włosów. W planach marki jest otwieranie kolejnych salonów. Firma już analizuje rynki pod kątem wyboru nowych lokalizacji zarówno w Polsce, jak i za granicą. Hollywood Hair pracuje równolegle nad poszerzeniem swojej oferty e-commerce i wprowadzeniem nowych produktów dla klientek.
Dane Fortune Business Insights pokazują, że rynek przedłużania włosów w 2022 r. został wyceniony na 4,06 mld USD, a jego wartość ma stale wzrastać. Do 2030 r. przewiduje się, że branża osiągnie wartość 7,9 mld USD, co na przestrzeni lat 2023-2030 daje CAGR na poziomie 8,58%. W Polsce rynek ciągle się rozwija, a Hollywood Hair jest największą siecią oferującą usługę przedłużania włosów.
***
O firmie:
Hollywood Hair to marka założona przez Klaudię Duszyńską - businesswoman z 10-letnim doświadczeniem w biznesie. Przed rozpoczęciem działalności w branży przedłużania włosów, Klaudia Duszyńska prowadziła firmę modową Impress Me, która posiadała ogólnopolską sieć sklepów i własną szwalnię. Firma holistycznie podchodzi do włosów, oferując nie tylko usługę ich przedłużania, ale również własne suplementy, kosmetyki i dedykowane akcesoria. Sieć salonów Hollywood Hair liczy 9 lokalizacji w największych polskich miastach oraz jeden salon w hiszpańskiej Marbelli. W planach marki jest dalsza ekspansja zarówno krajowa, jak i europejska.
![Daj skórze pić! Extremalnie owocowa pielęgnacja z arbuzem w roli głównej Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_180573992,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Daj skórze pić! Extremalnie owocowa pielęgnacja z arbuzem w roli głównej
![Kosmetyki fundacji Feminoteka dostępne w Bolt Market](/files/_uploaded/glownekonf_1518696715,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Kosmetyki fundacji Feminoteka dostępne w Bolt Market
![NOWOŚĆ! Cantu wprowadza kolejne produkty, które spełnią potrzeby Twoich włosów!](/files/_uploaded/glownekonf_1617963497,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
NOWOŚĆ! Cantu wprowadza kolejne produkty, które spełnią potrzeby Twoich włosów!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.