Hotel Number One by Grano wspiera mecz charytatywny na rzecz Ukrainy
Hotel Number One by Grano dołączył do partnerów meczu charytatywnego na rzecz Ukrainy. Już dziś o godzinie 19:30 na Polsat Plus Arena Gdańsk klub Lechia Gdańsk zmierzy się z Szachtarem Donieck. Całkowity dochód ze sprzedaży biletów zostanie przekazany na akcję Gdańsk Pomaga Ukrainie. Spotkanie w Gdańsku jest jednym z kilku na trasie Szachtara po Europie, które odbywają się w ramach międzynarodowej akcji „Football For Peace. Stop War in Ukraine.”
Szachtar Donieck jest utytułowaną ukraińską drużyną, 13-krotnym mistrzem kraju. Klub osiem razy zdobywał Superpuchar Ukrainy, wielokrotnie reprezentował Ukrainę na arenie międzynarodowej, m.in. w Lidze Mistrzów. Od 2014 roku, czyli po przejęciu Donbasu przez rosyjskich separatystów nie może rozgrywać meczów u siebie - na słynnej Donbas Arenie. Piłkarze z Doniecka występowali więc m.in. we Lwowie, Kijowie i Charkowie. Teraz rozpoczęli trasę po Europie, wspierając tym samym swój kraj w walce z rosyjskim najeźdzcą.
Hotel Number One by Grano należy do sieci Grano Hotels i zlokalizowany jest na gdańskiej Wyspie Spichrzów. Hotel od kilku lat zaangażowany jest w wspieranie różnego rodzaju wydarzeń piłkarskich, m.in. poprzez organizację młodzieżowego turnieju Number One Cup.
Bilety na mecz Lechia Gdańsk – Szachtar Donieck można nabyć w dniu spotkania od godziny 18.00 w Pawilonie Kasowym nr 1 przy stadionie lub online pod adresem https://bilety.lechia.pl/. Dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na akcję Gdańsk Pomaga Ukrainie. Minimalny datek za wejściówkę wynosi 10 zł z możliwością wsparcia akcji wyższą kwotą na życzenie kupującego.
Każdy, kto nie może wziąć udziału w meczu, a chciałby wesprzeć naszych ukraińskich sąsiadów, może to zrobić za pośrednictwem akcji Gdańsk Pomaga Ukrainie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się na stronie: https://ukraina.gdanskpomaga.pl/

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.