Komunikaty PR

Hotel Number One by Grano wspiera mecz charytatywny na rzecz Ukrainy

2022-04-14  |  18:10

Hotel Number One by Grano dołączył do partnerów meczu charytatywnego na rzecz Ukrainy. Już dziś o godzinie 19:30 na Polsat Plus Arena Gdańsk klub Lechia Gdańsk zmierzy się z Szachtarem Donieck. Całkowity dochód ze sprzedaży biletów zostanie przekazany na akcję Gdańsk Pomaga Ukrainie. Spotkanie w Gdańsku jest jednym z kilku na trasie Szachtara po Europie, które odbywają się w ramach międzynarodowej akcji „Football For Peace. Stop War in Ukraine.”

Szachtar Donieck jest utytułowaną ukraińską drużyną, 13-krotnym mistrzem kraju. Klub osiem razy zdobywał Superpuchar Ukrainy, wielokrotnie reprezentował Ukrainę na arenie międzynarodowej, m.in. w Lidze Mistrzów. Od 2014 roku, czyli po przejęciu Donbasu przez rosyjskich separatystów nie może rozgrywać meczów u siebie - na słynnej Donbas Arenie. Piłkarze z Doniecka występowali więc m.in. we Lwowie, Kijowie i Charkowie. Teraz rozpoczęli trasę po Europie, wspierając tym samym swój kraj w walce z rosyjskim najeźdzcą.

Hotel Number One by Grano należy do sieci Grano Hotels i zlokalizowany jest na gdańskiej Wyspie Spichrzów. Hotel od kilku lat zaangażowany jest w wspieranie różnego rodzaju wydarzeń piłkarskich, m.in. poprzez organizację młodzieżowego turnieju Number One Cup.

Bilety na mecz Lechia Gdańsk – Szachtar Donieck można nabyć w dniu spotkania od godziny 18.00 w Pawilonie Kasowym nr 1 przy stadionie lub online pod adresem https://bilety.lechia.pl/. Dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na akcję Gdańsk Pomaga Ukrainie. Minimalny datek za wejściówkę wynosi 10 zł z możliwością wsparcia akcji wyższą kwotą na życzenie kupującego.  

Każdy, kto nie może wziąć udziału w meczu, a chciałby wesprzeć naszych ukraińskich sąsiadów, może to zrobić za pośrednictwem akcji Gdańsk Pomaga Ukrainie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się na stronie: https://ukraina.gdanskpomaga.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.