Komunikaty PR

I Puchar Polski Seniorów i Juniorów w Kajakarstwie Klasycznym

2024-04-24  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sonia Stępień
oLIVE media

ul. Prosta 20
00-850 Warszawa
s.stepien|olivemedia.pl| |s.stepien|olivemedia.pl
661364817
https://olivemedia.pl/

W najbliższy weekend kajakarze klasyczni z całej Polski zjednoczą się w Wałczu, aby wziąć udział w pierwszym Pucharze Polski w tym sezonie. Długo wyczekiwane po zimowej przerwie Ogólnopolskie Wiosenne Regaty Konsultacyjne Seniorów i Juniorów przyciągną do zachodniopomorskiego miasta najlepszych zawodników, a także rzesze miłośników sportów wodnych.

1. Puchar Polski Seniorów i Juniorów w Kajakarstwie Klasycznym - Ogólnopolskie Wiosenne Regaty Konsultacyjne Seniorów i Juniorów, organizowane przez Polski Związek Kajakowy, odbędą się w terminie 26-28 kwietnia na torze regatowym Centralnego Ośrodka Sportu - Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Wałczu. 

Regaty sprawdzą poziom przygotowania się zawodników do sezonu startowego 2024 i wstępnie wyselekcjonują kandydatów do reprezentowania Polski na zawodach międzynarodowych oraz w trakcie mistrzostw świata i Europy. Wyłoniona podczas regat grupa zostanie objęta szkoleniem centralnym przygotowującym do startów międzynarodowych w sezonie 2024.

Do zawodów zgłosiło się 186 zawodników z 28 klubów. Podczas trzydniowego wydarzenia sportowcy będą rywalizować w konkurencjach kajakarskich oraz kanadyjkarskich. 

Duże szanse na zdobycie medali ma duet kanadyjkarski z AZS Politechniki Opolskiej - Arsen Śliwiński i Michał Łubniewski, reprezentanci Kaman Sport Group, a także podopieczna KSG “Olympic Dreams” Justyna Iskrzycka, zawodniczka AZS-AWF Katowice.

Puchar Polski to nie tylko okazja do rywalizacji o prestiżowe trofea, ale także do wymiany doświadczeń  integracji środowiska kajakarskiego. Wyniki będzie można śledzić na żywo na stronie: https://pzkaj.domtel-sport.pl/live/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: oLIVE media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę? Biuro prasowe
2024-07-23 | 10:00

Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę?

Polacy zdają sobie sprawę ze znaczenia aktywności fizycznej, jednak mimo to większość z nas nie spełnia zaleceń WHO w tym zakresie. Co ciekawe, powodem nie zawsze jest brak czasu, a
Sport Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki
2024-07-22 | 12:00

Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki

Na kanale YouTube @Meczyki1 pojawia się nowy format Czas Decyzji powered by G-SHOCK, w którym Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK i Radosław Przybysz zaproszą najciekawszych ludzi ze
Sport ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu
2024-07-17 | 13:30

ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu

Warszawa, obok stolicy Nigerii Lagos, jest jednym z dwóch miast na świecie zaangażowanych w projekt Running For Clean Air. Głównym celem inicjatywy prowadzonej przez World

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.