I Puchar Polski Seniorów i Juniorów w Kajakarstwie Klasycznym
oLIVE media
ul. Prosta 20
00-850 Warszawa
s.stepien|olivemedia.pl| |s.stepien|olivemedia.pl
661364817
https://olivemedia.pl/
W najbliższy weekend kajakarze klasyczni z całej Polski zjednoczą się w Wałczu, aby wziąć udział w pierwszym Pucharze Polski w tym sezonie. Długo wyczekiwane po zimowej przerwie Ogólnopolskie Wiosenne Regaty Konsultacyjne Seniorów i Juniorów przyciągną do zachodniopomorskiego miasta najlepszych zawodników, a także rzesze miłośników sportów wodnych.
1. Puchar Polski Seniorów i Juniorów w Kajakarstwie Klasycznym - Ogólnopolskie Wiosenne Regaty Konsultacyjne Seniorów i Juniorów, organizowane przez Polski Związek Kajakowy, odbędą się w terminie 26-28 kwietnia na torze regatowym Centralnego Ośrodka Sportu - Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Wałczu.
Regaty sprawdzą poziom przygotowania się zawodników do sezonu startowego 2024 i wstępnie wyselekcjonują kandydatów do reprezentowania Polski na zawodach międzynarodowych oraz w trakcie mistrzostw świata i Europy. Wyłoniona podczas regat grupa zostanie objęta szkoleniem centralnym przygotowującym do startów międzynarodowych w sezonie 2024.
Do zawodów zgłosiło się 186 zawodników z 28 klubów. Podczas trzydniowego wydarzenia sportowcy będą rywalizować w konkurencjach kajakarskich oraz kanadyjkarskich.
Duże szanse na zdobycie medali ma duet kanadyjkarski z AZS Politechniki Opolskiej - Arsen Śliwiński i Michał Łubniewski, reprezentanci Kaman Sport Group, a także podopieczna KSG “Olympic Dreams” Justyna Iskrzycka, zawodniczka AZS-AWF Katowice.
Puchar Polski to nie tylko okazja do rywalizacji o prestiżowe trofea, ale także do wymiany doświadczeń integracji środowiska kajakarskiego. Wyniki będzie można śledzić na żywo na stronie: https://pzkaj.domtel-sport.pl/live/
![Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę? Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1940957664,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę?
![Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki](/files/_uploaded/glownekonf_1022839277,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki
![ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu](/files/_uploaded/glownekonf_1577866835,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.