Icy Dock FlexiDOCK MB024SP-B - uniwersalna kieszeń na 4 dyski SAS/SATA 2,5"
Projekt Zero2
Kunickiego 5/214
30-134 Kraków
dominika|projektzero2.pl| |dominika|projektzero2.pl
739033040
www.projektzero2.pl
FlexiDOCK MB024SP-B to beztackowa, sześciozatokowa stacja dokująca umożliwiająca podpięcie czterech dysków 2,5" SAS/SATA do pojedynczego slotu 5,25". Produkt współpracuje z dyskami 2,5" o grubości do 9,5mm i osiąga prędkości transferu zgodne ze złączem SATA III 6 Gbps.
Zmiana dysku bez użycia tacek czy narzędzi
Dzięki uproszczonej konstrukcji montaż oraz usuwanie nośników jest proste jak nigdy dotąd - po prostu wsuń dysk 2,5" HDD lub SSD do zatoki, aby uzyskać natychmiastowy dostęp do danych.
Niesłyszalne pasywne chłodzenie
MB024SP-B został celowo pozbawiony aktywnego chłodzenia w formie wentylatora, aby zminimalizować powstawanie uciążliwego hałasu - produkt powstał z myślą o zgodności z wymaganiami stawianymi przez najcichsze systemy.
Dzięki przemyślanej konstrukcji MB024SP-B jest krótszy niż większość urządzeń mocowanych w zatokę 5,25"(takich jak np. napęd DVD), przez co może być montowany również w ciasnych obudowach.
Wydajne odprowadzanie ciepła
Zastosowanie ponad stu otworów wentylacyjnych zapewnia maksymalną wydajność pasywnego chłodzenia. Dodatkowe wloty na froncie i z tyłu urządzenia ułatwiają przepływ powietrza z zewnątrz do wnętrza obudowy komputera dodatkowo chłodząc pracujące dyski.
Bogactwo funkcji
FlexiDOCK MB024SP-B posiada cztery czytelne wskaźniki stanu w formie diody LED, osobne dla każdej zatoki - informują one w wyraźny sposób o zasilaniu i dostępie do dysku.
Dla zapewnienia stabilności połączenia gniazda kablowe SATA 7-pin oraz SATA 15-pin kompatybilne są z zatrzaskami zabezpieczającymi.
Metalowe ścianki zewnętrzne dbają o ochronę zarówno stacji dokującej jak i podpiętych dysków, natomiast wykonana z tworzywa ABS ściana wierzchnia oraz wnętrze umożliwiają niezakłóconą wentylację bez strat dla wytrzymałości mechanicznej.
Jak poprawić swoje bezpieczeństwo w Internecie?
Druk personalizowany: klucz do budowania wyjątkowych doświadczeń klientów
melt museum prezentuje najnowszą instalację „FAKE.EXE”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.