Komunikaty PR

Idea Creative Group zrealizowała wydarzenie dla marki Oriflame

2021-12-06  |  10:00
Biuro prasowe

Oriflame to firma kosmetyczna, budująca społeczność sprzedaży rekomendowanej, opartej na szwedzkich produktach. Coroczne bale od wielu lat wpisują się w kalendarz eventowy tej znanej marki. Tegoroczna edycja wydarzenia była tym bardziej wyjątkowa, ponieważ była jednym z zwiększych projektów organizowanych na żywo od czasu wybuchu pandemii.

Impreza, znana jako Bal Oriflame, odbyła się w dniu 10 września br. w Radisson BLU SOPOT. Udział w wydarzeniu wzięło ponad 300 uczestników. Warto przypomnieć, że Bal Oriflame to wydarzenie o wieloletniej edycji, stanowiące platformę spotkań i dialogu partnerów biznesowych marki. Kluczowym momentem wyrarzenia jest zawsze celebracja sukcesów zgromadzonych gości. „Nie ma wątpliwości co do tego, że u podstaw źródeł wzmocnienia relacji w firmie są wydarzenia. Tym bardziej cieszymy się, że poprzez coroczny bal Oriflame mogliśmy wrócić do bezpośredniego kontaktu z liderami naszej marki. Bal to przede wszystkim celebracja ich sukcesów, a my bardzo cieszymy się, gdy widzimy wiele wyróżnianych osób na scenie, przynosząc źródło inspiracji i motywacji do dalszych działań” – mówi Małgorzata Giza, Junior Sales Support Manager Oriflame Polska.

Pełną obsługę wydarzenia zapewniła agencja kreatywna Idea Creative Group, która postawiła na innowacyjne rozwiązania eventowe, zgodne ze strategią oraz charakterem marki Oriflame. Stąd też event odbył się w formacie Lumina Garden Gala, który łączył w sobie wysublimowaną stylistykę, zaczarowany klimat scenografii, wykwintne jedzenie, wspaniałą muzykę, a także koncepcję celebracji sukcesów. „Podobnie jak światło pomaga ludziom w ciemnościach dotrzeć do celu, tak nasz koncept to wyraz uznania i hołd dla uczestników Balu za ich wkład w funkcjonowanie marki” – tłumaczy Aneta Radzimirska, CEO w agencji Idea Creative Group. „Właśnie dlatego istotnym elementem całej koncepcji był oświetlony ogród, widoczny przez witryny Sali balowej, stanowiący przestrzeń tak chilloutową, jak i networkingową” – podkreśla Aneta Radzimirska.

Podczas eventu nie zabrakło również wariacji świetlnych oraz takich atrakcji, jak występu Samiego Harba czy Kabaretu Paranienormalni z dedykowanym skeczem.

Marka Oriflame to przede wszystkim ludzie, dla których filarem budowania trwałych relacji są spotkania. Dzięki takim wydarzeniom jak Bal Oriflame, mamy okazję celebrować sukcesy naszych Partnerów Biznesowych, wyróżnić ich na scenie przekazując podziękowanie za ich zaangażowanie i codzienną pracę. Bal jest także okazją do wspólnej zabawy liderów oraz ich osób towarzyszących” – podkreśla Luiza Kozłowska, Training And Sales Support Manager Oriflame Polska.

Na koniec warto dodać, że wydarzenie poprowadził popularny aktor i prezenter, Andrzej Pieńko.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Światowy Dzień Zwierząt. Sprawdź, jak dbać o planetę i jej mieszkańców Biuro prasowe
2024-10-03 | 11:22

Światowy Dzień Zwierząt. Sprawdź, jak dbać o planetę i jej mieszkańców

W 1931 roku podczas międzynarodowej konwencji ekologicznej we Florencji, narodziła się idea zwrócenia uwagi na problemy związane z ochroną fauny. Święto to, zainspirowane postacią
Styl życia Nowe Czyżyny organizują bezpłatne badania i warsztaty dla seniorów
2024-10-02 | 13:00

Nowe Czyżyny organizują bezpłatne badania i warsztaty dla seniorów

W październiku w Krakowie nie zabraknie atrakcji dla osób starszych. W tym miesiącu obchodzone są aż dwa święta – Międzynarodowy Dzień Seniora oraz Europejski Dzień Seniora.
Styl życia Praskie Dni Seniora w Galerii Wileńskiej już po raz czwarty!
2024-10-01 | 14:00

Praskie Dni Seniora w Galerii Wileńskiej już po raz czwarty!

Praskie Dni Seniora w Galerii Wileńskiej odbędą się już 4 października. W trakcie wydarzenia, którego partnerem strategicznym jest Fundacja A.R.T., na seniorów czekają

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Qczaj: Alkohol niszczył moją rodzinę i moje dzieciństwo. Produkty z jego zawartością nie mogą być na wyciągnięcie ręki dla dzieci

Trener nie kryje oburzenia sprzedawaniem alkoholu w opakowaniach, które do złudzenia przypominają tubki z musem owocowym dla dzieci. Chodzi bowiem o zdrowie i bezpieczeństwo najmłodszych. Qczaj ze swojego doświadczenia wie, jak szybko można wpaść w uzależnienie, dlatego jest przeciwny promowaniu i reklamowaniu alkoholu. Sam od ponad dwóch lat z całych sił walczy o wytrwanie w trzeźwości. Z ostatnich informacji wynika, że w obliczu narastającej krytyki producent alkotubek, zdecydował się wycofać je ze sklepów i wstrzymać ich produkcję.

Żywienie

David Gaboriaud: Żabie udka i ślimaki są dla turystów. Francuzi nie jedzą ich codziennie, sam jadłem je trzy razy w życiu

Według Davida Gaboriauda przy ocenie kuchni francuskiej Polacy często kierują się stereotypami i wśród najbardziej popularnych wymieniają żabie udka i ślimaki. Jego zdaniem nic bardziej mylnego, ponieważ ten kraj ma niezwykle bogatą i tętniącą życiem kulturę kulinarną. Smakosze mają do wyboru wiele smacznych i często bardzo łatwych do przygotowania dań. Ale żeby poznać te smaki, trzeba pojechać do różnych regionów, nie tylko bazować na paryskich restauracjach.

Problemy społeczne

Seniorzy oczekują od miast oferty dla siebie. To mogłoby przeciwdziałać ich izolacji społecznej

70 proc. mieszkańców miast wskazuje, że samotność to jedna z głównych przyczyn złego stanu psychicznego – wynika z badania Kantar Polska przeprowadzonego dla Grupy LUX MED. Z takim stwierdzeniem zgodziło się ponad 80 proc. osób w najstarszej grupie wiekowej, co może oznaczać, że to one najczęściej zmagają się z takim problemem. Eksperci widzą tutaj dużą rolę dla miast – oferta różnych inicjatyw czy darmowa pomoc psychologiczna dla seniorów mogłyby pomóc w poprawie ich dobrostanu psychicznego.