Idea Productions Poland nie zwalnia tempa - agencja rozszerza swoją ofertę
Trudne warunki rynkowe nie przeszkadzają Idea Productions Poland w intensywnym rozwoju. Agencja od dłuższego czasu umacnia swoją pozycję jednego z liderów na krajowym rynku zarówno w ramach rozwiązań eventowych offline, jak również eventów online. Co ważne, w dobie pandemii marka mocno postawiła na wirtualne wydarzenia, poszerzając tym samym grono zadowolonych klientów.
Największą nowością nowo powstałego podmiotu Idea Creative Group Sp. z o.o. jest włączenie do oferty kompleksowej strategii komunikacyjnej dla klientów i tworzenie zintegrowanych kampanii reklamowych. „To jeden z etapów naturalnego rozwoju naszej firmy. W ramach działalności pozyskaliśmy nie tylko dodatkowe kompetencje z rynku reklamowego, lecz także strategów oraz kreatywnych specjalizujących się w dziedzinie projektowania kompleksowej strategii marketingowej i tworzenia zintegrowanych kampanii reklamowych dostosowanych do kanałów komunikacyjnych.” – przekonuje Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group Sp. z o.o.
Nad personalizacją komunikatów, dopasowaniem taktyki i pełną stroną analityczną poszczególnych projektów oraz automatyzacją procesów e-marketingowych czuwać będzie nowo utworzony dział startegiczny, skupiający jednych z najlepszych specjalistów od kampanii marketingowych oraz reklamowych.
Co ważne, już od jakiegoś czasu – dzięki podjęciu decyzji o rozbudowie zespołu programistów, projektantów, grafików oraz specjalistów z zakresu e-PR-u – Grupa świadczy usługi w obszarze między innymi social mediów, tworzenia stron internetowych, kampanii SEO czy zakupu mediów internetowych. Rozwinęła również swoje kompetencje o takie obszary, jak e-commerce oraz digital.
„Wielu klientów oczekuje budowania kompleksowych strategii we współpracy z jednym, sprawdzonym partnerem, znającym ich mocne strony oraz oczekiwania i potrzeby. Dla wielu firm taka formuła daje możliwość optymalizacji czasu i kosztów, a przy tym gwarancję wykonania usługi na bardzo wysokim poziomie. Postanowiliśmy odpowiedzieć na tę potrzebę wychodząc z ofertą komplementarnego wachlarza usług względem dotychczasowego zakresu świadczeń.” – podkreśla Aneta Radzimirska.
Działania Idea Creative Group osadzone są na czterech filarach: idea events (organizacja wydarzeń offlinowych), idea events online (transmisje online, produkcje hybrydowe oraz telewizyjne), idea digital (projektowanie i stawianie stron www, kampanie bannerowe, działania w social mediach, influencer marketing, aplikacje) oraz idea communication (strategia komunikacyjna, zintegrowane kampanie reklamowe).
Idea Creative Group nie wyklucza w przyszłości włączenia kolejnych elementów komunikacji online do swojej oferty.
SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień?
MP3 | Stres Polaków. 75% zmaga się z napięciem każdego tygodnia
Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Jakub Rzeźniczak: Z szacunku dla żony odmówiłem udziału w „Tańcu z gwiazdami”. Do programu „Mówię Wam” nie pójdę ze względu na prowadzącego
Nie tylko producenci TVN-u chcieli widzieć w swoim formacie Jakuba Rzeźniczaka. Walczył o niego również Polsat, proponując mu udział w nowej edycji „Tańca z gwiazdami”. Były piłkarz nie wystąpi jednak na parkiecie, bo jak podkreśla, w tym momencie nie czułby się komfortowo w tym programie. Nie chce bowiem prowokować dwuznacznych sytuacji i dostarczać swojej żonie powodów do niepokoju czy zazdrości.
Konsument
Będzie ubywać mięsa na stołach Polaków. Eksperci radzą ograniczyć spożycie nawet o dwie trzecie
Produkcja zwierzęca nie zniknie, ale będzie musiała zostać ograniczona – oceniają eksperci rynku żywności i podkreślają, że przemawiają za tym zarówno względy zdrowotne, jak i środowiskowe. Obecnie przeciętny Polak zjada ok. 75 kg mięsa rocznie, a wskazywana przez dietetyków zdrowa granica to ok. 20–25 kg.
Podróże
Radosław Majdan: W ferie jedziemy z chłopcami w góry. Nie umiem jeździć na nartach i nie ciągnie mnie na stok
W przerwie między nagraniami do różnych projektów telewizyjnych i internetowych były piłkarz, a obecnie komentator sportowy wybiera się na odpoczynek. W planach są dwa kierunki: najpierw zagraniczny kurort narciarski, a później jakieś egzotyczne miejsce. Radosław Majdan zaznacza jednak, że sam nie potrafi jeździć na nartach, bo jako zawodowy sportowiec miał zapisane w kontrakcie, że nie może ryzykować na stoku. Ten wyjazd organizuje jednak z myślą o synach i ma nadzieję, że najmłodszy Heniu też szybko połknie bakcyla jak jego bracia.