Komunikaty PR

Idealna sylwetka do lata? Dzięki Icoone Laser to możliwe! Poznaj ulubiony zabieg

2021-04-27  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 1.44 MB )

Zastanawialiście się kiedyś, w czym tkwi sekret idealnych sylwetek gwiazd? Intensywne treningi pod okiem trenera personalnego, zbilansowana dieta to jednak nie wszystko. Równie ważne są masaże i drenaże limfatyczne, które kompleksowo dopieszczą nasze ciało. O kulturze masażu i o gabinetowym zabiegu, który od lat znajduje się w czołówce zabiegów modelujących i wyszczuplających ciało opowiedziała dr Ewa Rybicka, lekarz medycyny estetycznej, właścicielka kliniki Estetica Nova.

 

Choć mamy już kalendarzową wiosnę, to wszyscy narzekamy na deszczową pogodę za oknem i niskie temperatury. Warto spojrzeć na tę sytuację nieco z innej strony. Mamy więcej czasu, by zatroszczyć się o siebie i dopracować naszą figurę przed rozpoczęciem sezonu na zwiewne sukienki i gołe nogi. Wykorzystaj deszczową aurę i rozpraw się z pomarańczową skórką raz na zawsze!

Jak skutecznie wyeliminować problem cellulitu i wymodelować sylwetkę? Od lat sprawdzonymi sposobami na walkę z cellulitem są masaże i drenaże limfatyczne. Bańki chińskie, szczotkowanie ciała na sucho to sposoby wywodzące się z ajuwerdy, czyli filozofii i medycyny Wschodu. W dalekiej i egzotycznej Azji sztuka masażu została opanowana do perfekcji.

Światowe aktorki pytane o sekret ich doskonałej figury zawsze podkreślają, że oprócz treningów oraz diety, regularnie chodzą na masaże. Ich zwolenniczką jest również dr Ewa Rybicka, lekarz medycyny estetycznej, właścicielka Estetica Nova.

 

- Niestety zauważyłam, że u nas, w Europie kultura masażu nie jest do końca doceniania, nie potrafimy czerpać z tego, co potrafią dać masaże. A szkoda. Dlatego warto pochylić się nas zabiegami gabinetowymi, które kompleksowo dopieszczą nasze ciało. Tu mogę polecić Icoone laser, który od lat znajduje się w czołówce zabiegów modelujących i wyszczuplających w gabinetach medycyny estetycznej. To niezawodna, bardzo precyzyjna i co ważne bezpieczna technologia, która redukuje cellulit, obrzęki limfatyczne, pierwsze objawy starzenia i skutecznie modeluje i ujędrnia sylwetkę.

 

Na czym polega zabieg Icoone laser?

 

Icoone laser to wyjątkowe połączenie masaży podciśnieniowych, z energią lasera i światła LED.

-Dzięki temu pobudzany jest metabolizm tkanki tłuszczowej a procedura jest jeszcze dokładniejsza i przynosi lepsze efekty. Zabieg rozpoczynamy od drenażu całego ciała, co przynosi przyjemne odprężenie. Dopiero w drugiej części fokusujemy się na najbardziej problematycznych obszarach – tłumaczy dr Ewa Rybicka.

Głowice masujące z rolkami poruszają się w czterech kierunkach, w ten sposób działają na skórę równomiernie i dogłębnie na każdy milimetr ciała wywołując multimikrostymulację. W połączeniu z oddziaływaniem energii światła LED i zimnym laserem sprawiają, że tkanka tłuszczowa ulega rozpadowi, a skóra staje się bardziej ujędrniona i elastyczna.

 

Czym Icoone laser  wyróżnia się na tle innych aparatów do masażu? 

 

Bardzo ważne jest to, że Icoone laser jest zabiegiem bezpiecznym dla skór naczyniowych, nie musimy się wiec obawiać zabiegu jeżeli borykamy się z rozszerzonymi naczynkami na nogach. Warto podkreślić, że Icoone nie powoduje rozciągania skóry. Podczas jednego zabiegu możemy opracować kilka problemów z jakimi zmaga się pacjent – wyjaśnia dr Ewa Rybicka.

 

 

Ile trzeba wykonać zabiegów, by zobaczyć efekt gładkiej skóry?

 

 -By uzyskać najlepsze rezultaty zalecam serię 10 zabiegów wykonywanych dwa razy w tygodniu. Natomiast jeżeli ciało nie jest wyćwiczone, dość odżywione, trzeba będzie wykonać o kilka zabiegów więcej.

-Jestem pewna, że wysoka skuteczność zabiegu Icoone laser spełni potrzeby najbardziej wymagających pacjentek, które w natłoku swoich obowiązków, nie mają czasu na niesprawdzone i nieprzynoszące efektów technologie – podsumowuje dr Ewa Rybicka.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie BRAK ZDJĘCIA
2021-05-14 | 08:00

Raport PMR: Szpitale prywatne z szansą na zysk w 2021 r.?

Z badania przeprowadzonego przez PMR wśród wszystkich typów szpitali wynika, że pomimo napływu chorych w czasach zwiększonej liczby zachorowań na COVID-19, ogólnie rzecz biorąc wszystkie rodzaje szpitali zmniejszyły
Zdrowie GROHE wspiera UNICEF w zapewnieniu pomocy potrzebującym dzieciom
2021-05-13 | 16:30

GROHE wspiera UNICEF w zapewnieniu pomocy potrzebującym dzieciom

Akcja „Make a Splash!” jest wynikiem globalnej współpracy UNICEF i LIXIL, koncernu, którego częścią jest marka GROHE. Akcja ma na celu zapewnienie wszystkim, w tym zwłaszcza dzieciom z krajów rozwijających się, odpowiednich warunków higienicznych. UNICEF i LIXIL wspólnie walczą z globalnym kryzysem sanitarnym.   Obecnie co czwarty człowiek na świecie nie ma dostępu do toalety, a dwie na pięć osób nie posiadają w domu urządzeń do mycia rąk. Dostęp do czystej wody to dla większości z nas oczywistość. Niestety w wielu miejscach na świecie sytuacja wygląda inaczej. Brudna woda i brak infrastruktury wodno-sanitarnej są przyczyną chorób biegunkowych i utrudniają walkę z wieloma chorobami zakaźnymi, zwłaszcza w czasie pandemii COVID-19. W 2018 r. UNICEF i LIXIL podjęły wspólne działania w ramach akcji „Make a Splash!”. Była to pierwsza współpraca UNICEF, która dotyczyła globalnych kwestii związanych z wodą, warunkami sanitarnymi i higieną. W ramach inicjatywy połączono doświadczenie UNICEF w tym sektorze z doświadczeniem LIXIL w projektowaniu toalet oraz innowacyjnych rozwiązań sanitarnych. GROHE — marka z portfolio LIXIL — wspiera akcję „Make a Splash!” i uruchamia kampanię pt. „Obudź swoją energię”. Kampania potrwa od maja do sierpnia 2021 r. w krajach Bliskiego Wschodu i Europy, w tym w Polsce. W ramach kampanii firma GROHE przekaże 1 euro od każdego sprzedanego prysznica lub baterii termostatycznej na cele związane z zapewnieniem dzieciom z krajów rozwijających się odpowiednich warunków higienicznych poprzez dostęp do bezpiecznych urządzeń wodno-sanitarnych. W odpowiedzi na pandemię COVID-19 firma LIXIL opracowała m.in. niedrogie i innowacyjne baterie SATO, które pomogą ubogim gospodarstwom domowym pozbawionym dostępu do bieżącej wody. Armatura SATO składa się z plastikowej podstawy z półeczką na mydło i wylewką, w której można zamocować dowolną plastikową butelkę z wodą. Urządzenie obsługuje się za pomocą łokcia, ograniczając kontakt zanieczyszczonych rąk z powierzchnią, zaś ilość wypływającej wody wystarcza do utrzymania higieny. UNICEF od wielu lat działa na rzecz poprawy dostępu do urządzeń wodno-sanitarnych w krajach rozwijających się i upowszechniania prawidłowych nawyków higienicznych wśród lokalnych społeczności. Współpraca z LIXIL z pewnością pomoże w osiąganiu tych celów. Więcej informacji o akcji na stronie: https://www.grohe.pl/pl_pl/energy-for-life/makeasplash/  
Zdrowie BRAK ZDJĘCIA
2021-05-13 | 08:00

Indeks Koniunktury PMR dla szpitali najwyższy w jednostkach publicznych

Według badań przeprowadzanych przez PMR na rynku szpitalnym na przestrzeni ostatnich prawie 10 lat, sytuacja na rynku lecznictwa zamkniętego była najgorsza na jesieni 2020 r. Dotyczy to wszystkich typów szpitali: publicznych,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Muzyka

W najnowszym teledysku Natalii Zastępy „Wiesz, jak jest” wystąpi Jolanta Janus, gwiazda głośnej produkcji „Lekcja miłości”. „Ta kobieta to jest torpeda”

12 maja wokalistka zaprezentuje fanom swój najnowszy singiel zatytułowany „Wiesz, jak jest”. W teledysku do tego utworu wystąpi nietuzinkowa postać – Jolanta Janus, znana z produkcji HBO „Lekcja miłości”. Piosenkarka bardzo się cieszy, że mogła poznać tak wyjątkową kobietę i na planie zdjęciowym czerpać z jej doświadczenia. Premiera debiutanckiego albumu finalistki „The Voice Kids” odbędzie się 21 maja. Krążek nosi tytuł „Nie żałuję”.

Handel

40 proc. Polaków planuje remont lub przeprowadzkę w związku z pandemią. Wzrasta znaczenie zdrowych domów

Polacy spędzają w domach i mieszkaniach nawet 90 proc. swojego czasu. Pandemia COVID-19, lockdowny oraz konieczność zdalnej pracy i nauki pokazały, jak ważne są odpowiednie warunki mieszkaniowe dla funkcjonowania rodziny, zdrowia i dobrego samopoczucia. Dla 75 proc. Polaków zdrowie i chęć poprawy komfortu życia okazały się głównym motywatorem do rozpoczęcia remontu. Z kolei dla 80 proc. spośród tych, którzy szukali ostatnio nowego lokum, najważniejsze okazały się takie cechy zdrowego domu jak jakość powietrza i ilość światła dziennego – wynika z VI edycji raportu „Barometr zdrowych domów”. Zmiana podejścia Polaków może być nie tylko drogowskazem dla nowych inwestycji deweloperskich, lecz także impulsem do przyspieszenia renowacji istniejących budynków. Tym bardziej że 40 proc. badanych planuje remont lub przeprowadzkę w ciągu następnych dwóch lat.