III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” ZAKOŃCZONE SUKCESEM.
Forum, które połączyło innowacje i praktykę
Tegoroczne Forum, pod hasłem „Pacjent w sercu Ziko”, było wyjątkowym wydarzeniem, które w pełni oddało ducha współpracy i rozwoju w branży. Program obejmował szeroki wachlarz aktywności, w tym 10 prelekcji prowadzonych przez uznanych ekspertów oraz liderów z ogromnym doświadczeniem. Wśród firm, które zaprezentowały swoje prelekcje w części konferencyjnej, były m.in.: EUCERIN, USP ZDROWIE, HALEON, ESSITY, POLSKI LEK czy SANOFI. Tematyka dotyczyła kluczowych zagadnień m.in. leczenia bólu w aptece, znaczenia mikrobioty w odporności czy roli apteki jako centrum wsparcia Pacjenta.
Wystawcy i interakcje
W części wystawienniczej uczestnicy mieli okazję zapoznać się z ofertą 62 wystawców, którzy prezentowali swoje najnowsze produkty i technologie. Była to doskonała okazja do zapoznania się z nowościami oraz wymiany doświadczeń z przedstawicielami firm farmaceutycznych i dermokosmetyków. Interakcje na stoiskach były źródłem wielu inspirujących pomysłów i praktycznych wskazówek.
Integracja i wyróżnienia
Kulminacyjnym punktem wydarzenia była Uroczysta Gala, podczas której wręczono wyróżnienia. Gala nie tylko uświetniła zakończenie Forum, ale także stworzyła wyjątkową przestrzeń do refleksji nad przyszłością branży oraz do świętowania sukcesów w opiece nad Pacjentem. W tym uroczystym finale uczestnicy mieli okazję nawiązać nowe kontakty, wymienić się doświadczeniami i cieszyć się atmosferą wspólnego świętowania. Integracyjne rozmowy, które odbyły się w luźnej i serdecznej atmosferze, przyczyniły się do zacieśnienia więzi między uczestnikami.
Refleksje i przyszłość
III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” okazało się nie tylko platformą do wymiany wiedzy, ale również przestrzenią do budowania wspólnej wizji przyszłości opieki farmaceutycznej. Dzięki bogatemu programowi prelekcji oraz możliwości dyskusji uczestnicy zyskali nie tylko nowe umiejętności, ale także cenne kontakty, inspiracje i wiedzę, które będą wspierać ich rozwój zawodowy, a także pogłębiać zaangażowanie w opiekę nad Pacjentami.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.