Innowacyjne olejki do demakijażu z formułą OIL-TO-MILK od NIVEA
Innowacyjne olejki do demakijażu z formułą OIL-TO-MILK od NIVEA
Olejek czy mleczko? Oto jest pytanie, a jedno pewne – to przełomowe odkrycie wśród olejków do demakijażu. Sięgnij po nowe olejki oczyszczające NIVEA z rewolucyjną formułą OIL-TO-MILK, które w kontakcie z wodą zmieniają się w… mleczko!
Produkty w dwóch wariantach do skóry suchej i wrażliwej skutecznie, ale niezwykle delikatnie usuwają zanieczyszczenia, sebum, a nawet wodoodporny makijaż, zapewniając uczucie czystej, miękkiej i jedwabiście gładkiej skóry.
Gotowa na niezwykłą przemianę?
W zależności od potrzeb wybierz: Odżywczy Olejek Oczyszczający do cery suchej lub Łagodzący Olejek Oczyszczający do cery wrażliwej
Skuteczne działanie mleczka oraz olejków do demakijażu znane są kobietom na całym świecie.
A gdyby tak połączyć oba składniki uzyskując jeszcze bardziej spektakularne właściwości oczyszczające? Łagodzący Olejek Oczyszczający i Odżywczy Olejek Oczyszczający z wyjątkową formułą OIL-TO-MILK wzbogacone są naturalnymi olejkami, które pod wpływem wody zmieniają się w mleczną konsystencję. Olejek nałożony na suchą skórę twarzy i delikatnie wmasowany usuwa wszelkie pozostałości pozostawiając skórę czystą i jedwabiście gładką. Co ważne, dzięki nowoczesnej formule łatwo się zmywają – wyłącznie za pomocą wody i bez użycia wacików.
Nowość w dwóch wariantach – z olejkiem z pestek winogron dla skóry wrażliwej lub olejkiem makadamia stworzony z myślą o cerze suchej – można stosować w zależności od potrzeb. Stosowane rano delikatnie odświeżają, natomiast wieczorem skutecznie oczyszczają.
Przemiana formuły i…BUTELKI!
Opakowania nowych olejków oczyszczających NIVEA są wykonane w 25% z PET pochodzącego z recyklingu. Butelki mogą również zostać w pełni poddane recyklingowi po użyciu, by stać się źródłem kolejnego cyklu produkcyjnego.
Odżywczy Olejek Oczyszczający z naturalnym olejkiem makadamia
Łagodzący Olejek Oczyszczający z naturalnym olejkiem z pestek winogron
- Efektywnie usuwa nawet wodoodporny makijaż,
- Głęboko i delikatnie oczyszcza, nie wysuszając skóry.
- Nie podrażnia, nie niszczy bariery hydrolipidowej,
- Do stosowania 2 razy dziennie
29,99 zł / 150 ml
Rekomendowana cena detaliczna
Kontakt prasowy:
Beata Pałczyńska
Partner of Promotion
b.palczynska@partnersi.com.pl
M: +48 512 308 555
Katarzyna Bogucka
NIVEA Polska
Katarzyna.Bogucka@Beiersdorf.com
M: +48 695 150 013
Dieta a zdrowie jamy ustnej, czyli jakie produkty wspierają zdrowie naszych zębó
Czego potrzebują włosy kręcone?
Menopauza nie jest chorobą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz
Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.
Media
Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej
Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.
Edukacja
Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć
Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.