Innowacyjne olejki do demakijażu z formułą OIL-TO-MILK od NIVEA
Innowacyjne olejki do demakijażu z formułą OIL-TO-MILK od NIVEA
Olejek czy mleczko? Oto jest pytanie, a jedno pewne – to przełomowe odkrycie wśród olejków do demakijażu. Sięgnij po nowe olejki oczyszczające NIVEA z rewolucyjną formułą OIL-TO-MILK, które w kontakcie z wodą zmieniają się w… mleczko!
Produkty w dwóch wariantach do skóry suchej i wrażliwej skutecznie, ale niezwykle delikatnie usuwają zanieczyszczenia, sebum, a nawet wodoodporny makijaż, zapewniając uczucie czystej, miękkiej i jedwabiście gładkiej skóry.
Gotowa na niezwykłą przemianę?
W zależności od potrzeb wybierz: Odżywczy Olejek Oczyszczający do cery suchej lub Łagodzący Olejek Oczyszczający do cery wrażliwej
Skuteczne działanie mleczka oraz olejków do demakijażu znane są kobietom na całym świecie.
A gdyby tak połączyć oba składniki uzyskując jeszcze bardziej spektakularne właściwości oczyszczające? Łagodzący Olejek Oczyszczający i Odżywczy Olejek Oczyszczający z wyjątkową formułą OIL-TO-MILK wzbogacone są naturalnymi olejkami, które pod wpływem wody zmieniają się w mleczną konsystencję. Olejek nałożony na suchą skórę twarzy i delikatnie wmasowany usuwa wszelkie pozostałości pozostawiając skórę czystą i jedwabiście gładką. Co ważne, dzięki nowoczesnej formule łatwo się zmywają – wyłącznie za pomocą wody i bez użycia wacików.
Nowość w dwóch wariantach – z olejkiem z pestek winogron dla skóry wrażliwej lub olejkiem makadamia stworzony z myślą o cerze suchej – można stosować w zależności od potrzeb. Stosowane rano delikatnie odświeżają, natomiast wieczorem skutecznie oczyszczają.
Przemiana formuły i…BUTELKI!
Opakowania nowych olejków oczyszczających NIVEA są wykonane w 25% z PET pochodzącego z recyklingu. Butelki mogą również zostać w pełni poddane recyklingowi po użyciu, by stać się źródłem kolejnego cyklu produkcyjnego.
Odżywczy Olejek Oczyszczający z naturalnym olejkiem makadamia
Łagodzący Olejek Oczyszczający z naturalnym olejkiem z pestek winogron
- Efektywnie usuwa nawet wodoodporny makijaż,
- Głęboko i delikatnie oczyszcza, nie wysuszając skóry.
- Nie podrażnia, nie niszczy bariery hydrolipidowej,
- Do stosowania 2 razy dziennie
29,99 zł / 150 ml
Rekomendowana cena detaliczna
Kontakt prasowy:
Beata Pałczyńska
Partner of Promotion
b.palczynska@partnersi.com.pl
M: +48 512 308 555
Katarzyna Bogucka
NIVEA Polska
Katarzyna.Bogucka@Beiersdorf.com
M: +48 695 150 013

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.