Komunikaty PR

Innowacyjne olejki do demakijażu z formułą OIL-TO-MILK od NIVEA

2020-01-13  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.72 MB )

Innowacyjne olejki do demakijażu z formułą OIL-TO-MILK od NIVEA
Olejek czy mleczko? Oto jest pytanie, a jedno pewne – to przełomowe odkrycie wśród olejków do demakijażu. Sięgnij po nowe olejki oczyszczające NIVEA z rewolucyjną formułą OIL-TO-MILK, które w kontakcie z wodą zmieniają się w… mleczko!
Produkty w dwóch wariantach do skóry suchej i wrażliwej skutecznie, ale niezwykle delikatnie usuwają zanieczyszczenia, sebum, a nawet wodoodporny makijaż, zapewniając uczucie czystej, miękkiej i jedwabiście gładkiej skóry.

Gotowa na niezwykłą przemianę?

W zależności od potrzeb wybierz: Odżywczy Olejek Oczyszczający do cery suchej lub Łagodzący Olejek Oczyszczający do cery wrażliwej

Skuteczne działanie mleczka oraz olejków do demakijażu znane są kobietom na całym świecie.
 A gdyby tak połączyć oba składniki uzyskując jeszcze bardziej spektakularne właściwości oczyszczające? Łagodzący Olejek Oczyszczający i Odżywczy Olejek Oczyszczający z wyjątkową formułą OIL-TO-MILK wzbogacone są naturalnymi olejkami, które pod wpływem wody zmieniają się w mleczną konsystencję. Olejek nałożony na suchą skórę twarzy i delikatnie wmasowany usuwa wszelkie pozostałości pozostawiając skórę czystą i jedwabiście gładką. Co ważne, dzięki nowoczesnej formule łatwo się zmywają – wyłącznie za pomocą wody i bez użycia wacików.

Nowość w dwóch wariantach – z olejkiem z pestek winogron dla skóry wrażliwej lub olejkiem makadamia stworzony z myślą o cerze suchej – można stosować w zależności od potrzeb. Stosowane rano delikatnie odświeżają, natomiast wieczorem skutecznie oczyszczają.

Przemiana formuły i…BUTELKI!

Opakowania nowych olejków oczyszczających NIVEA są wykonane w 25% z PET pochodzącego z recyklingu. Butelki mogą również zostać w pełni poddane recyklingowi po użyciu, by stać się źródłem kolejnego cyklu produkcyjnego.

Odżywczy Olejek Oczyszczający z naturalnym olejkiem makadamia

Łagodzący Olejek Oczyszczający z naturalnym olejkiem z pestek winogron

  • Efektywnie usuwa nawet wodoodporny makijaż,
  • Głęboko i delikatnie oczyszcza, nie wysuszając skóry.
  • Nie podrażnia, nie niszczy bariery hydrolipidowej,
  • Do stosowania 2 razy dziennie

29,99 zł / 150 ml

Rekomendowana cena detaliczna

 

Kontakt prasowy:

Beata Pałczyńska

Partner of Promotion

b.palczynska@partnersi.com.pl

M: +48 512 308 555

Katarzyna Bogucka

NIVEA Polska

Katarzyna.Bogucka@Beiersdorf.com

M: +48 695 150 013

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.