Komunikaty PR

Inteligentne wizjery do drzwi - moda czy wygoda?

2021-07-15  |  18:29
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Kupniewska
Grupa FLPR

ul Powstańców Śląskich 50
53-333 Wrocław
kinga.kupniewska|flpr.pl| |kinga.kupniewska|flpr.pl
535 000 790
www.flpr.pl

Jeszcze w XIX wieku funkcję dzwonków pełniły kołatki. Z czasem zastąpiły je tradycyjne dzwonki oraz tzw. judasz. Dziś coraz częściej w mieszkaniach oraz domach możemy spotkać inteligentne wizjery drzwiowe. Czy warto zainwestować w takie rozwiązanie?

 

Jakie funkcje?

 

Gdy mowa o inteligentnym wizjerze do drzwi ludziom zazwyczaj przychodzi na myśl coś na kształt domofonu z kamerą wideo. Nie bez powodu jednak nazwano te urządzenia inteligentnymi. Posiadają one dużo więcej funkcji niż zwykły dzwonek z kamerką. Chcąc odpowiednio zaprezentować, jakie możliwości posiadają tego typu urządzenia, najlepiej dokonać tego na konkretnym modelu. Będzie to DP1C od marki Ezviz - producenta rozwiązań inteligentnego domu. Wspomniany model jest kompatybilny ze smartfonem, dzięki czemu za pomocą aplikacji od producenta możemy zobaczyć obraz z kamery w czasie rzeczywistym na naszym telefonie bez względu na to, gdzie właśnie się znajdujemy. Nieważne zatem czy jest się w pracy, 20 minut od domu, czy na wakacjach na tropikalnej wyspie, dzięki aplikacji można stale monitorować, czy nic podejrzanego nie dzieje się na klatce schodowej. Jakby tego było mało, urządzenie wysyła alert na telefon użytkownika, kiedy tylko wykryje, że ktoś pojawił się przed drzwiami lub spędza pod nimi zbyt dużo czasu. Inteligentny wizjer pozwala również na rozmowę z taką osobą, również z poziomu wspomnianej aplikacji.

 

Pełna kontrola, nawet w nocy

 

Kamera w inteligentnym wizjerze drzwiowym firmy Ezviz została wyposażona w szerokokątny obiektyw o kącie widzenia 104°, dzięki czemu generuje szczegółowy i wyraźny obraz, który umożliwia identyfikację osób stojących w odległości aż do trzech metrów od drzwi wejściowych. W wizjerze DP1C tryb nocny pozwala na podgląd na żywo w całkowitej ciemności. Co równie ważne w przypadku kradzieży, urządzenie umożliwia robienie zdjęć i nagrywanie filmów, które mogą posłużyć jako dowód w sprawie. Wszystkie nagrania i zdjęcia można archiwizować na karcie pamięci lub w chmurze.

 

 

 

Jak widać, wspomniane urządzenia oferują szereg funkcji, których zwykłe wizjery nie posiadają. Pozwalają na pełną kontrolę nad tym, kto i kiedy próbuje wejść do domu, nawet gdy sam właściciel znajduje się na drugim końcu miasta czy świata. Coraz większa popularność rozwiązań smart home pozwala twierdzić, że z biegiem lat zastąpią one całkowicie zwykłe dzwonki czy wizjery. Nic w tym dziwnego. W końcu każdy z nas stara się jak najlepiej zapewnić bezpieczeństwo sobie, jak i swoim bliskim.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grupa FLPR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.