Komunikaty PR

Inteligentne wizjery do drzwi - moda czy wygoda?

2021-07-15  |  18:29
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Kupniewska
Grupa FLPR

ul Powstańców Śląskich 50
53-333 Wrocław
kinga.kupniewska|flpr.pl| |kinga.kupniewska|flpr.pl
535 000 790
www.flpr.pl

Jeszcze w XIX wieku funkcję dzwonków pełniły kołatki. Z czasem zastąpiły je tradycyjne dzwonki oraz tzw. judasz. Dziś coraz częściej w mieszkaniach oraz domach możemy spotkać inteligentne wizjery drzwiowe. Czy warto zainwestować w takie rozwiązanie?

 

Jakie funkcje?

 

Gdy mowa o inteligentnym wizjerze do drzwi ludziom zazwyczaj przychodzi na myśl coś na kształt domofonu z kamerą wideo. Nie bez powodu jednak nazwano te urządzenia inteligentnymi. Posiadają one dużo więcej funkcji niż zwykły dzwonek z kamerką. Chcąc odpowiednio zaprezentować, jakie możliwości posiadają tego typu urządzenia, najlepiej dokonać tego na konkretnym modelu. Będzie to DP1C od marki Ezviz - producenta rozwiązań inteligentnego domu. Wspomniany model jest kompatybilny ze smartfonem, dzięki czemu za pomocą aplikacji od producenta możemy zobaczyć obraz z kamery w czasie rzeczywistym na naszym telefonie bez względu na to, gdzie właśnie się znajdujemy. Nieważne zatem czy jest się w pracy, 20 minut od domu, czy na wakacjach na tropikalnej wyspie, dzięki aplikacji można stale monitorować, czy nic podejrzanego nie dzieje się na klatce schodowej. Jakby tego było mało, urządzenie wysyła alert na telefon użytkownika, kiedy tylko wykryje, że ktoś pojawił się przed drzwiami lub spędza pod nimi zbyt dużo czasu. Inteligentny wizjer pozwala również na rozmowę z taką osobą, również z poziomu wspomnianej aplikacji.

 

Pełna kontrola, nawet w nocy

 

Kamera w inteligentnym wizjerze drzwiowym firmy Ezviz została wyposażona w szerokokątny obiektyw o kącie widzenia 104°, dzięki czemu generuje szczegółowy i wyraźny obraz, który umożliwia identyfikację osób stojących w odległości aż do trzech metrów od drzwi wejściowych. W wizjerze DP1C tryb nocny pozwala na podgląd na żywo w całkowitej ciemności. Co równie ważne w przypadku kradzieży, urządzenie umożliwia robienie zdjęć i nagrywanie filmów, które mogą posłużyć jako dowód w sprawie. Wszystkie nagrania i zdjęcia można archiwizować na karcie pamięci lub w chmurze.

 

 

 

Jak widać, wspomniane urządzenia oferują szereg funkcji, których zwykłe wizjery nie posiadają. Pozwalają na pełną kontrolę nad tym, kto i kiedy próbuje wejść do domu, nawet gdy sam właściciel znajduje się na drugim końcu miasta czy świata. Coraz większa popularność rozwiązań smart home pozwala twierdzić, że z biegiem lat zastąpią one całkowicie zwykłe dzwonki czy wizjery. Nic w tym dziwnego. W końcu każdy z nas stara się jak najlepiej zapewnić bezpieczeństwo sobie, jak i swoim bliskim.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grupa FLPR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.