Iron VR przeniesie do świata VR Lust for Darkness oraz Alaskan Truck Simulator
Iron VR – spółka zależna producenta gier z gatunku Virtual Reality Carbon Studio – zawarła umowę z Movie Games na przeniesienie dwóch tytułów z portfolio warszawskiego studia na platformy wirtualnej rzeczywistości. Chodzi o grę typu horror Lust for Darkness oraz produkcję typu symulator z elementami survivalowymi – Alaskan Truck Simulator. Prace nad adaptacją gier w świecie VR rozpoczną się w przyszłym roku. Obecnie Iron VR szykuje się do emisji akcji, która poprzedza planowany na Q2 2021 debiut spółki na rynku NewConnect.
- Tak jak zapowiadaliśmy, wspólnie z Movie Games dokonaliśmy wyboru dwóch tytułów z ich portfolio, które w naszej ocenie idealnie wpisują się w technologię wirtualnej rzeczywistości. Lust for Darkness oraz Alaskan Truck Simulator to projekty, które wywołują w graczach sporo emocji, tym bardziej cieszy nas, że mamy możliwość przygotowania VR-owych odsłon tych trzymających w napięciu projektów. Prace rozpoczniemy w przyszłym roku. Chcemy żeby tytuły zadebiutowały na większości głównych platform VR-owych – mówi Karolina Koszuta, prezes Iron VR i członek zarządu Carbon Studio.
Iron VR rozpoczęło współpracę w Movie Games w sierpniu br. Wówczas warszawskie studio nabyło 10 proc. akcji Iron VR. W tym samym czasie do grona akcjonariuszy spółki dołączyły osoby związane z branżą gier wideo.
- Lust For Darkness to gra, która de facto otworzyła nam drzwi do świata horrorów. Gra została bardzo dobrze przyjęta przez graczy, w związku z czym jako pierwsza z naszych produkcji z tego gatunku powinna trafić do świata wirtualnej rzeczywistości. Iron VR zajmie się również adaptacją części gier z innych spółek Rodziny Movie Games – mówi Mateusz Wcześniak, prezes zarządu Movie Games.
Lust for Darkness to tytuł z gatunku horror, który ukazał się na platformie Steam w czerwcu 2018 roku. Gracz wciela się w postać Jonathana Moona, który otrzymuje list od zaginionej rok temu żony. Kierując się informacjami zawartymi w wiadomości, mężczyzna udaje się do posiadłości na odludziu. W tym samym czasie w budynku dochodzi do przerażającej ceremonii tajemniczego kultu, podczas której otwierają się bramy do innego świata.
Za produkcję Alaskan Truck Simulator, symulatora kierowcy ciężarówki przemierzającego Alaskę odpowiada Road Studio S.A., spółka zależna Movie Games. – Cieszę się, że mamy możliwość współpracy ze spółką, która czerpie technologię i doświadczenie od Carbon Studio, polskiego pioniera w dziedzinie wirtualnej rzeczywistości. Wierzę, że razem uda nam się stworzyć ciekawe projekty. Alaskan Truck Simulator przeniesie graczy do dzikiej i mroźnej Alaski, gdzie będzie czekało na nich mnóstwo ciekawych wyzwań. Wirtualna rzeczywistość z pewnością pozwoli jeszcze realistyczniej odwzorować ten specyficzny klimat – komentuje Maciej Nowak, prezes zarządu Road Studio.
Alaskan Truck Simulator jest produkcją z gatunku symulatorów osadzoną na terenie Alaski. Jako kierowca ciężarówki gracz będzie zmuszony dbać o zapasy żywności, a nawet zastawiać pułapki na mniejsze zwierzęta. Wszystko w świetle zmagań z zaskakującymi, groźnymi wyzwaniami na drogach najmroźniejszego stanu USA. Tytuł znajduje się na TOP Wishlist platformy Steam.
Główną działalnością Iron VR jest tworzenie mniejszych gier na własnych IP, które będą oparte o zaawansowany koncept rozgrywki. Spółka zakłada produkcję kilku gier rocznie, przy budżecie ok. 100-300 tys. zł na każdą z gier. Pierwszym autorskim tytułem studia będzie Holy Chick! an Escape Room Game. Głównym celem gry jest podróż rakietą na Księżyc. Po drodze gracz spotka wiele pułapek, a nawet monstrualne kurczaki. Produkcja z gatunku Escape Room zadebiutuje w Q1 2021 na platformach PC VR. Docelowo projekt pojawi się na większości platform wirtualnej rzeczywistości.
W Q2 2021 Iron VR chce dołączyć do grona spółek publicznych notowanych na NewConnect. Wcześniej spółka przeprowadzi emisję akcji w formule crowdinvestingu. Wkrótce więcej szczegółów.
Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Inwestycje w kamienice zyskują na popularności. Nie odstraszają nawet wyzwania konserwatorskie
Rynek kamienic w Polsce, choć niszowy, dynamicznie się rozwija, a ponad 70 proc. takich budynków wciąż wymaga rewitalizacji. Ten proces bywa skomplikowany, m.in. ze względu na trudności techniczne i uzgodnienia z konserwatorami zabytków, które mogą się ciągnąć latami. Mimo to kamienice zyskują na popularności dzięki swojemu klimatowi, historycznej wartości i możliwościom inwestycyjnym, szczególnie w centralnych lokalizacjach, a ceny takich nieruchomości z roku na rok sukcesywnie rosną.
Motoryzacja
Karolina Pilarczyk: To jest karygodne, że ktoś ma kilkukrotnie zabrane prawo jazdy, a dalej pijany wsiada za kierownicę. Taka osoba powinna iść do więzienia
Drifterka zauważa, że piratów drogowych i tych, którzy wsiadają za kierownicę po alkoholu, absolutnie nie zniechęcają wysokie mandaty, zakazy prowadzenia pojazdu czy też utrata prawa jazdy. Ponownie wsiadają za kierownicę i często się zdarza, że doprowadzają do tragedii, w której ktoś traci życie. Dlatego też postuluje, aby osoby, które wielokrotnie łamią kodeks, ponosiły znacznie surowsze kary, płaciły dużo wyższe składki OC, a nawet trafiały za kratki. Jej zdaniem żółta kartka należy się także pieszym, którzy często zachowują się lekkomyślnie i nieodpowiedzialnie.
Ochrona środowiska
Przyroda w Europie ulega ciągłej degradacji. Do 2030 roku UE częściowo chce odwrócić ten proces
Nature Restoration Law nakłada na państwa członkowskie UE obowiązek podjęcia działań na rzecz naprawy zdegradowanych ekosystemów lądowych i morskich. Międzyresortowy zespół ekspertów już pracuje nad wymaganym w rozporządzeniu Krajowym Planem Odbudowy Zasobów Przyrodniczych, którego wdrożenie będzie wymagać m.in. szczegółowej inwentaryzacji stanu przyrody i znaczących nakładów finansowych. Choć ten proces będzie wymagający, to korzyści dla środowiska mają być ogromne.