Co drugi Polak daje prezenty na Dzień Matki. Premiera Bemi Trevio i Verfit

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Ponad połowa Polaków kupuje prezenty na Dzień Matki. Najczęściej są to kwiaty oraz biżuteria, która coraz częściej występuje na rynku także w elektronicznej wersji – w formie smartwatchy. Swoją polską premierę mają dwa modele elektronicznych zegarków marki Bemi: Trevio i Verfit. Posiadają one akumulatory o pojemności kolejno 260 mAh i 190 mAh, ochronę przed wilgocią IP67, 18 trybów sportowych, a także funkcje pozwalające śledzić zdrowie, w tym cykl menstruacyjny oraz przypomnienie o regularnym nawadnianiu. Obsługa urządzeń możliwa jest poprzez bezpłatną aplikację FitCloudPro.
Co drugi z nas robi prezenty na Dzień Matki
Większość Polaków kupuje prezenty z okazji Dnia Matki - deklaruje to 6 na 10 ankietowanych. Niemal połowa z nas tych zakupów dokonuje online, a najczęściej wybieramy prezentami są kwiaty, kosmetyki i biżuteria. Coraz chętniej odchodzimy od klasyki na rzecz elektronicznych zegarków. Swoją polską premierę mają smartwatche marki Bemi Trevio oraz Verfit, dostępne w dwóch wersjach kolorystycznych - klasycznej czarnej oraz kobiecej złotej, która może być prezentem na Dzień Matki.
Pojemny akumulator oraz ochrona IP67
Smartwatch Bemi Trevio posiada akumulator o pojemności 260 mAh, natomiast Bemi Verfit ma baterię 190 mAh. Oba smartwatche posiadają kolorowy 1.32" wyświetlacz TFT o rozdzielczości 360 pikseli i zagęszczeniu 326 ppi. Smartwatche zostały wyposażone w łączność bezprzewodową, w modelu Trevio jest to Bluetooth 5.0, a w modelu Verfit - Bluetooth 5.1. Oba urządzenia są odporne na krótkotrwałe zanurzenie w wodzie, posiadają ochronę IP67. Dzięki temu można z nich korzystać także podczas intensywnych treningów oraz deszczu.
Monitor snu i przypomnienie o nawodnieniu
Zegarki Bemi Trevio i Verfit mają 18 trybów sportowych, a także licznik kroków oraz spalonych kalorii. Dodatkowo urządzenia posiadają funkcje śledzenia zdrowia: pulsometr, opcję pomiaru ciśnienia i saturacji krwi, a także monitor snu i przypomnienie o nawodnieniu. Funkcją, którą producent zaplanował z myślą o kobietach, jest monitorowanie zdrowia kobiet, które umożliwia nie tylko śledzenie cyklu menstruacyjnego, lecz także ciąży.
Okrągła koperta oraz lekka i wytrzymała obudowa
Zegarki Bemi mają okrągłą kopertę o szerokości 44.6 mm, która jest pokryta szkłem odpornym na zadrapania i zarysowania. Cienka obudowa wykonana jest z wysokiej jakości aluminium, które jest lekkie, przy jednoczesnym zachowaniu wyjątkowej wytrzymałości na zniszczenia. Oba smartwatche Bemi posiadają w zestawie klasyczny silikonowy pasek, który będzie odpowiedni do użytku podczas uprawiania sportów. Dodatkowo model Trevio wyposażono także w wykonaną ze stali nierdzewnej bransoletę mediolańską z magnetycznym zapięciem, która dodaje zegarkowi elegancji.
Bemi Trevio i Verfit współpracują ze smartfonami z systemami operacyjnymi Android oraz iOS. Obsługa możliwa jest przez darmową aplikację FitCloudPro dostępną w Google Play Store oraz App Store.
Smartwatch Bemi Trevio w zestawie z dwoma paskami - silikonowym oraz ze stali nierdzewnej dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych - złotej oraz czarnej w Media Expert w cenie 349 zł.Smartwatch Bemi Verfit z silikonowym paskiem dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych - złotej i czarnej w Media Expert w cenie 339 zł. Polskim dystrybutorem urządzeń marki Bemi jest firma 4cv.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.