Firma Technics wzbogaca swoją linię produktów o model gramofonu: SL-1200MK7
Firma Technics zaprezentowała nowy gramofon z napędem bezpośrednim – SL-1200MK7. Nowy model posiada nie tylko te same funkcje, co jego poprzednik, ale wyróżnia się także bardzo prostą obsługą. Poprzedni model – SL1210MK7, pojawił się na rynku w styczniu 2019 roku i bardzo szybko stał się ulubieńcem DJ-ów oraz winylowych entuzjastów z całego świata.
- Przez ostanie 10 lat otrzymywaliśmy mnóstwo próśb od oddanych konsumentów, aby poszerzyć naszą linię gramofonów Technics. Wielu osobom szczególnie zależało na srebrnej wersji popularnego modelu z 2019 roku - mówi Business Development Manager w Technics Europe Frank Balzuweit. - Dlatego podjęliśmy decyzję o dodaniu do oferty nowego koloru gramofonu, aby wszyscy użytkownicy mogli wybrać preferowany wygląd swojego narzędzia pracy.
Pod względem technicznym, model SL-1200MK7 nie różni się niczym od gramofonu SL-1210MK7. Podobnie jak swój poprzednik, SL-1200MK7 wyposażony został w:
- Bezrdzeniowy silnik z napędem bezpośrednim, który osiąga stabilne obroty bez występowania efektu tzw. „ząbkowania”.
- Czułe oraz solidne ramię gramofonu, które dokładnie odczyta sygnał z płyt winylowych.
- Dwuwarstwowy talerz gramofonu ze wzmocnioną funkcją tłumienia drgań.
- Sztywną obudowę gramofonu regulującą wszelkie wibracje.
- Regulację momentu obrotowego/prędkości hamowania.
- Funkcję regulacji wysokości dźwięku.
- Funkcję odtwarzania wstecz.
- Igłę z diodą LED.
Model gramofonu SL-1200MK7 będzie dostępny w Europie od maja 2021 roku.
■ Kilka słów o serii gramofonów Technics 1200
W 1972 roku na rynku pojawił się gramofon z napędem bezpośrednim – SL-1200. Bardzo szybko stał się najlepiej sprzedającym modelem, z wynikiem łącznej sprzedaży wynoszącym 3,5 miliona sztuk. Wyróżniał się wysokimi obrotami, wytrzymałością oraz łatwością obsługi. Gramofon cieszył się również wielkim podziwem zarówno u didżejów, jak i zwyczajnych entuzjastów, co przyczyniło się do wyzwolenia kultury DJ-skiej, w takich dziedzinach jak elektroniczna muzyka taneczna. Do dzisiaj seria cieszy się ogromnym uznaniem ze strony didżejów na całym świecie.
W celu uzyskania więcej informacji, zachęcamy do odwiedzenia oficjalnej strony Technics – www.technics.com, profilu na Facebooku oraz Twittera (@technics).

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.