Komunikaty PR

Huawei MateStation S, pierwszy komputer stacjonarny marki już w Polsce

2021-08-05  |  13:00
Biuro prasowe

Huawei wprowadza do sprzedaży na polskim rynku MateStation S, pierwszy komputer stacjonarny w portfolio marki. Do 22 sierpnia będzie go można kupić w promocyjnej ofercie w zestawie z monitorem Huawei Display 23.8” w rekomendowanej cenie 2999 zł. MateStation S zapewnia wysoką wydajność pracy i płynną rozrywkę oraz szybką i wygodną współpracę z innymi urządzeniami Huawei, m.in. smartfonem, tabletem i laptopem.

Huawei MateStation S jest dostępny w przedsprzedaży, trwającej od dzisiaj do 22 sierpnia – w tym okresie komputer można kupić w zestawie z monitorem Huawei Display 23.8” w rekomendowanej cenie 2999 zł. Komputer będzie też można kupić bez monitora w zestawie w rekomendowanej cenie 2699 zł. Huawei MateStation S jest dostępny w sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia oraz w RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, Neonet, x-kom, Komputronik.

Huawei MateStation S – wysoka wydajność pracy i rozrywki
Sercem MateStation S jest procesor AMD Ryzen™ 5 4600G wykonany w 7nm procesie technologicznym, ze zintegrowaną kartą graficzną Radeon™, co zapewnia wysoką wydajność wielozadaniowej pracy oraz płynną rozrywkę. MateStation S został wyposażony w dwukanałową pamięć DD4, którą można rozszerzyć za pomocą dodatkowych złączy na płycie głównej oraz dysk SSD NVMe podłączony poprzez interfejs PCI. Użytkownik może też rozszerzyć system komputera o dodatkowe komponenty poprzez magistralę PCI. Huawei MateStation S obsługuje zintegrowaną łączność 2x2 MIMO Wi-Fi oraz Bluetooth 5.0 do bezprzewodowego łączenia urządzeń peryferyjnych.

Huawei MateStation S wyróżnia się też wydajną konstrukcją termiczną, która wspiera precyzyjne zarządzanie cyrkulacją powietrza – gorące powietrze jest odprowadzane przez dedykowany kanał, umożliwia to szybkie chłodzenie i tym samym stabilność pracy systemu.

Stylowa, kompaktowa konstrukcja
MateStation S wyróżnia się minimalistyczną i kompaktową obudową 8,6 l, która jest mniejsza niż obudowa tradycyjnych komputerów stacjonarnych. Panel przedni obudowy charakteryzuje się ukośnymi otworami, inspirowanymi wzorem gwiazdy. Otwory te, oprócz walorów estetycznych, umożliwiają przepływ chłodnego powietrza.

Inteligentna współpraca ze smartfonem, tabletem i laptopem
Komputer MateStation S zapewnia wysoką wydajność pracy i płynną rozrywkę oraz obsługuje autorskie technologie Huawei Share i Multiscreen Collaboration, które zapewniają wygodną współpracę z innymi urządzeniami marki, m.in. smartfonem, tabletem i laptopem. Po dotknięciu smartfonem prawego klawisza Shift na klawiaturze MateStation S, użytkownik może na przykład przesłać na komputer wybrane pliki i edytować dokumenty. Z kolei technologia Multiscreen Collaboration umożliwia współdzielenie ekranu smartfona lub tabletu na pulpicie komputera, a także obsługę na ekranie MateStation S do trzech aplikacji smartfona czy tabletu jednocześnie.

Monitor Huawei Display 23.8” w zestawie z MateStation S
W przedsprzedaży, która trwa do 22 sierpnia, MateStation S będzie można kupić w zestawie z monitorem Huawei Display 23.8”. Ten kompaktowy monitor został wyposażony w 23,8-calową matrycę Full HD o proporcjach 16:9, a wyświetlacz jest otoczony ultracienkimi ramkami o szerokości zaledwie 5,7 mm. W ekranie urządzenia zastosowano zaawansowane funkcje ochrony oczu użytkownika, przydatne w pracy biurowej, jak i w użytku domowym. Rekomendowana cena detaliczna monitora to 699 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.