Komunikaty PR

Jak pokolenie naszych rodziców i dziadków korzysta na zakupach online.

2022-11-14  |  23:00
Biuro prasowe

W dzisiejszych czasach wiek emerytalny przestał być wykluczający - wkroczyło w niego pokolenie, które w większości posługuje się smartfonem, komputerem, sprawnie porusza się  w Internecie. Nikogo nie dziwią starsze osoby korzystające z platform społecznościowych typu Instagram czy Facebook, tak samo jak wiadomości przesyłane przez Messenger, WhatsApp czy maile. Naturalną konsekwencją jest więc rosnące zainteresowanie aplikacjami i platformami zakupowymi w tej grupie wiekowej.  To wyjątkowi Klienci, marka Everli odnotowała, że osoby w wieku powyżej 55 roku życia, mają ponad dwukrotnie wyższą retencję niż przeciętny użytkownik usługi. 

Osoby 55+ to już co dziesiąty Klient Everli, z czego 70% stanowią kobiety. To bardzo lojalni użytkownicy, Ci którzy skorzystali z naszej aplikacji w większości przypadków zostają z nami na dłużej i chętnie korzystają z pełnych udogodnień platformy - 12% abonentów Everli Plus, subskrybcji dającej dostawy gratis od 100 zł i dostęp do specjalnych promocji, to Klienci 55+ – mówi Magdalena Rzepka, Marketing Manager Everli. Zakupy robią nie tylko przez stronę internetową,, ale też w aplikacji - 39% kobiet i 35 % mężczyzn z tej grupy. To, plus biegłość w posługiwaniu się płatnościami bezgotówkowymi - jedyną  dostępną formą w Everli - świadczy o ich zaawansowaniu technologiczny - dodaje. 

Średni koszyk silversów i seniorów to około 200 złotych, a ich zwyczaje zakupowe nie odbiegają znacząco od pozostałych użytkowników. Najczęściej sięgają po produkty świeże tj. warzywa, owoce, nabiał, mięso i wędliny.

Czynnik, który znacząco wpłynął na adopcję zakupów w e-commerce to pandemia. Od jej czasu zainteresowanie e-grocery znacząco wzrosło, nic więc dziwnego, że z tej możliwości korzysta również generacja silversów i seniorów. Marka nie przewiduje odwrotu tego trendu, co wydaje się oczywiste biorąc pod uwagę kluczowe benefity. Zakupy online przede wszystkim pozwalają zaoszczędzać czas, ale co szczególnie istotne w przypadku osób starszych zakupy dostarczane są pod same drzwi, dzięki czemu nasi dziadkowie czy rodzice nie muszą dźwigać ciężkich zakupów,  walczyć ze złą pogodą czy narażać się na inne niedogodności. Zakupy online sprawdzą się nie tylko u starszych osób mających problemy ze zdrowiem, ale też tych sprawnych,  aktywnych, które nie chcą tracić czasu.

 

Pamiętajmy jednak, że zakupy online nie są dostępne, z różnych względów, dla każdego seniora, ale prawie każdemu z nich mogą zostać dostarczone. Platformy zakupowe to doskonałe ułatwienie dla dzieci, które mieszkają daleko od swoich rodziców, w innych miastach, a chcą ułatwić swoim bliskim seniorom codzienne funkcjonowanie. Właściwie z każdego miejsca na świecie możemy za pomocą kilku kliknięć zrobić im zakupy z dostawą pod wskazany adres, w zaledwie kilka godzin. To świetne narzędzie i usprawnienie w dbaniu o swoich najbliższych.

Marka Everli to wiodąca w Europie platforma do zakupów spożywczych online, firma pochodzi z Włoch, a w Polsce działa od 2019 roku. Klienci mogą robić zakupy za pomocą platformy w wiodących sieciach handlowych, takich jak Auchan, Netto, Kaufland, Carrefour, Lidl, Biedronka, a także w kilkudziesięciu mniejszych sklepach na terenie kraju, w tym także w drogeriach. To co wyróżnia Everli na tle konkurencji, to dedykowani szoperzy, którzy jeśli jest taka potrzeba są w kontakcie z Klientem w trakcie dokonywania zakupów, dzięki czemu mogą np. zaproponować zamienniki niedostępnego produktu. Everli jest dostępne w 23 miastach w Polsce, a swoim zasięgiem obejmuje już 25% populacji kraju.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.