Komunikaty PR

Ruszył świąteczny konkurs Panasonic – wygraj aparat Lumix GX800

2020-11-24  |  10:00
Biuro prasowe

Uwieczniaj ważne chwile i baw się fotografią! Weź udział w konkursie Panasonic w terminie do 10 grudnia 2020 roku, by wygrać elegancki i stylowy aparat swoich marzeń LUMIX GX800 wraz z torbą DMW-PS10 w zestawie. 

Kompaktowy bezlusterkowiec LUMIX GX800, oferujący najwyższą wydajność może być Twój, a wraz z nim - torba DMW-PS10 w zestawie, by bezpiecznie i wygodnie zabrać aparat ze sobą!

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wejść na stronę: http://www.campaigns.panasonic.eu/pl-konkurs-lumix, na której jest również dostępny regulamin akcji i odpowiedzieć na pytanie: „Fotografia to sposób na opowiadanie historii - jaką chciał/abyś opowiedzieć, jeśli LUMIX GX800 trafi właśnie do Ciebie?”. Spośród wszystkich zgłoszeń jury wybierze najciekawszą i najbardziej wyróżniającą się odpowiedź. Zgłoszenia można przesyłać do 10 grudnia 2020 roku. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone 17 grudnia 2020 roku.

LUMIX GX800 to cyfrowy aparat zapewniający świetną jakość obrazu, który pomoże uchwycić piękne scenerie i wyjątkowe momenty. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania technologiczne aparat ma obracany tylny wyświetlacz i całą gamę opcji, takich jak nowo zintegrowane funkcje rejestracji zdjęć i obrazów wideo w rozdzielczości 4K. A to wszystko w eleganckiej, stylowej i kompaktowej obudowie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.