Komunikaty PR

Ruszył świąteczny konkurs Panasonic – wygraj aparat Lumix GX800

2020-11-24  |  10:00
Biuro prasowe

Uwieczniaj ważne chwile i baw się fotografią! Weź udział w konkursie Panasonic w terminie do 10 grudnia 2020 roku, by wygrać elegancki i stylowy aparat swoich marzeń LUMIX GX800 wraz z torbą DMW-PS10 w zestawie. 

Kompaktowy bezlusterkowiec LUMIX GX800, oferujący najwyższą wydajność może być Twój, a wraz z nim - torba DMW-PS10 w zestawie, by bezpiecznie i wygodnie zabrać aparat ze sobą!

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wejść na stronę: http://www.campaigns.panasonic.eu/pl-konkurs-lumix, na której jest również dostępny regulamin akcji i odpowiedzieć na pytanie: „Fotografia to sposób na opowiadanie historii - jaką chciał/abyś opowiedzieć, jeśli LUMIX GX800 trafi właśnie do Ciebie?”. Spośród wszystkich zgłoszeń jury wybierze najciekawszą i najbardziej wyróżniającą się odpowiedź. Zgłoszenia można przesyłać do 10 grudnia 2020 roku. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone 17 grudnia 2020 roku.

LUMIX GX800 to cyfrowy aparat zapewniający świetną jakość obrazu, który pomoże uchwycić piękne scenerie i wyjątkowe momenty. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania technologiczne aparat ma obracany tylny wyświetlacz i całą gamę opcji, takich jak nowo zintegrowane funkcje rejestracji zdjęć i obrazów wideo w rozdzielczości 4K. A to wszystko w eleganckiej, stylowej i kompaktowej obudowie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.