SOFTSWISS prowadzi we Wrocławiu wycieczki dla specjalistów IT
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
SOFTSWISS, międzynarodowa firma z branży IT, zakończy we Wrocławiu swój zakrojony na szeroką skalę letni projekt — cykl wycieczek ,,Intelektualne spacery po mieście z SOFTSWISS”. Przy pomocy tej inicjatywy światowy producent oprogramowania, który rozwija swoje centra programistyczne w Poznaniu i w Warszawie i zdalnie zatrudnia pracowników z całej Polski, zjednoczył miejscową wspólnotę IT, pomógł jej zapoznać się z lokalną kulturą, wejść do środowiska miejskiego i łatwiej zaadaptować się w nowym miejscu.
Ostrów Tumski, Stare Miasto, stuletni kryty rynek, kompleksy klasztorne, pierwszy w historii Wrocławia uniwersytet, średniowieczne więzienie, główny plac, przepiękny ratusz miejski – uczestnicy niedzielnych spotkań z przewodnikiem zapoznają się z kultowymi zabytkami Wrocławia oraz poznają jego historię i miejscowe legendy.
- Bardzo się cieszę, że dzięki SOFTSWISS pojawiła się możliwość poznania z innej strony miejsca, w którym mieszkam. To wspaniała możliwość porozmawiania z kolegami w nieformalnych okolicznościach i rozszerzenia swojego światopoglądu. Bardzo dziękuję za zorganizowanie takiego wydarzenia! – podzieliła się wrażeniami pracownica firmy z branży IT, zespół której obecnie pracuje w Polsce.
- Dawno nie chodziłem po mieście z takim zainteresowaniem! Wycieczka sprawiła mi ogromną przyjemność. Odkryłem dla siebie nowe miejsca i fakty historyczne, o których wcześniej nie wiedziałem – dodał jeszcze jeden uczestnik poprzedniej wycieczki.
,,Intelektualne spacery po mieście z SOFTSWISS” odbyły się w pięciu dużych polskich miastach. Pierwsze spotkania z przewodnikiem miały miejsce w Warszawie w czerwcu. Potem miejscowa wspólnota IT w Polsce niejednokrotnie prosiła o przeprowadzenie wycieczek także w innych miastach, które śmiało można byłoby nazwać hubem dla wielu międzynarodowych firm z branży IT. W tej sposób projekt otrzymał kontynuację i objął także Poznań, Gdańsk, Kraków i Wrocław.
- Pracownicy naszej firmy mieszkają na całym świecie, mogą swobodnie przemieszczać się między krajami i wybierać wygodne miejsce pracy. Z jednej strony, przeprowadzka jest szansą, aby zobaczyć świat, zapoznać się z nową kulturą, a z drugiej – w każdym wypadku stanowi niewielki stres. Potrzebny jest czas na adaptację, żeby nowe miasto stało się dla nas znajome i bliskie. Otwierając oddział międzynarodowej firmy w innym kraju, staramy się zapoznać pracowników i ich rodziny z historią miasta i jego specyfiką kulturową. Dla nas to nieodzowny wyraz szacunku w stosunku do miejsca, które stało się domem dla naszych specjalistów, — komentuje projekt Walentina Baginia, dyrektor ds. marketingu SOFTSWISS.
Dzięki letniemu projektowi firmy SOFTSWISS, w lokalnym środowisku w całej Polsce udało się zanurzyć ponad 500 specjalistów z branży IT. A jeśli dodać do siebie cały ten czas, który specjaliści spędzili na wycieczkach z przewodnikiem we wszystkich miastach, to wyjdzie nam niemal doba ciągłych, fascynujących informacji o historii i kulturze Polski.
DO INFORMACJI
SOFTSWISS – międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z 15-letnim doświadczeniem i z oficjalnymi oddziałami w Polsce, na Malcie, w Gruzji i na Białorusi. Liczba pracowników spółki wynosi ponad 1400 osób. SOFTSWISS jako pierwsza firma na świecie stworzyła rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w branży rozrywek online.
W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe w kategorii „Miejsce pracy roku” i nagrodę SIGMA CIS w kategorii Best affiliate tracking software. W 2021 roku SOFTSWISS została wyróżniona nagrodami w kategoriach „Najlepsza firma roku pod względem obsługi klienta” na International Gaming Awards (IGA) i „Najlepsza obsługa klientów roku” na Starlet Awards. Pracownicy SOFTSWISS byli zwycięzcami w kategoriach „Liderstwo”, „Produkty i innowacje” i „Pracownik roku”.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.