SOFTSWISS prowadzi we Wrocławiu wycieczki dla specjalistów IT
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
SOFTSWISS, międzynarodowa firma z branży IT, zakończy we Wrocławiu swój zakrojony na szeroką skalę letni projekt — cykl wycieczek ,,Intelektualne spacery po mieście z SOFTSWISS”. Przy pomocy tej inicjatywy światowy producent oprogramowania, który rozwija swoje centra programistyczne w Poznaniu i w Warszawie i zdalnie zatrudnia pracowników z całej Polski, zjednoczył miejscową wspólnotę IT, pomógł jej zapoznać się z lokalną kulturą, wejść do środowiska miejskiego i łatwiej zaadaptować się w nowym miejscu.
Ostrów Tumski, Stare Miasto, stuletni kryty rynek, kompleksy klasztorne, pierwszy w historii Wrocławia uniwersytet, średniowieczne więzienie, główny plac, przepiękny ratusz miejski – uczestnicy niedzielnych spotkań z przewodnikiem zapoznają się z kultowymi zabytkami Wrocławia oraz poznają jego historię i miejscowe legendy.
- Bardzo się cieszę, że dzięki SOFTSWISS pojawiła się możliwość poznania z innej strony miejsca, w którym mieszkam. To wspaniała możliwość porozmawiania z kolegami w nieformalnych okolicznościach i rozszerzenia swojego światopoglądu. Bardzo dziękuję za zorganizowanie takiego wydarzenia! – podzieliła się wrażeniami pracownica firmy z branży IT, zespół której obecnie pracuje w Polsce.
- Dawno nie chodziłem po mieście z takim zainteresowaniem! Wycieczka sprawiła mi ogromną przyjemność. Odkryłem dla siebie nowe miejsca i fakty historyczne, o których wcześniej nie wiedziałem – dodał jeszcze jeden uczestnik poprzedniej wycieczki.
,,Intelektualne spacery po mieście z SOFTSWISS” odbyły się w pięciu dużych polskich miastach. Pierwsze spotkania z przewodnikiem miały miejsce w Warszawie w czerwcu. Potem miejscowa wspólnota IT w Polsce niejednokrotnie prosiła o przeprowadzenie wycieczek także w innych miastach, które śmiało można byłoby nazwać hubem dla wielu międzynarodowych firm z branży IT. W tej sposób projekt otrzymał kontynuację i objął także Poznań, Gdańsk, Kraków i Wrocław.
- Pracownicy naszej firmy mieszkają na całym świecie, mogą swobodnie przemieszczać się między krajami i wybierać wygodne miejsce pracy. Z jednej strony, przeprowadzka jest szansą, aby zobaczyć świat, zapoznać się z nową kulturą, a z drugiej – w każdym wypadku stanowi niewielki stres. Potrzebny jest czas na adaptację, żeby nowe miasto stało się dla nas znajome i bliskie. Otwierając oddział międzynarodowej firmy w innym kraju, staramy się zapoznać pracowników i ich rodziny z historią miasta i jego specyfiką kulturową. Dla nas to nieodzowny wyraz szacunku w stosunku do miejsca, które stało się domem dla naszych specjalistów, — komentuje projekt Walentina Baginia, dyrektor ds. marketingu SOFTSWISS.
Dzięki letniemu projektowi firmy SOFTSWISS, w lokalnym środowisku w całej Polsce udało się zanurzyć ponad 500 specjalistów z branży IT. A jeśli dodać do siebie cały ten czas, który specjaliści spędzili na wycieczkach z przewodnikiem we wszystkich miastach, to wyjdzie nam niemal doba ciągłych, fascynujących informacji o historii i kulturze Polski.
DO INFORMACJI
SOFTSWISS – międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z 15-letnim doświadczeniem i z oficjalnymi oddziałami w Polsce, na Malcie, w Gruzji i na Białorusi. Liczba pracowników spółki wynosi ponad 1400 osób. SOFTSWISS jako pierwsza firma na świecie stworzyła rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w branży rozrywek online.
W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe w kategorii „Miejsce pracy roku” i nagrodę SIGMA CIS w kategorii Best affiliate tracking software. W 2021 roku SOFTSWISS została wyróżniona nagrodami w kategoriach „Najlepsza firma roku pod względem obsługi klienta” na International Gaming Awards (IGA) i „Najlepsza obsługa klientów roku” na Starlet Awards. Pracownicy SOFTSWISS byli zwycięzcami w kategoriach „Liderstwo”, „Produkty i innowacje” i „Pracownik roku”.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię
Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.