Komunikaty PR

SOFTSWISS prowadzi we Wrocławiu wycieczki dla specjalistów IT

2023-08-24  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Daryna Mihdal
SmartContent

ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Do pobrania Komunikat ( 0.02 MB )

SOFTSWISS, międzynarodowa firma z branży IT, zakończy we Wrocławiu swój zakrojony na szeroką skalę letni projekt  — cykl wycieczek ,,Intelektualne spacery po mieście z SOFTSWISS”. Przy pomocy tej inicjatywy światowy producent oprogramowania, który rozwija swoje centra programistyczne w Poznaniu i w Warszawie i zdalnie zatrudnia pracowników z całej Polski, zjednoczył miejscową wspólnotę IT, pomógł jej zapoznać się z lokalną kulturą, wejść do środowiska miejskiego i  łatwiej zaadaptować się w nowym miejscu.

 

Ostrów Tumski, Stare Miasto, stuletni kryty rynek, kompleksy klasztorne, pierwszy w historii Wrocławia uniwersytet, średniowieczne więzienie, główny plac, przepiękny ratusz miejski – uczestnicy niedzielnych spotkań z przewodnikiem zapoznają się z kultowymi zabytkami Wrocławia oraz poznają jego historię i miejscowe legendy.

 

- Bardzo się cieszę, że dzięki SOFTSWISS pojawiła się możliwość poznania z innej strony miejsca, w którym mieszkam. To wspaniała możliwość porozmawiania z kolegami w nieformalnych okolicznościach i rozszerzenia swojego światopoglądu. Bardzo dziękuję za zorganizowanie takiego wydarzenia! – podzieliła się wrażeniami pracownica firmy z branży IT, zespół której obecnie pracuje w Polsce.

 

- Dawno nie chodziłem po mieście z takim zainteresowaniem! Wycieczka sprawiła mi ogromną przyjemność. Odkryłem dla siebie nowe miejsca i fakty historyczne, o których wcześniej nie wiedziałem – dodał jeszcze jeden uczestnik poprzedniej wycieczki.

 

,,Intelektualne spacery po mieście z SOFTSWISS” odbyły się w pięciu dużych polskich miastach. Pierwsze spotkania z przewodnikiem miały miejsce w Warszawie w czerwcu. Potem miejscowa wspólnota IT w Polsce niejednokrotnie prosiła o przeprowadzenie wycieczek także w innych miastach, które śmiało można byłoby nazwać hubem dla wielu międzynarodowych firm z branży IT. W tej sposób projekt otrzymał kontynuację i objął także Poznań, Gdańsk, Kraków i Wrocław.

 


- Pracownicy naszej firmy mieszkają na całym świecie, mogą swobodnie przemieszczać się między krajami i wybierać wygodne miejsce pracy. Z jednej strony, przeprowadzka jest szansą, aby zobaczyć świat, zapoznać się z nową kulturą, a z drugiej – w każdym wypadku stanowi niewielki stres. Potrzebny jest czas na adaptację, żeby nowe miasto stało się dla nas znajome i bliskie. Otwierając oddział międzynarodowej firmy w innym kraju, staramy się zapoznać pracowników i ich rodziny z historią miasta i jego specyfiką kulturową. Dla nas to nieodzowny wyraz szacunku w stosunku do miejsca, które stało się domem dla naszych specjalistów, — komentuje projekt Walentina Baginia, dyrektor ds. marketingu SOFTSWISS.


Dzięki letniemu projektowi firmy SOFTSWISS, w lokalnym środowisku w całej Polsce udało się zanurzyć ponad 500 specjalistów z branży IT. A jeśli dodać do siebie cały ten czas, który specjaliści spędzili na wycieczkach z przewodnikiem we wszystkich miastach, to wyjdzie nam niemal doba ciągłych, fascynujących informacji o historii i kulturze Polski.

 

DO INFORMACJI

 

SOFTSWISS – międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z 15-letnim doświadczeniem i z oficjalnymi oddziałami w Polsce, na Malcie, w Gruzji i na Białorusi. Liczba pracowników spółki wynosi ponad 1400 osób. SOFTSWISS jako pierwsza firma na świecie stworzyła rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w branży rozrywek online.

 

W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe w kategorii „Miejsce pracy roku” i nagrodę SIGMA CIS w kategorii Best affiliate tracking software. W 2021 roku SOFTSWISS została wyróżniona nagrodami w kategoriach „Najlepsza firma roku pod względem obsługi klienta” na International Gaming Awards (IGA) i „Najlepsza obsługa klientów roku” na Starlet Awards. Pracownicy SOFTSWISS byli zwycięzcami w kategoriach „Liderstwo”, „Produkty i innowacje” i „Pracownik roku”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SmartContent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki Biuro prasowe
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną
IT i technologie A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
2024-12-16 | 16:00

A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?

Zima. Szarość za oknem. Światła miasta gasną wcześniej, a smutne odcienie powtarzalnej codzienności wdzierają się do wyobraźni. W tej monotonii zaczynacie poszukiwać czegoś więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Problemy społeczne

Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie

Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.