Startup Contest: kto powalczy o 30 tys. EURO w gotówce?
Ro
Marszałkowska 58/27
02-345 Warszawa
urszula.kostrzewa|ro.team| |urszula.kostrzewa|ro.team
+48531435182
www.ro.team
Złożone z inwestorów i ekspertów biznesowych jury Startup Contest - największego w CEE konkursu organizowanego w ramach konferencji Infoshare wyłoniło 30 półfinalistów, którzy powalczą o nagrody w wysokości 30 tysięcy EURO w gotówce. Finał konkursu odbędzie się 15 października br. w AmberExpo w Gdańsku.
Do konkursu, zgłosiło się ponad 300 startupów z 46 krajów. Przeważająca część projektów pochodzi z Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Włoch oraz Izraela. Najwięcej zgłoszonych pomysłów to rozwiązania z branż: FinTech, E-commerce oraz MedTech. Dużą grupę uczestników stanowią także start-upy social impact oraz te, zajmujące się ochroną środowiska.
Finał Startup Contest odbędzie się drugiego dnia konferencji Infoshare (15 października 2021 r.). Wtedy jury wyłoni trzech zwycięzców konkursu. Główna nagroda to 20 tys. EUR w gotówce. Startupy, które zajmą drugie i trzecie miejsce otrzymają kolejno 7 tys. i 3 tys. EUR. Nagrody ufundował Partner Główny konferencji - Prezydent Miasta Gdańsk.
Pełna lista półfinalistów Startup Contest jest dostępna pod linkiem: https://infoshare.pl/conference/startup-contest/.
Startupowy Hyde Park nad polskim morzem
Infoshare to największa konferencja startupowa organizowana od 2007 roku. To miejsce prezentacji przełomowych rozwiązań i okazja do spotkania innowatorów z całego świata, a także wymiany wiedzy oraz doświadczeń. Dotąd w wydarzeniu wzięło udział blisko 45 tysięcy uczestników. W konkursie Startup Contest odbywającym się od 2014 roku, wzięło udział już ponad 3600 firm.
Tegoroczna edycja konferencji odbędzie się w dniach 14-15 października 2021 r. w AmberExpo w Gdańsku. Bilety na wydarzenie dostępne są na stronie organizatora: https://infoshare.pl/conference/

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.