Komunikaty PR

Startup Contest: kto powalczy o 30 tys. EURO w gotówce?

2021-09-06  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Urszula Kostrzewa
Ro

Marszałkowska 58/27
02-345 Warszawa
urszula.kostrzewa|ro.team| |urszula.kostrzewa|ro.team
+48531435182
www.ro.team

Złożone z inwestorów i ekspertów biznesowych jury Startup Contest - największego w CEE konkursu organizowanego w ramach konferencji Infoshare wyłoniło 30 półfinalistów, którzy powalczą o nagrody w wysokości 30 tysięcy EURO w gotówce. Finał konkursu odbędzie się 15 października br. w AmberExpo w Gdańsku.

Do konkursu, zgłosiło się ponad 300 startupów z 46 krajów. Przeważająca część projektów pochodzi z Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Włoch oraz Izraela. Najwięcej zgłoszonych pomysłów to rozwiązania  z branż: FinTech, E-commerce oraz MedTech. Dużą grupę uczestników stanowią także start-upy social impact oraz te, zajmujące się ochroną środowiska.

Finał Startup Contest odbędzie się drugiego dnia konferencji Infoshare (15 października 2021 r.). Wtedy jury wyłoni trzech zwycięzców konkursu. Główna nagroda to 20 tys. EUR w gotówce. Startupy, które zajmą drugie i trzecie miejsce otrzymają kolejno 7 tys. i 3 tys. EUR. Nagrody ufundował Partner Główny konferencji - Prezydent Miasta Gdańsk.

Pełna lista półfinalistów Startup Contest jest dostępna pod linkiem: https://infoshare.pl/conference/startup-contest/.

Startupowy Hyde Park nad polskim morzem

Infoshare to największa konferencja startupowa organizowana od 2007 roku. To miejsce prezentacji przełomowych rozwiązań i okazja do spotkania innowatorów z całego świata, a także wymiany wiedzy oraz doświadczeń. Dotąd w wydarzeniu wzięło udział blisko 45 tysięcy uczestników. W konkursie Startup Contest odbywającym się od 2014 roku, wzięło udział już ponad 3600 firm.

Tegoroczna edycja konferencji odbędzie się w dniach 14-15 października 2021 r. w AmberExpo w Gdańsku. Bilety na wydarzenie dostępne są na stronie organizatora: https://infoshare.pl/conference/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.