Komunikaty PR

Studio Online w krakowskim hotelu Metropolo by Golden Tulip

2021-02-23  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania studio ( 0.36 MB )

Końca obostrzeń nie widać, więc dotknięte nimi branże próbują wyjść naprzeciw zmieniającej się rzeczywistości. Hotel Metropolo by Golden Tulip wykorzystał swoje zaplecze konferencyjne, by zaoferować innowacyjną usługę umożliwiającą profesjonalną organizację wydarzeń online.

Obowiązujące od blisko roku restrykcje związane z pandemią COVID-19 szczególnie mocno dały się we znaki branży hotelarskiej, która świadczy usługi w zakresie turystyki, gastronomii oraz organizacji eventów, czyli w trzech obszarach najbardziej dotkniętych przez pandemiczne ograniczenia dotyczące prowadzenia działalności gospodarczej. Odczuwają to zwłaszcza hotele wyposażone w imponujące zaplecza konferencyjno-bankietowe. W całej Polsce od miesięcy tysiące metrów kwadratowych przestrzeni zaprojektowanej z myślą o profesjonalnej obsłudze imprez branżowych świeci pustkami.

Nie wiadomo, kiedy można spodziewać się zluzowania obostrzeń dotyczących branży eventowej, nie ma też pewności, jaki będzie długotrwały wpływ pandemii na zachowania konsumentów, którzy przywykli już do tego, że kolejne obszary ich aktywności zawodowej przeniosły się do sieci.

Niektóre hotele wciąż próbują przeczekać kryzys, inne wykorzystują go, by przygotować się do obsługi trendów biznesowych, które tylko przybrały na sile w dobie lockdownu i zapewne zostaną z nami na dłużej. Przykładem tej drugiej postawy wobec kryzysu jest będący częścią Louvre Hotels Group krakowski hotel Metropolo by Golden Tulip.

Zlokalizowany w zielonej okolicy Lasku Borkowskiego czterogwiazdkowy obiekt Metropolo by Golden Tulip zaprojektowano z myślą o świadczeniu profesjonalnych usług konferencyjno-bankietowych. Dysponuje on przestrzenią mogącą przyjąć nawet do dwóch tysięcy osób, ogromnym jak na warunki krakowskie parkingiem, nowoczesnym zapleczem technicznym i bogatą ofertą cateringową.

– Z powodu trwającej pandemii klienci nie mogą korzystać z naszego zaplecza konferencyjnego. Pomyśleliśmy więc, że zamiast biernie czekać na rozwój wypadków, zaprzęgniemy nasze zasoby ludzkie i materiałowe, by przekuć zastój w branży w okazję do wprowadzenia na rynek nowej usługi, która będzie miała szansę trwale wpisać się w naszą ofertę – opowiada Jan Błoński, dyrektor regionu południowego Louvre Hotels Group.

Tak narodziło się Studio Online, w ramach którego część hotelowej przestrzeni konferencyjnej zaadaptowano na profesjonalne centrum nagrań i realizacji wydarzeń zarówno w pełni wirtualnych, jak i organizowanych w formule hybrydowej. Do dyspozycji klientów oddano wykwalifikowaną obsługę techniczną oraz pełne zaplecze studyjne, w tym trzy kamery do realizacji zbliżeń i szerokiego planu, oświetlenie studyjne i efektowe, media-serwery wraz z oprogramowaniem do streamingu na dowolnej platformie, monitory poglądowe dla spikerów i mikrofony. Zainteresowani mogą również liczyć na pomoc w reżyserii nagrania w oparciu o wcześniej przygotowany scenariusz, pełną obsługę realizacyjną i techniczną studia oraz transmisji live (opiekę realizatorów streamu, oświetlenia, multimediów i nagłośnienia oraz operatorów kamer), a także na obsługę połączeń wideo ze zdalnymi uczestnikami wydarzenia oraz rejestrację transmisji wraz ze statystykami oglądalności.

– Dysponujemy ludźmi, sprzętem i przestrzenią, które pozwalają nam zrealizować dowolne wydarzenie online, na przykład webinar, konferencję, szkolenie czy premierę produktu, na światowym poziomie. Choć pomysł na Studio Online w hotelu Metropolo by Golden Tulip narodził się z potrzeby chwili, to myślę, że usługa ta będzie cieszyć się popularnością również po zluzowaniu obostrzeń sanitarnych. Hotele działające w obszarze branży eventowej powinny być przygotowane na to, że w przyszłości klienci będą coraz bardziej wymagający, gdy idzie o możliwości danego obiektu konferencyjnego w zakresie realizacji sieciowych komponentów organizowanego wydarzenia. Jestem przekonany, że nasze Studio Online pozwoli nam wpisać się w ten trend i zwiększyć konkurencyjność naszej oferty – dodaje Jan Błoński.

O Louvre Hotels Group

Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, którego portfolio obejmuje obecnie ponad 1500 hoteli w 54 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, w tym historyczne marki Louvre Hotels Group (Royal Tulip, Golden Tulip, Campanile, Tulip Residences, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn i Première Classe), 5 marek sieci Sarovar w Indiach, francuską grupę Hôtels & Préférence i markę TemptingPlaces oraz chińską markę Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z Barrière Group. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Lime podsumowuje sezon letni nad morzem Biuro prasowe
2024-09-18 | 12:00

Lime podsumowuje sezon letni nad morzem

Firma Lime podsumowała wakacje nad polskim morzem. W tym roku turyści wypoczywający na wybrzeżu chętnie przemieszczali się za pomocą e-hulajnóg, przejechali łącznie prawie 0,5 mln
IT i technologie Ze szkolnej ławki do świata cyfrowych snów – podróż poza granice rzeczywistości
2024-09-13 | 14:00

Ze szkolnej ławki do świata cyfrowych snów – podróż poza granice rzeczywistości

Ile razy planowałeś wyjście ze znajomymi ze szkoły i skończyło się na tym samym – kawiarnia, kino, może spacer po galerii handlowej. Te scenariusze, choć przyjemne, zaczynają
IT i technologie Lime ze specjalną ofertą z okazji Europejskiego Tygodnia Mobilności
2024-09-12 | 10:10

Lime ze specjalną ofertą z okazji Europejskiego Tygodnia Mobilności

Lime poinformował, że z okazji Europejskiego Tygodnia Mobilności, uruchomi po raz pierwszy w Polsce projekt „Selfie w kasku”. Ponadto firma przygotowała specjalną promocję dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Farmacja

Część kosmetyków może być groźna dla kobiet w ciąży. Zwiększają ryzyko nadciśnienia

Fenole i parabeny, obecne powszechnie w mydłach, emulsjach, produktach do makijażu, filtrach ochronnych czy produktach higieny osobistej, podnoszą ryzyko nadciśnienia u kobiet w ciąży – alarmują naukowcy z Northeastern University w Bostonie w stanie Massachusetts. To o tyle istotne, że kobiety średnio korzystają codziennie z 12 produktów higieny osobistej. Naukowcy podkreślają, że powinny rozważyć rezygnację z niektórych rodzajów kosmetyków, ale nie rozwiązuje to problemu.

Media

Barbara Kurdej-Szatan: Przez pięć lat nie prowadziłam żadnych programów w telewizji. Tęskniłam za tym i uważam, że „Cudowne lata” będą hitem TVP

Aktorka przyznaje, że w jej przypadku wrzesień po brzegi wypełniony jest obowiązkami i dlatego musi teraz szczególnie zadbać o swoje zdrowie, aby temu wszystkiemu sprostać. Jej córka rozpoczęła właśnie nowy rok szkolny, a syn poszedł do przedszkola. Ona sama z kolei sporo czasu spędza na planie nowego programu „Cudowne lata”, emitowanego w TVP2. Barbara Kurdej-Szatan cieszy się, że może realizować ten projekt, bo jak podkreśla, przez pięć lat tęskniła za pracą przed kamerami w telewizyjnym studiu.