IX edycja Wigilii na kaliskim rynku tym razem z Rekordem Polski online
Biuro Rekordów
ul. Święty Marcin 29/8
61-806 Poznań
info|biurorekordow.pl| |info|biurorekordow.pl
+48 690 939 469
https://biurorekordow.pl/
Pomimo niesprzyjających warunków do organizowania dużych, plenerowych eventów, tegoroczna IX edycja Wigilii na kaliskim rynku odbędzie się, ale online. W ramach wydarzenia kaliszanie podejmą się próby ustanowienia Rekordu Polski na najwięcej osób przebranych za anioły online. Rekordowe przedsięwzięcie zaplanowano na niedzielę, 20 grudnia 2020 roku.
Rekord Polski odbędzie się za pośrednictwem internetowej platformy do wideokonferencji Zoom, na której uczestnicy próby spotkają się punktualnie o godzinie 18:00. Aby ustanowić rekord, każdy z uczestników wydarzenia online, musi pojawić się przed kamerką internetową w kompletnym stroju anioła, tj. ze skrzydłami, aureolą i w białej szacie.
Co jest celem rekordowego wydarzenia towarzyszącego IX edycji Wigilii na kaliskim rynku? Przede wszystkim dodanie skrzydeł innym, wsparcie emocjonalne dla osób najbardziej potrzebujących oraz zbiórka środków na rzecz tych osób. Poza tym chodzi również o dobrą zabawę i rodzinną integrację kaliszan.
Więcej informacji: https://biurorekordow.pl/event/ix-edycja-wigilii-na-kaliskim-rynku-online/

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.