Komunikaty PR

Jak dbać o higienę jamy ustnej latem? 5 przydatnych wskazówek

2024-07-25  |  11:41
Biuro prasowe
Kontakt
Kamila Cichocka
SIMEDIA

Czapli 57
02-703 Warszawa
k.cichocka|simedia.pl| |k.cichocka|simedia.pl
664049000
simedia.pl

Ciepłe letnie dni to czas, kiedy często zmienia się styl życia. Stajemy się bardziej aktywni i otwarci na odkrywanie nowych smaków i eksplorowanie nieznanych dotąd regionów. Podróżowanie pomaga odprężyć się i otwiera na świat, a przyjemna, wakacyjna aura sprzyja poznawaniu. Jest to również czas, kiedy dbanie o odpowiednią higienę jamy ustnej staje się szczególnie ważne. Dlatego przygotowaliśmy kilka wskazówek, które pomogą utrzymać zdrowe zęby i dziąsła w tym gorącym okresie.

W kontekście dbania o zdrowie jamy jamy ustnej wakacje mogą być wyzwaniem. Słone przekąski, słodkie napoje, wysokie temperatury…Jak korzystać z urlopu nie zaniedbując przy tym zdrowia zębów oraz dziąseł? 

1.Zwracaj uwagę na przekąski

Słone paluszki, lody, gofry i inne kuszące smakołyki to synonimy wakacji, które budzą przyjemne skojarzenia. Niestety, jeśli staną się one stałym elementem naszej codziennej diety, to zwiększa się ryzyko rozwoju próchnicy. Szczególnie niebezpieczne jest podjadanie między posiłkami, ponieważ w ten sposób dłużej narażamy zęby na działanie kwasów. Dlatego najlepiej unikać bardzo słodkich, twardych i lepiących się do zębów przekąsek, gdyż mogą spowodować uszkodzenia szkliwa. Warto natomiast zadbać o to, aby w codziennej diecie pojawiły się jogurty i sery. Są one bogate w wapń, czyli składnik, który jest niezbędny dla utrzymania zdrowia i dobrej kondycji zębów.

2.Wybieraj wartościowe napoje 

Upalne lato to dla niektórych bodziec do tego, by sięgnąć po przynoszące jedynie chwilową ulgę napoje słodkie i gazowane. Niestety, mają one wysoką zawartość cukru, więc często nieświadomie karmimy bakterie produkujące kwasy, które niszczą szkliwo. 

Jeśli dni są naprawdę upalne, to najlepszym wyborem jest woda, która pomaga utrzymać nawodnienie organizmu na odpowiednim poziomie. Wspomaga również produkcję śliny - naturalnego środka do walki z bakteriami w obrębie jamy ustnej.

3.Używaj płynów do płukania jamy ustnej

Pamiętaj, żeby również podczas urlopu stosować płyn do płukania jamy ustnej. Eludril CARE to płyn pomocny przy zwalczaniu bakterii powodujących próchnicę i choroby dziąseł. Dodatkowo, dzięki zawartości chloroheksydyny o działaniu przeciwbakteryjnym, płyn ten zmniejsza odkładanie się płytki nazębnej. Ma smak mięty i odświeża oddech.

4.Produkty do higieny jamy ustnej w wersji kieszonkowej 

Podczas podróży częstym ograniczeniem jest wielkość bagażu. Jeśli nie chcemy zabierać rzeczy, które zajmują miejsce lub potrzebujemy schować je do małej torby, to najlepszym rozwiązaniem będzie zabranie szczoteczki w wersji kieszonkowej. ELGYDIUM Pocket. To podróżna szczoteczka do zębów, którą można złożyć i mieć zawsze przy sobie. Równie dokładnie i skutecznie co jej „klasyczna” wersja czyści zęby. Ma włosie o różnej długości, dzięki czemu precyzyjnie oczyszcza szkliwo i dociera do przestrzeni międzyzębowych, a także delikatnie masuje dziąsła. 

Pasta ELGYDIUM BIO świetnie sprawdzi się w wariancie podróżnym, gdyż dostępna jest w miękkim opakowaniu typu doypack, z którego możemy skutecznie wycisnąć produkt do końca. Dodatkowa zaleta?  Opakowanie to o 48% mniej plastiku w porównaniu ze zwykłą tubą pasty, co sprawia, że generuje mniej odpadów.

Pasta Elgydium BIO dostępna jest w trzech wariantach: ELGYDIUM BIO Wybielająca organiczna pasta do zębów, ELGYDIUM BIO Sensitive organiczna pasta do zębów wrażliwych oraz ELGYDIUM BIO GUMS organiczna pasta do zębów na podrażnione dziąsła.

5.Żel na podrażnienia

Podczas urlopu może zdarzyć się sytuacja, kiedy w obrębie jamy ustnej doznamy urazu, podrażnienia lub powstanie afta. Aby złagodzić dyskomfort, warto mieć przy sobie żel, który pomoże złagodzić ból i przyspieszyć proces gojenia ELUGEL to żel stomatologiczny z chloroheksydyną, która działa odkażająco i antybakteryjnie.

Profesjonalne produkty ELGYDIUM oraz ELUGEL dostępne są w aptekach stacjonarnych i internetowych oraz w wybranych gabinetach stomatologicznych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SIMEDIA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda NOWOŚĆ! Cantu wprowadza kolejne produkty, które spełnią potrzeby Twoich włosów! Biuro prasowe
2024-07-25 | 11:43

NOWOŚĆ! Cantu wprowadza kolejne produkty, które spełnią potrzeby Twoich włosów!

Lato to czas szaleństwa, rozkosznego lenistwa i wzmożonej chęci do odkrywania nowych rzeczy. Właśnie w tym ciepłym czasie chętnie eksplorujemy dotychczas nieznane miejsca,
Uroda KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ!
2024-07-10 | 12:00

KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ!

NEBOA - polska marka wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry głowy, startuje z nową kampanią marketingową, w której konsumenci kupując produkty,
Uroda Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?
2024-07-05 | 10:00

Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?

Słońce jest synonimem lata, wakacji i relaksu. Gorące promienie relaksują, wprawiają nas w dobry nastrój... i nadają naszej skórze delikatnego blasku,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.