Komunikaty PR

Jakość usług świadczonych przez markę Maczfit ponownie doceniona!

2021-02-23  |  15:30
Biuro prasowe

Marka Maczfit – lider na rynku cateringu dietetycznego w Polsce, ponownie doceniona za jakość świadczonych usług. Kolejny rok z rzędu firma pochwalić się może tytułem Kobiecej Marki Roku, Zdrowej Marki Roku, a także Laurem Konsumenta.

Catering dietetyczny Maczfit po raz kolejny zdobywa certyfikaty potwierdzające sukcesy marki. Firma nieustannie dąży do poprawy jakości świadczonych usług i regularnie staje naprzeciw oczekiwaniom klientów, wprowadzając kolejne, innowacyjne udogodnienia.

Maczfit oferuje aż 12 programów dietetycznych oraz Wybór Menu niedawno rozszerzony o opcję Box2Box, która umożliwia zamawianie dowolnej liczby i rodzaju produktów dla bliskich.  W ubiegłym roku w odpowiedzi na potrzeby użytkowników marka uruchomiła nowatorską aplikację, która przypomina o konieczności spożycia kolejnego posiłku. Śledzi też postępy w odchudzaniu, a za pomocą kilku kliknięć użytkownicy mogą zmienić kaloryczność diety, harmonogram czy adres dostawy, a także wybierać posiłki, oceniać dania, polecać Maczfit znajomym i korzystać z programu lojalnościowego. Funkcjonalność Moje Postępy pomaga z kolei śledzić wagę, kontrolować liczbę zjedzonych posiłków i ilość spożywanych napojów.

Maczfit jako jedyny catering w Polsce posiada w swojej kolekcji uznany certyfikat V-Label, czyli rozpoznawany na całym świecie symbol certyfikujący produkty i usługi przeznaczone dla wegetarian i wegan. Znak V-Label umieszczony na etykiecie stanowi gwarancję, że dany produkt został sprawdzony pod kątem obecności substancji pochodzenia zwierzęcego nie tylko w składzie produktu, lecz także w zastosowanych substancjach pomocniczych i składnikach wykorzystywanych na wszystkich etapach produkcji. Ponadto zakład produkcyjny firmy jest także certyfikowany przez prestiżową, niemiecką agencję TUV, spełniając tym samym restrykcyjne normy HACCP w dziedzinie wytwarzania oraz przetwórstwa żywności. W tym roku marka ponownie powiększyła grono licznych certyfikatów, które udało jej się uzyskać. Maczfit już kolejny raz pochwalić się może tytułem Kobiecej Marki Roku, Zdrowej Marki Roku, a także Laurem Konsumenta, czyli wyróżnieniami w projektach, w których klienci typują najlepsze produkty, marki i usługi w różnych kategoriach. Certyfikaty stanowią dla polskich firm cenny wyróżnik, świadczący o wysokiej jakości obsługi i oferowanych produktów. Maczfit jest ze swoją ofertą w całej Polsce – dowozi posiłki do blisko 1500 miejscowości, będąc tym samym największą restauracją w kraju.

Więcej informacji na temat oferty lidera cateringu dietetycznego w Polsce znajdziemy na www.maczfit.pl.

Fot. Marta Wojtal

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.