Jakość usług świadczonych przez markę Maczfit ponownie doceniona!
Marka Maczfit – lider na rynku cateringu dietetycznego w Polsce, ponownie doceniona za jakość świadczonych usług. Kolejny rok z rzędu firma pochwalić się może tytułem Kobiecej Marki Roku, Zdrowej Marki Roku, a także Laurem Konsumenta.
Catering dietetyczny Maczfit po raz kolejny zdobywa certyfikaty potwierdzające sukcesy marki. Firma nieustannie dąży do poprawy jakości świadczonych usług i regularnie staje naprzeciw oczekiwaniom klientów, wprowadzając kolejne, innowacyjne udogodnienia.
Maczfit oferuje aż 12 programów dietetycznych oraz Wybór Menu niedawno rozszerzony o opcję Box2Box, która umożliwia zamawianie dowolnej liczby i rodzaju produktów dla bliskich. W ubiegłym roku w odpowiedzi na potrzeby użytkowników marka uruchomiła nowatorską aplikację, która przypomina o konieczności spożycia kolejnego posiłku. Śledzi też postępy w odchudzaniu, a za pomocą kilku kliknięć użytkownicy mogą zmienić kaloryczność diety, harmonogram czy adres dostawy, a także wybierać posiłki, oceniać dania, polecać Maczfit znajomym i korzystać z programu lojalnościowego. Funkcjonalność Moje Postępy pomaga z kolei śledzić wagę, kontrolować liczbę zjedzonych posiłków i ilość spożywanych napojów.
Maczfit jako jedyny catering w Polsce posiada w swojej kolekcji uznany certyfikat V-Label, czyli rozpoznawany na całym świecie symbol certyfikujący produkty i usługi przeznaczone dla wegetarian i wegan. Znak V-Label umieszczony na etykiecie stanowi gwarancję, że dany produkt został sprawdzony pod kątem obecności substancji pochodzenia zwierzęcego nie tylko w składzie produktu, lecz także w zastosowanych substancjach pomocniczych i składnikach wykorzystywanych na wszystkich etapach produkcji. Ponadto zakład produkcyjny firmy jest także certyfikowany przez prestiżową, niemiecką agencję TUV, spełniając tym samym restrykcyjne normy HACCP w dziedzinie wytwarzania oraz przetwórstwa żywności. W tym roku marka ponownie powiększyła grono licznych certyfikatów, które udało jej się uzyskać. Maczfit już kolejny raz pochwalić się może tytułem Kobiecej Marki Roku, Zdrowej Marki Roku, a także Laurem Konsumenta, czyli wyróżnieniami w projektach, w których klienci typują najlepsze produkty, marki i usługi w różnych kategoriach. Certyfikaty stanowią dla polskich firm cenny wyróżnik, świadczący o wysokiej jakości obsługi i oferowanych produktów. Maczfit jest ze swoją ofertą w całej Polsce – dowozi posiłki do blisko 1500 miejscowości, będąc tym samym największą restauracją w kraju.
Więcej informacji na temat oferty lidera cateringu dietetycznego w Polsce znajdziemy na www.maczfit.pl.
Fot. Marta Wojtal

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.