Komunikaty PR

Jakość usług świadczonych przez markę Maczfit ponownie doceniona!

2021-02-23  |  15:30
Biuro prasowe

Marka Maczfit – lider na rynku cateringu dietetycznego w Polsce, ponownie doceniona za jakość świadczonych usług. Kolejny rok z rzędu firma pochwalić się może tytułem Kobiecej Marki Roku, Zdrowej Marki Roku, a także Laurem Konsumenta.

Catering dietetyczny Maczfit po raz kolejny zdobywa certyfikaty potwierdzające sukcesy marki. Firma nieustannie dąży do poprawy jakości świadczonych usług i regularnie staje naprzeciw oczekiwaniom klientów, wprowadzając kolejne, innowacyjne udogodnienia.

Maczfit oferuje aż 12 programów dietetycznych oraz Wybór Menu niedawno rozszerzony o opcję Box2Box, która umożliwia zamawianie dowolnej liczby i rodzaju produktów dla bliskich.  W ubiegłym roku w odpowiedzi na potrzeby użytkowników marka uruchomiła nowatorską aplikację, która przypomina o konieczności spożycia kolejnego posiłku. Śledzi też postępy w odchudzaniu, a za pomocą kilku kliknięć użytkownicy mogą zmienić kaloryczność diety, harmonogram czy adres dostawy, a także wybierać posiłki, oceniać dania, polecać Maczfit znajomym i korzystać z programu lojalnościowego. Funkcjonalność Moje Postępy pomaga z kolei śledzić wagę, kontrolować liczbę zjedzonych posiłków i ilość spożywanych napojów.

Maczfit jako jedyny catering w Polsce posiada w swojej kolekcji uznany certyfikat V-Label, czyli rozpoznawany na całym świecie symbol certyfikujący produkty i usługi przeznaczone dla wegetarian i wegan. Znak V-Label umieszczony na etykiecie stanowi gwarancję, że dany produkt został sprawdzony pod kątem obecności substancji pochodzenia zwierzęcego nie tylko w składzie produktu, lecz także w zastosowanych substancjach pomocniczych i składnikach wykorzystywanych na wszystkich etapach produkcji. Ponadto zakład produkcyjny firmy jest także certyfikowany przez prestiżową, niemiecką agencję TUV, spełniając tym samym restrykcyjne normy HACCP w dziedzinie wytwarzania oraz przetwórstwa żywności. W tym roku marka ponownie powiększyła grono licznych certyfikatów, które udało jej się uzyskać. Maczfit już kolejny raz pochwalić się może tytułem Kobiecej Marki Roku, Zdrowej Marki Roku, a także Laurem Konsumenta, czyli wyróżnieniami w projektach, w których klienci typują najlepsze produkty, marki i usługi w różnych kategoriach. Certyfikaty stanowią dla polskich firm cenny wyróżnik, świadczący o wysokiej jakości obsługi i oferowanych produktów. Maczfit jest ze swoją ofertą w całej Polsce – dowozi posiłki do blisko 1500 miejscowości, będąc tym samym największą restauracją w kraju.

Więcej informacji na temat oferty lidera cateringu dietetycznego w Polsce znajdziemy na www.maczfit.pl.

Fot. Marta Wojtal

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Nowość w Pizza Hut – Twój Box, czyli pizza i 2 dodatki Biuro prasowe
2021-02-25 | 13:30

Nowość w Pizza Hut – Twój Box, czyli pizza i 2 dodatki

Od tego tygodnia wielbiciele pizzy w Polsce mogą skorzystać ze specjalnej oferty Pizza Hut, „Twój Box”, w ramach której zamówią swoją ulubioną pizzę wraz z
Zakupy Dzień Kobiet trwa tydzień – atrakcyjne nagrody czekają
2021-02-25 | 12:00

Dzień Kobiet trwa tydzień – atrakcyjne nagrody czekają

Każda okazja do świętowania jest dobra, dlatego przez cały tydzień, od 1 do 8 marca, Centrum Handlowe Osowa będzie rozdawać nagrody  –  Panie zostaną obdarowane
Zakupy Pokazy Moda Live Online wracają do Galerii Klif w Gdyni!
2021-02-22 | 07:00

Pokazy Moda Live Online wracają do Galerii Klif w Gdyni!

Po ponownym otwarciu galerii handlowych, cykl pokazów Moda Live Online powraca do gdyńskiej Galerii Klif. W czwartek 25 lutego stylistka Katarzyna Kobiela pokaże najnowsze trendy,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Media

Gabi Drzewiecka: Należę do grona szczęśliwców, którzy w trakcie pandemii mieli pracę. Nie dotknęło mnie to aż tak bardzo pod względem finansowym

Prezenterka zapewnia, że pandemia nie odbiła się negatywnie na jej sprawach zawodowych. Co prawda w połowie ubiegłego roku po sześciu latach zakończyła współpracę z radiem Chillizet, ale nie wyklucza, że niedługo pojawi się w innej stacji radiowej. Na razie swoją autorską audycję „Gabinet dźwięku” kontynuuje online i jak podkreśla, nadal spotyka się ona z dużym zainteresowaniem odbiorców. Dziennikarkę można też oglądać na antenach telewizji TVN i Canal+, a jednym z największych wyzwań w najbliższych tygodniach będzie udział w programie Music MasterClass Fundacji Fabryki Norblina.

Finanse

Branża muzyczna dotkliwie odczuwa przedłużające się zamknięcie. Odbicie może potrwać co najmniej trzy lata

Polska branża muzyczno-festiwalowa przeżywa trudny okres w związku z pandemią COVID-19. Koncerty na żywo nie odbywają się już od wielu miesięcy, a artyści stracili dochody ze sprzedaży biletów, które są dla nich jednym z głównych źródeł przychodów. W jeszcze trudniejszej sytuacji ekonomicznej znalazły się też tysiące pracowników backstage’owych, takich jak dźwiękowcy, oświetleniowcy, choreografowie czy ekipy scenograficzne. Dziennikarz muzyczny Piotr Metz podkreśla jednak, że publiczność jest spragniona możliwości pójścia na tradycyjny koncert i obcowania z muzyką, dzięki czemu – po zakończeniu przymusowego przestoju – branża muzyczna może przeżyć prawdziwy boom.