Komunikaty PR

Jakość usług świadczonych przez markę Maczfit ponownie doceniona!

2021-02-23  |  15:30
Biuro prasowe

Marka Maczfit – lider na rynku cateringu dietetycznego w Polsce, ponownie doceniona za jakość świadczonych usług. Kolejny rok z rzędu firma pochwalić się może tytułem Kobiecej Marki Roku, Zdrowej Marki Roku, a także Laurem Konsumenta.

Catering dietetyczny Maczfit po raz kolejny zdobywa certyfikaty potwierdzające sukcesy marki. Firma nieustannie dąży do poprawy jakości świadczonych usług i regularnie staje naprzeciw oczekiwaniom klientów, wprowadzając kolejne, innowacyjne udogodnienia.

Maczfit oferuje aż 12 programów dietetycznych oraz Wybór Menu niedawno rozszerzony o opcję Box2Box, która umożliwia zamawianie dowolnej liczby i rodzaju produktów dla bliskich.  W ubiegłym roku w odpowiedzi na potrzeby użytkowników marka uruchomiła nowatorską aplikację, która przypomina o konieczności spożycia kolejnego posiłku. Śledzi też postępy w odchudzaniu, a za pomocą kilku kliknięć użytkownicy mogą zmienić kaloryczność diety, harmonogram czy adres dostawy, a także wybierać posiłki, oceniać dania, polecać Maczfit znajomym i korzystać z programu lojalnościowego. Funkcjonalność Moje Postępy pomaga z kolei śledzić wagę, kontrolować liczbę zjedzonych posiłków i ilość spożywanych napojów.

Maczfit jako jedyny catering w Polsce posiada w swojej kolekcji uznany certyfikat V-Label, czyli rozpoznawany na całym świecie symbol certyfikujący produkty i usługi przeznaczone dla wegetarian i wegan. Znak V-Label umieszczony na etykiecie stanowi gwarancję, że dany produkt został sprawdzony pod kątem obecności substancji pochodzenia zwierzęcego nie tylko w składzie produktu, lecz także w zastosowanych substancjach pomocniczych i składnikach wykorzystywanych na wszystkich etapach produkcji. Ponadto zakład produkcyjny firmy jest także certyfikowany przez prestiżową, niemiecką agencję TUV, spełniając tym samym restrykcyjne normy HACCP w dziedzinie wytwarzania oraz przetwórstwa żywności. W tym roku marka ponownie powiększyła grono licznych certyfikatów, które udało jej się uzyskać. Maczfit już kolejny raz pochwalić się może tytułem Kobiecej Marki Roku, Zdrowej Marki Roku, a także Laurem Konsumenta, czyli wyróżnieniami w projektach, w których klienci typują najlepsze produkty, marki i usługi w różnych kategoriach. Certyfikaty stanowią dla polskich firm cenny wyróżnik, świadczący o wysokiej jakości obsługi i oferowanych produktów. Maczfit jest ze swoją ofertą w całej Polsce – dowozi posiłki do blisko 1500 miejscowości, będąc tym samym największą restauracją w kraju.

Więcej informacji na temat oferty lidera cateringu dietetycznego w Polsce znajdziemy na www.maczfit.pl.

Fot. Marta Wojtal

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle Biuro prasowe
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły
Zakupy DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Doda: Udało mi się całkowicie zwalczyć przyczynę Hashimoto, a nie tylko skutki tej choroby. Nadal będę się dzielić moimi doświadczeniami i nie dam się zastraszyć

Niedawno piosenkarka podzieliła się swoim sposobem na wyleczenie się z hashimoto. Jak podkreśla, kiedy ona sama kilka lat temu usłyszała diagnozę, postanowiła zrobić wszystko, by zatrzymać rozwój przewlekłego zapalenia tarczycy o podłożu autoimmunologicznym. Przede wszystkim zaczęła prowadzić zdrowy styl życia i postawiła na restrykcyjną dietę. Skutecznym antidotum miały się też okazać suplementy. Jej wypowiedź wywołała spore kontrowersje. Lekarze podkreślają bowiem, że całkowite wyleczenie się z tego schorzenia nie jest możliwe, a rozwój choroby mogą powstrzymać wyłącznie leki.

Konsument

Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.

Transport

SUV-y dominują rynek motoryzacyjny. Hyundai wprowadzi latem do sprzedaży nowy siedmioosobowy model

Na polskich i europejskich drogach królują SUV-y. W kwartale br. stanowiły już 60 proc. nowych rejestracji w Polsce. Latem w sprzedaży pojawi się nietypowa odmiana SUV-a: siedmioosobowy elektryczny Hyundai IONIQ 9. Marka zapewnia, że to pokaz jej możliwości technologicznych.