Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki
Na kanale YouTube @Meczyki1 pojawia się nowy format Czas Decyzji powered by G-SHOCK, w którym Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK i Radosław Przybysz zaproszą najciekawszych ludzi ze świata sportu i sztuki, aby opowiedzieli o swoich najważniejszych życiowych decyzjach.
Czas Decyzji to nowy format popularnego kanału YouTube Meczyki, którego gospodarzami i prowadzącymi są Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK oraz Radosław Przybysz, dziennikarz Meczyki.pl. Program ma swoją premierę 9 lipca. Prowadzący zaproszą do rozmów najciekawszych ludzi ze świata sportu oraz artystów, którzy opowiedzą o swoich kluczowych życiowych decyzjach. Dlaczego zdecydowali się na taki, a nie inny transfer? Co było powodem zakończenia kariery? Kto tak naprawdę odpowiada za przebieg karier - sportowiec czy manager? To tylko kilka pytań, na które odpowiedzą m.in. zawodnik Michał Janota czy producent muzyczny znany pod pseudonimem Pedro.
Skąd pomysł na taki format i współpracę? Janusz Walczuk to ambasador marki G-SHOCK, jeden z najważniejszych twórców współczesnej polskiej sceny rapowej. Jako młody, wciąż eksperymentujący artysta swój „czas decyzji” przechodzi wyjątkowo intensywnie. W programie będzie dociekał, co wpływa na ważne decyzje w karierze piłkarzy, inspirując siebie i odbiorców. Program poprowadzi wspólnie z dziennikarzem Meczyki.pl, Radosławem Przybyszem, który jak nikt inny zna się na świecie polskiej piłki nożnej i narodowej reprezentacji. Usłyszymy mnóstwo anegdot, informacji i plotek zza kulis polskiej sceny sportowej.
Janusz Walczuk od ponad roku jest ambasadorem G-SHOCK, marki kultowych zegarków, która od zawsze jest blisko sportu, tworząc najbardziej wytrzymałe i niezawodne zegarki, w myśl haseł #nevergiveup i #absolutetoughness. G-SHOCK w 2023 świętował swoje 40-lecie, wciąż wyprzedzając i wyznaczając trendy, wykorzystując najnowsze zdobycze technologii i swoją ugruntowaną pozycję w świecie czasomierzy. G-SHOCK niezmiennie dotrzymuje kroku swoim lubiącym eksperymenty i najlepszy design, super kreatywnym odbiorcom, których zaprasza teraz do subskrybowania i słuchania nowego formatu Czas Decyzji

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.