Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki
Na kanale YouTube @Meczyki1 pojawia się nowy format Czas Decyzji powered by G-SHOCK, w którym Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK i Radosław Przybysz zaproszą najciekawszych ludzi ze świata sportu i sztuki, aby opowiedzieli o swoich najważniejszych życiowych decyzjach.
Czas Decyzji to nowy format popularnego kanału YouTube Meczyki, którego gospodarzami i prowadzącymi są Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK oraz Radosław Przybysz, dziennikarz Meczyki.pl. Program ma swoją premierę 9 lipca. Prowadzący zaproszą do rozmów najciekawszych ludzi ze świata sportu oraz artystów, którzy opowiedzą o swoich kluczowych życiowych decyzjach. Dlaczego zdecydowali się na taki, a nie inny transfer? Co było powodem zakończenia kariery? Kto tak naprawdę odpowiada za przebieg karier - sportowiec czy manager? To tylko kilka pytań, na które odpowiedzą m.in. zawodnik Michał Janota czy producent muzyczny znany pod pseudonimem Pedro.
Skąd pomysł na taki format i współpracę? Janusz Walczuk to ambasador marki G-SHOCK, jeden z najważniejszych twórców współczesnej polskiej sceny rapowej. Jako młody, wciąż eksperymentujący artysta swój „czas decyzji” przechodzi wyjątkowo intensywnie. W programie będzie dociekał, co wpływa na ważne decyzje w karierze piłkarzy, inspirując siebie i odbiorców. Program poprowadzi wspólnie z dziennikarzem Meczyki.pl, Radosławem Przybyszem, który jak nikt inny zna się na świecie polskiej piłki nożnej i narodowej reprezentacji. Usłyszymy mnóstwo anegdot, informacji i plotek zza kulis polskiej sceny sportowej.
Janusz Walczuk od ponad roku jest ambasadorem G-SHOCK, marki kultowych zegarków, która od zawsze jest blisko sportu, tworząc najbardziej wytrzymałe i niezawodne zegarki, w myśl haseł #nevergiveup i #absolutetoughness. G-SHOCK w 2023 świętował swoje 40-lecie, wciąż wyprzedzając i wyznaczając trendy, wykorzystując najnowsze zdobycze technologii i swoją ugruntowaną pozycję w świecie czasomierzy. G-SHOCK niezmiennie dotrzymuje kroku swoim lubiącym eksperymenty i najlepszy design, super kreatywnym odbiorcom, których zaprasza teraz do subskrybowania i słuchania nowego formatu Czas Decyzji

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.