Jarmark Bożonarodzeniowy w Blue City już otwarty!
W gorącym przedświątecznym okresie Blue City postanowiło połączyć siły dwóch lubianych i chętnie odwiedzanych imprez – Kiermaszu Sztuki i Rękodzieła oraz Jarmarku Produktów Regionalnych. Przez blisko dwa tygodnie, codziennie, od 10 do 23 grudnia, na kolorowych stoiskach będzie można kupić wszystko, co jest niezbędne do organizacji świąt.
Przez pierwsze 3 dni, do 12.12 czekają wystawcy Kiermaszu Sztuki i Rękodzieła ze swoimi unikatowymi wyrobami, które idealnie sprawdzą się na prezenty. Będzie można tu kupić odzież, wełniane akcesoria, galanterię skórzaną, ozdoby biżuteryjne oraz elementy wyposażenia wnętrz.
Od 13.12 stery przejmie Jarmark Produktów Regionalnych i królować będą stoiska z lokalnymi przysmakami i gotowymi świątecznymi daniami, a także bożonarodzeniowe ozdoby, bombki oraz oryginalne świece. Nie zabraknie wszystkiego, co miłośnicy jarmarku lubią najbardziej! Na wigilijne stoły polecają się różne rodzaje pierogów, suszone owoce czy ryby. Podczas celebrowania świąt na pewno sprawdzą się również wyśmienite wędliny, sery, przegryzki, ciasto, nalewki czy soki. Będzie pysznie! Czekamy!
Jarmark Bożonarodzeniowy odbywa się na poziomie -1, przy fontannie.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.