Jasiek Kuroń gotuje w kampanii To Jest Nasz Drób
W 2021 roku organizatorzy kampanii „To jest nasz drób! Wysoka europejska jakość” nie tylko kontynuują zainicjowane akcje informujące konsumentów o zaletach europejskiego mięsa drobiowego, ale przygotowują również nowości. Jedną z nich jest zaangażowanie nowego ambasadora projektu – Jana Kuronia.
Jasiek Kuroń to doświadczony kucharz, a także autor książki „Sprytna kuchnia czyli kulinarna ekonomia”. Na co dzień swoimi przepisami dzieli się na Instagramie – Jasiek Kuroń Gotuje, na swojej stronie internetowej oraz kanale w serwisie You Tube. Programy kulinarne z udziałem Jaśka Kuronia można zobaczyć na antenie Kuchnia+. Cyklicznie gotuje w kuchni DDTVN, jest także zapraszany do Pytania na Śniadanie.
– Drób to mięso, które lubię w kuchni. Mówię tu nie tylko o cieszącym się popularnością mięsie z kurczaka, ale także z kaczki czy gęsi. Ta ostatnia, do niedawna jeszcze zapomniana, powoli wraca i robi to z wielką klasą. Dlaczego zatem mięso drobiowe to jeden z moich częstych wyborów? Jest smaczne, dietetyczne i uniwersalne. Nadaje się zarówno do pieczenia, jak i na grilla czy na wędliny (o gotowaniu nawet nie wspominając) – mówi Jasiek Kuroń.
To jest nasz drób – działania w 2021 roku
Nowego ambasadora w drugim roku kampanii przywitali z otwartymi ramionami dotychczasowi ambasadorzy Cristina Catese i Sebastian Krauzowicz, którzy wspólnie
z Jaśkiem Kuroniem będą dzielili się swoimi przepisami na dania z różnymi gatunkami drobiu oraz gotowali na eventach kulinarnych.
W najbliższym czasie organizatorzy planują udział na Festiwalu Dobrego Smaku w sierpniu 2021 oraz targach Polagra Food w Poznaniu.
Więcej informacji na temat kampanii, ciekawostki i przepisy znajdują się na stronie internetowej>> https://pl.eu-poultry.eu
Znani i lubiani na Gali Sukces Pisany Szminką. Nagrodzono Małgorzatę Rozenek
Nie szanujemy influencerów, bo nic nie wiemy o ich pracy – czas to zmienić
Garnitur Izabeli Łapińskiej w spektaklu Krzysztofa Warlikowskiego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać
Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Zdrowie
Jan Kliment i Lenka Klimentová: Po tym, jak niespodziewanie zmarł nasz przyjaciel, zrobiliśmy serię badań kontrolnych. Trzeba się badać, zanim choroba daje o sobie znać
Tancerze mają świadomość, że nawet groźna choroba przez długi czas może nie dawać żadnych objawów, dlatego też, by wykryć każdą nieprawidłowość już na wczesnym etapie, warto przeprowadzać regularne badania kontrolne. Jakiś czas temu Lenka i Jan Kliment bardzo boleśnie przeżyli nagłą śmierć swojego przyjaciela i jak zaznaczają, ta tragedia dała im wiele do myślenia. Od tego czasu diametralnie zmienili swoje podejście do profilaktyki.