Komunikaty PR

Jedynka w programie Nasz Nowy Dom

2021-07-19  |  16:30
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Marka Jedynka po raz kolejny została partnerem emitowanego na antenie  Polsatu programu Nasz Nowy Dom. Ekipa fachowców pod kierunkiem Katarzyny Dowbor w najnowszych odcinkach wykorzystuje farbę Jedynka Perfekcyjna Plus.

- Katarzyna Dowbor w każdym odcinku mierzy się z wielkim wyzwaniem przeprowadzenia w ekspresowym tempie gruntownego remontu, który całkowicie zmienia estetykę wnętrza, ale przede wszystkim polepsza komfort życia domowników. Do realizacji tego celu potrzebny jest dobry plan i solidni partnerzy – zarówno po stronie wykonawczej, jak i produktowej. Farby Jedynka doskonale sprawdzają się w takich sytuacjach, gdyż pozwalają sprawnie uzyskać oczekiwany efekt. W majowych odcinkach do malowania wykorzystana zostanie farba Jedynka Perfekcyjna Plus, która zapewni piękną biel ścian – komentuje Justyna Balińska, marketing manager marki Jedynka.

W każdym odcinku programu „Nasz Nowy Dom”, którego sponsorem głównym jest Grupa PSB, pod okiem Katarzyny Dowbor dokonywana jest gruntowna metamorfoza domu osób żyjących w trudnych warunkach. Zadanie nie jest łatwe, gdyż całość prac musi się odbyć w ciągu zaledwie kilku dni, kiedy bohaterowie przebywają poza domem. Efekty każdorazowo zachwycają nie tylko domowników - są także źródłem porad i inspiracji, jak w krótkim dokonać zmian we własnym domu, by stworzyć nowe -  funkcjonalne i estetyczne wnętrza.

 

Więcej informacji nt. farb do wnętrz Jedynka można znaleźć na stronie: https://farbyjedynka.pl/pl/kolekcje-produktow/farby-do-wnetrz.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy! Biuro prasowe
2024-09-26 | 18:00

Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy!

Nowe badanie Play Well Grupy LEGO na Polskę dowodzi, że jedna na pięć rodzin (17%) nigdy nie bawi się razem[1], mimo że aż 83% rodziców rozumie, jak ważna jest zabawa dla rodzinnego
Dziecko Dzień Chłopaka, czyli idealna okazja do obdarowania chłopców w każdym wieku!
2024-09-25 | 14:25

Dzień Chłopaka, czyli idealna okazja do obdarowania chłopców w każdym wieku!

Zbliżający się Dzień Chłopaka (30.09) to idealny moment na podarowanie przemyślanego prezentu bliskiej nam osobie. Wybierając upominek dla chłopca, warto pomyśleć o tym, aby nie
Dziecko Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata? – opowieści o pozytywnym ojcostwie
2024-09-24 | 15:05

Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?" – opowieści o pozytywnym ojcostwie

Marka Familijne została sponsorem drugiego sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.