Jedynka w programie Nasz Nowy Dom
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Marka Jedynka po raz kolejny została partnerem emitowanego na antenie Polsatu programu Nasz Nowy Dom. Ekipa fachowców pod kierunkiem Katarzyny Dowbor w najnowszych odcinkach wykorzystuje farbę Jedynka Perfekcyjna Plus.
- Katarzyna Dowbor w każdym odcinku mierzy się z wielkim wyzwaniem przeprowadzenia w ekspresowym tempie gruntownego remontu, który całkowicie zmienia estetykę wnętrza, ale przede wszystkim polepsza komfort życia domowników. Do realizacji tego celu potrzebny jest dobry plan i solidni partnerzy – zarówno po stronie wykonawczej, jak i produktowej. Farby Jedynka doskonale sprawdzają się w takich sytuacjach, gdyż pozwalają sprawnie uzyskać oczekiwany efekt. W majowych odcinkach do malowania wykorzystana zostanie farba Jedynka Perfekcyjna Plus, która zapewni piękną biel ścian – komentuje Justyna Balińska, marketing manager marki Jedynka.
W każdym odcinku programu „Nasz Nowy Dom”, którego sponsorem głównym jest Grupa PSB, pod okiem Katarzyny Dowbor dokonywana jest gruntowna metamorfoza domu osób żyjących w trudnych warunkach. Zadanie nie jest łatwe, gdyż całość prac musi się odbyć w ciągu zaledwie kilku dni, kiedy bohaterowie przebywają poza domem. Efekty każdorazowo zachwycają nie tylko domowników - są także źródłem porad i inspiracji, jak w krótkim dokonać zmian we własnym domu, by stworzyć nowe - funkcjonalne i estetyczne wnętrza.
Więcej informacji nt. farb do wnętrz Jedynka można znaleźć na stronie: https://farbyjedynka.pl/pl/kolekcje-produktow/farby-do-wnetrz.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Piotr Zelt: Pęknięcie w Polsce jest bardzo głębokie. Myślę, że strona zwycięska w tych wyborach zadba o to, żeby te podziały były coraz głębsze
Aktor nie ukrywa swojego rozgoryczenia wynikiem wyborów prezydenckich. Jego zdaniem podziały w naszym kraju są tak głębokie, że Karol Nawrocki nigdy nie będzie prezydentem wszystkich Polaków. Piotr Zelt uważa, że minimalne zwycięstwo kandydata popieranego przez PiS może mieć dalsze niekorzystne konsekwencje. Zastanawia się więc, jaka przyszłość nas czeka, a jego rokowania raczej nie są nasycone optymizmem.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.