Jedynka w programie Nasz Nowy Dom
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Marka Jedynka po raz kolejny została partnerem emitowanego na antenie Polsatu programu Nasz Nowy Dom. Ekipa fachowców pod kierunkiem Katarzyny Dowbor w najnowszych odcinkach wykorzystuje farbę Jedynka Perfekcyjna Plus.
- Katarzyna Dowbor w każdym odcinku mierzy się z wielkim wyzwaniem przeprowadzenia w ekspresowym tempie gruntownego remontu, który całkowicie zmienia estetykę wnętrza, ale przede wszystkim polepsza komfort życia domowników. Do realizacji tego celu potrzebny jest dobry plan i solidni partnerzy – zarówno po stronie wykonawczej, jak i produktowej. Farby Jedynka doskonale sprawdzają się w takich sytuacjach, gdyż pozwalają sprawnie uzyskać oczekiwany efekt. W majowych odcinkach do malowania wykorzystana zostanie farba Jedynka Perfekcyjna Plus, która zapewni piękną biel ścian – komentuje Justyna Balińska, marketing manager marki Jedynka.
W każdym odcinku programu „Nasz Nowy Dom”, którego sponsorem głównym jest Grupa PSB, pod okiem Katarzyny Dowbor dokonywana jest gruntowna metamorfoza domu osób żyjących w trudnych warunkach. Zadanie nie jest łatwe, gdyż całość prac musi się odbyć w ciągu zaledwie kilku dni, kiedy bohaterowie przebywają poza domem. Efekty każdorazowo zachwycają nie tylko domowników - są także źródłem porad i inspiracji, jak w krótkim dokonać zmian we własnym domu, by stworzyć nowe - funkcjonalne i estetyczne wnętrza.
Więcej informacji nt. farb do wnętrz Jedynka można znaleźć na stronie: https://farbyjedynka.pl/pl/kolekcje-produktow/farby-do-wnetrz.
Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy!
Dzień Chłopaka, czyli idealna okazja do obdarowania chłopców w każdym wieku!
Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?" – opowieści o pozytywnym ojcostwie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.