Komunikaty PR

Jedynka w programie Nasz Nowy Dom

2021-07-19  |  16:30
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Marka Jedynka po raz kolejny została partnerem emitowanego na antenie  Polsatu programu Nasz Nowy Dom. Ekipa fachowców pod kierunkiem Katarzyny Dowbor w najnowszych odcinkach wykorzystuje farbę Jedynka Perfekcyjna Plus.

- Katarzyna Dowbor w każdym odcinku mierzy się z wielkim wyzwaniem przeprowadzenia w ekspresowym tempie gruntownego remontu, który całkowicie zmienia estetykę wnętrza, ale przede wszystkim polepsza komfort życia domowników. Do realizacji tego celu potrzebny jest dobry plan i solidni partnerzy – zarówno po stronie wykonawczej, jak i produktowej. Farby Jedynka doskonale sprawdzają się w takich sytuacjach, gdyż pozwalają sprawnie uzyskać oczekiwany efekt. W majowych odcinkach do malowania wykorzystana zostanie farba Jedynka Perfekcyjna Plus, która zapewni piękną biel ścian – komentuje Justyna Balińska, marketing manager marki Jedynka.

W każdym odcinku programu „Nasz Nowy Dom”, którego sponsorem głównym jest Grupa PSB, pod okiem Katarzyny Dowbor dokonywana jest gruntowna metamorfoza domu osób żyjących w trudnych warunkach. Zadanie nie jest łatwe, gdyż całość prac musi się odbyć w ciągu zaledwie kilku dni, kiedy bohaterowie przebywają poza domem. Efekty każdorazowo zachwycają nie tylko domowników - są także źródłem porad i inspiracji, jak w krótkim dokonać zmian we własnym domu, by stworzyć nowe -  funkcjonalne i estetyczne wnętrza.

 

Więcej informacji nt. farb do wnętrz Jedynka można znaleźć na stronie: https://farbyjedynka.pl/pl/kolekcje-produktow/farby-do-wnetrz.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.