Jedyny taki Intersport w Polsce w Atrium Promenada!
W galerii handlowej Atrium Promenada na warszawskiej Pradze otworzył się pierwszy w Polsce dwupoziomowy salon marki Intersport! Jest to zupełnie nowy, innowacyjny koncept marki, oferującej szeroką ofertę odzieży i akcesoriów sportowych, także tych z wyższej półki. Intersport w Promenadzie to również odpowiedź na zapotrzebowania klientów zainteresowanych zaawansowanymi technologicznie produktami.
Dzięki gruntownej modernizacji praska galeria należąca do firmy Atrium Poland Real Estate przyciąga coraz więcej nowych najemców, zwłaszcza tych z asortymentem premium, a także dobrze rozpoznawalne marki debiutujące na rynku z kolejnymi nowatorskimi konceptami. Nie tak dawno byliśmy świadkami otwarcia w Atrium Promenada chociażby pierwszego w stolicy salonu BOSS w nowym koncepcie tej marki – Pre BOSSed. W ostatni piątek do portfolio praskiego centrum handlowego dołączył Intersport, otwierając pierwszy w Polsce dwupoziomowy sklep w formacie 2.0.
Sklepy Intersport są dobrze zadomowione na polskim rynku, firma z powodzeniem zajmuje się sprzedażą detalicznych artykułów turystycznych i sportowych. Po raz pierwszy jednak w naszym kraju powstał salon zmodernizowany w myśl globalnego hasła: „The Heart of Sport”, które ma motywować konsumentów do podejmowania różnorodnych aktywności. INTERSPORT 2.0 w Atrium Promenada to sklep dwupoziomowy, o łącznej powierzchni ok. 1 600 m2 i nowoczesnym designie. Celem ułatwienia klientom poruszania się po lokalu, został on podzielony na strefy.
– Zarówno wystrój nowego, zmodernizowanego wnętrza naszej galerii, jej dogodna lokalizacja, jak i zróżnicowane portfolio najemców, czynią z Promenady miejsce idealne do testowania nowatorskich konceptów. Intersport nie tylko uzupełni ofertę sportową centrum, na którą składają się brandy 4F, Under Armour, New Balance, Sizeer czy Strefa Mocy, ale będzie stanowić całkiem świeżą propozycję dla aktywnych klientów, jednocześnie przykładających dużą wagę do jakości i zaawansowania technologicznego produktów. Asortyment Intersport jest dedykowany miłośnikom wielu sportowych dyscyplin i aktywności.
W naszym centrum swoją siedzibę ma także klub fitness Zdrofit oraz szkoła tańca dla dzieci Egurrola Dance Kids. Jesteśmy zatem przekonani, że obecność nowego salonu spotka się z ogromnym zainteresowaniem naszych klientów. – mówi Anna Tana, Leasing Director Atrium Poland Real Estate.
Dwupoziomowy salon INTERSPORT 2.0 w Atrium Promenada znajduje się na poziomie 0, przy wejściu od strony ul. Ostrobramskiej.
Więcej informacji na stronie: https://przebudowa.warszawa.promenada.com/ oraz https://warszawa.promenada.com/ i https://piatywymiar.promenada.com/

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Doda: Udało mi się całkowicie zwalczyć przyczynę Hashimoto, a nie tylko skutki tej choroby. Nadal będę się dzielić moimi doświadczeniami i nie dam się zastraszyć
Niedawno piosenkarka podzieliła się swoim sposobem na wyleczenie się z hashimoto. Jak podkreśla, kiedy ona sama kilka lat temu usłyszała diagnozę, postanowiła zrobić wszystko, by zatrzymać rozwój przewlekłego zapalenia tarczycy o podłożu autoimmunologicznym. Przede wszystkim zaczęła prowadzić zdrowy styl życia i postawiła na restrykcyjną dietę. Skutecznym antidotum miały się też okazać suplementy. Jej wypowiedź wywołała spore kontrowersje. Lekarze podkreślają bowiem, że całkowite wyleczenie się z tego schorzenia nie jest możliwe, a rozwój choroby mogą powstrzymać wyłącznie leki.
Konsument
Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.
Transport
SUV-y dominują rynek motoryzacyjny. Hyundai wprowadzi latem do sprzedaży nowy siedmioosobowy model

Na polskich i europejskich drogach królują SUV-y. W kwartale br. stanowiły już 60 proc. nowych rejestracji w Polsce. Latem w sprzedaży pojawi się nietypowa odmiana SUV-a: siedmioosobowy elektryczny Hyundai IONIQ 9. Marka zapewnia, że to pokaz jej możliwości technologicznych.