Komunikaty PR

Jesień w Westfield Mokotów pełna piękna i nowości

2023-11-06  |  14:00
Biuro prasowe

Choć aura za oknem rozpieszcza nas coraz rzadziej, pierwsze tygodnie jesieni w Westfield Mokotów są wyjątkowo gorące. Na klientów czekają nowe marki, jak np. Fluff, Candy Pop czy Just in Case, a także odmienione salony cenionych brandów – Estée Lauder, Elementy czy Mo61.

W Westfield Mokotów staramy się odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Zmieniające się otoczenie naszego centrum, to też nowe grupy docelowe, które nas odwiedzają. Chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom nieco młodszego klienta w Westfield Mokotów pojawiają się popularne wśród tej grupy marki takie jak nowo otwarte sklepy Candy Pop i Just in Case. Nie zapominamy jednak o naszych stałych klientach, którzy cenią sobie naszą szeroką ofertę m.in. z segmentu premium beauty. Otwarcia powiększonych salonów marek Estée Lauder, Elementy i Mo61, to odpowiedź właśnie na ich potrzeby – mówi Izabela Wójcik, dyrektorka centrum handlowego Westfield Mokotów.

Otwarcie butiku polskiej marki Fluff

Listę jesiennych nowości w Westfield Mokotów otwiera salon Fluff. To polska marka, która tworzy wyjątkowe kolekcje odzieży wierzchniej dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Istniejąca od 2017 roku firma specjalizuje się w produkcji okryć z naturalnego puchu – łączącego w sobie unikalne właściwości termiczne i niezwykłą lekkość, co zapewnia komfort noszenia przez cały dzień. To idealne rozwiązanie dla osób ceniących zarówno styl, jak i wygodę. Ubrania Fluff cechuje minimalizm i prosty krój, a jednocześnie ich żywe kolory przyciągają wzrok. Po okrycia wierzchnie dla każdego, nawet dla domowych pupili (!) Fluff zaprasza na poziom +1 w Westfield Mokotów.

Odmienione Elementy

Po miesięcznej przerwie, Elementy wracają do centrum handlowego Westfield Mokotów z nowym, odświeżonym butikiem na poziomie +1 . To miejsce, podobnie jak pozostałe sklepy marki, utrzymane w minimalistycznej estetyce. Białe ściany i drewniane akcenty są idealnym tłem dla ubrań, które oprócz ponadczasowych krojów, zaskakują charakterystycznymi barwami i materiałami najwyższej jakości. Wraz z nowym sezonem, Elementy wprowadzają podział kolekcji na cztery dropy, które trafiają do sprzedaży co miesiąc, prezentując nowe, jesienno-zimowe produkty. W obecnie dostępnej kolekcji produkty w neutralnych odcieniach, które idealnie sprawdzą się jako podstawa kapsułowej szafy, łączą się z dobrze skrojonymi garniturami, wełnianymi płaszczami oraz swetrami najwyższej jakości.

Podkreśl swoje piękno z Estée Lauder

Jesień i zima to także bardzo dobry czas, aby zadbać o swoją skórę i ochronić ją przed niesprzyjającą aurą. Tu z pomocą przychodzą marki należące do międzynarodowej grupy Estée Lauder Companies, która właśnie otworzyła swój większy i nowocześniejszy salon na poziomie +1  mokotowskiego centrum handlowego. Każda z trzech stref dostępnych w salonie, przeznaczona jest na prezentację oferty i produktów jednej z marek: Clinique, La Mer i Estée Lauder. Bez względu na to, na który z brandów się zdecydujemy, kosmetyki do pielęgnacji skóry czy makijażu spełniają najwyższe standardy jakości i są niezwykle skuteczne.

Jesień pachnie najpiękniej z Mo61

W chłodniejsze dni miło jest otulić się zapachem, najlepiej jedynym w swoim rodzaju i samodzielnie skomponowanym. Na tę potrzebę najlepiej odpowie znana i lubiana polska marka Mo61 Perfume Lab, która od lat projektuje zapachy i tworzy niezwykłe kompozycje zapachowe na życzenie klienta. Teraz Mo61 zaprasza do swojej nowej, dużo większej i nowocześniejszej lokalizacji, gdzie na wszystkich spragnionych pachnącej podróży czekają aż 4 stanowiska do tworzenia indywidualnych zapachowych kompozycji. Obecnie, w salonie marki możliwe będzie organizowanie warsztatów zapachowych, gdzie perfumiarze  będą dzielić się swoją wiedzą dotyczącą tworzenia perfum. Królestwo zapachu w Westfield Mokotów znajduje się na poziomie +1, w pobliżu poprzedniej lokalizacji.

Just in Case to znacznie więcej niż case na smarftona

Personalizacja to obecnie jeden z najsilniejszych zakupowych trendów. Dlatego w Westfield Mokotów stworzyć można niepowtarzalne obudowy na telefon. Wszystko za sprawą nowej marki wchodzącej na rynek polski -  JUST IN CASE., Marka powstała w 2019 roku we Włoszech i oferuje etui oraz akcesoria do smartfonów. Unikalny know-how i pionierski model biznesowy sprawiają, że firma  ugruntowała swoją pozycję w skali globalnej z ok. 100 butikami na całym świecie. JUST IN CASE jest liderem w swojej dziedzinie dzięki personalizacji. Zaawansowana technicznie maszyna (dostępna w każdym sklepie), wykorzystująca tusze roślinne, oferuje klientom możliwość stworzenia i wizualizacji projektów w zakresie 360 stopni, zanim zostaną wyprodukowane! Każdy może tu puścić wodze fantazji i stworzyć jedyną w swoim rodzaju obudowę. Salon JUST IN CASE  znajduje się na poziomie 0, niedaleko wejścia głównego do centrum.

Słodkie 4 pory roku z Candy Pop

Nowo otwarty sklep Candy Pop to raj dla wszystkich miłośników słodyczy i nie tylko. W salonie tej niezwykle popularnej wśród młodzieży marki można zaleźć przekąski, słodycze i napoje z całego świata m.in. z USA, Azji czy Meksyku. Sklep zaskakuje popularnymi produktami, o których jest głośno np. wśród użytkowników TikToka. W ofercie sklepu coś dla siebie znajdą tu zarówno ci, lubiący poznawać nowe i czasami szalone smaki, jak i ci gustujący w klasykach. Bogaty asortyment sklepu wypełniają nie tylko słodkości, ale również makarony, sosy czy orientalne przyprawy. Po niezwykłe smakowe doznania marka zaprasza na poziom 0 centrum handlowego.

Trzeba przyznać, że jesień w Westfield Mokotów pełna jest niespodzianek i nowości. Czy zima będzie równie ciekawa? Na pewno tak!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Dorota Gardias: Do sklepu czy na działkę najczęściej jeżdżę rowerem. W drodze do pracy ciężko byłoby mi utrzymać fryzurę, a przed kamerą muszę dobrze wyglądać

Pogodynka zachęca do refleksji nad swoimi nawykami i wprowadzania takich zmian, które mogą mieć długofalowe korzyści zarówno dla środowiska, jak i dla naszego zdrowia. Jej zdaniem nawet drobne gesty, takie jak: oszczędzanie wody, unikanie plastiku czy korzystanie z roweru zamiast jazdy samochodem, mają wpływ na poprawę jakości naszej planety. Dorota Gardias przekonuje, że kiedy tylko może, to nie wsiada za kierownicę auta, ale wybiera jednoślad, bo w ten sposób przyczynia się do zmniejszenia emisji CO2 i dba o czystsze powietrze w swojej okolicy.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Farmacja

Na horyzoncie nowe terapie w leczeniu rdzeniowego zaniku mięśni. Rosną wyzwania w opiece nad dorosłymi pacjentami w Polsce

Polska należy do światowej czołówki w diagnostyce i leczeniu rdzeniowego zaniku mięśni (SMA). Do tego sukcesu przyczyniły się m.in. badania przesiewowe noworodków, dostęp do terapii oraz przełomowa decyzja o włączaniu do leczenia kobiet z SMA w czasie ciąży. Teraz trwają prace nad nowymi cząsteczkami, które mogą jeszcze bardziej poprawić sytuację pacjentów. Mimo wielu sukcesów eksperci wskazują na konieczność rozwiązania kilku istotnych kwestii, które utrudniają opiekę nad chorymi, zwłaszcza dorosłymi.