Komunikaty PR

JESIENNE NAWILŻANIE I UJĘDRNIANIE DLA PIĘKNEJ I ZDROWEJ SKÓRY Z TEOXANE!

2020-09-23  |  14:50
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Bonarek
Com&Media

Bagatela 11, lok. 18
00-585 Warszawa
paulina.bonarek|com-and-media.pl| |paulina.bonarek|com-and-media.pl
+48 539 622 032
www.com-and-media.pl

 

Zatroszcz się o swoją skórę, aby opóźnić oraz eliminować zmiany, które pojawiają się z wiekiem:

 

  • utrata jędrności i blasku,
  • drobne zmarszczki.

 

RHA® Serum i Advanced Filler z wysokim stężeniem RHA®†† i innowacyjnymi składnikami, zostały specjalnie zaprojektowane, aby zapewnić Twojej skórze odpowiednią kondycję i wspaniały wygląd:

 

• INTENSYWNE nawilżenie

• ZWIĘKSZONĄ jędrność i wyrównany koloryt

• WIDOCZNE odmłodzenie i rozświetlenie

 

Skuteczna domowa pielęgnacja TEOXANE została zaprojektowana specjalnie dla wzmocnienia skóry jesienią i podtrzymania efektów zabiegów estetycznych przeprowadzonych w gabinecie.

 

Krok 1 – NAWILŻANIE I UJĘDRNIANIE

RHA® Serum dla intensywnie nawilżonej, jędrnej i rozświetlonej skóry

276 zł/ 30 ml

To cieszące się ogromnym uznaniem serum, wykorzystuje w najwyższym stopniu wyjątkową technologię nawilżającą RHA® opatentowaną przez TEOXANE. Lekkie i zapewniające komfort RHA® Serum zawiera mieszankę silnie działających przeciwutleniaczy i składników zapobiegających starzeniu, dzięki którym wygląd starzejącej się skóry wyraźnie poprawia się po 14 dniach.

Zaawansowane serum o precyzyjnie opracowanej formule, poprawiające wygląd odwodnionej, ziemistej i starzejącej się skóry. Ta przeznaczona do wszystkich rodzajów skóry mieszanka silnie działających przeciwutleniaczy i składników przeciwdziałających starzeniu pomaga w reaktywacji naturalnych mechanizmów zapewniających głęboką regenerację skóry. Od 14. dnia skóra staje się gładsza, jaśniejsza i wyraźnie poprawia się jej nawilżenie.

 

 

Krok 2 – NAWILŻANIE I LIFTING

Advanced Filler do skóry normalnej i mieszanej dla wygładzonej, wzmocnionej i zregenerowanej skóry

276 zł/ 50 ml

Krem przeciwzmarszczkowy i odbudowujący skórę, opracowany specjalnie z myślą o skórze normalnej i mieszanej. Ten cechujący się luksusową strukturą produkt do pielęgnacji skóry  w ciągu dnia natychmiast nawilża i przyczynia się do przywrócenia utraconej jędrności.

Wyjątkowe połączenie  RHA® i składników odbudowujących pomaga w utrzymaniu długofalowego nawilżenia, jednocześnie stymulując produkcję kwasu hialuronowego i kolagenu w skórze, wygładza drobne i głębokie zmarszczki. Krem sprawdza się doskonale w przypadku osób pragnących poprawić wygląd ziemistej i starzejącej się skóry.

Produkty dostępne na: www.teoxaneshop.pl Z RABATEM -20% oraz w ofercie specjalnej 1+1!

 

 O TEOXANE:


Firma TEOXANE Laboratories została założona w Genewie w 2003 r.  Specjalizuje się w opracowywaniu oraz produkcji wypełniaczy i kosmeceutyków na bazie kwasu hialuronowego.
Dzięki naszemu bezkompromisowemu zaangażowaniu w innowacje, jakość i zadowolenie pacjentów, TEOXANE Laboratories jest jednym z czołowych producentów wypełniaczy skórnych na świecie, obecnym w ponad 90 krajach.

 

Nasze produkty oparte są na specjalistycznej wiedzy i standardach wysokiej jakości. Od  początku istnienia firmy skupialiśmy się na tym, aby podążać za potrzebami i trendami  rynku medycyny estetycznej, oferując skuteczne rozwiązania dla lekarzy na całym świecie oraz pomagając kobietom i mężczyznom zachować ich piękno w przyszłości.

 

Nasza marka wypełniaczy tkankowych Teosyal®  od początku istnienia cieszy się uznaniem i zaufaniem zarówno lekarzy jaki i pacjentów. Bogata gama preparatów pozwala na precyzyjnie dobranie rodzaju zabiegu do potrzeb i oczekiwań pacjentów.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Com&Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.