JESZCZE WIĘCEJ PIŁKARSKICH EMOCJI
Już zaraz serca fanów piłki nożnej z całej Europy zabiją szybciej! Wszystko za sprawą meczu o Super Puchar UEFA, który odbędzie się 14 sierpnia w Warszawie. To wydarzenie to nie tylko wyjątkowe sportowe emocje, ale także mnóstwo dodatkowych atrakcji, które czekają na miłośników tego sportu i nie tylko. Przy Bulwarach Wiślanych marki Lay’s i Pepsi połączyły siły i wspólnie przygotowały specjalną strefę kibica, która pozwoli świętować piłkarskie święto w atmosferze beztroskiej zabawy, rywalizacji i niezapomnianych wrażeń.
Lay’s i Pepsi – doskonałe połączenie
Podczas oglądania emocjonujących meczów nieodłącznym elementem są przekąski, a nic nie smakuje lepiej niż chrupiące chipsy Lay's i orzeźwiająca Pepsi. To doskonałe połączenie sprawia, że każda minuta gry staje się jeszcze przyjemniejsza. Z okazji nadchodzącego święta w piłkarskim kalendarzu, marki Lay’s i Pepsi przygotowały wspólnie strefę kibica, która zlokalizowana będzie tuż przy Bulwarach Wiślanych, od strony ul. Wybrzeża Kościuszkowskiego w Warszawie.
W strefie kibica nie zabraknie ulubionych przekąsek i napojów, które będą czekać na wszystkich miłośników futbolu. Uczestnicy będą mogli podjąć różnorodne wyzwania w atrakcjach przygotowanych przez marki. Będzie można sprawdzić swoje umiejętności w zakresie refleksu i celności. Ponadto, w strefie znajdzie się boisko do gry, gdzie każdy będzie mógł wcielić się w rolę bramkarza lub napastnika. Swoje emocje będzie można uwiecznić na dwóch ściankach fotograficznych.
Dla podkręcenia piłkarskiej atmosfery, czekać będą piłkarzyki stołowe oraz pokazy najlepszych polskich freestyle’owców. Ci, którzy będą chcieli spróbować swoich sił w freestyle football, będą mieli szansę wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez sportowców.
Strefa Pepsi i Lay's to prawdziwy raj dla fanów piłki nożnej i dobrej zabawy. Na odwiedzających czeka szeroki wachlarz atrakcji, które dostarczą niezapomnianych wrażeń oraz szansa na zdobycie wyjątkowych pamiątek. Udział w atrakcjach jest bezpłatny.
Strefa Lay’s i Pepsi będzie otwarta w następujących godzinach:
● 14 sierpnia 2024: 10:00 - 18:00
Nie przegap okazji, aby połączyć pasję do piłki nożnej z niesamowitą zabawą. Strefa Lay’s i Pepsi to idealne miejsce na spędzenie czasu i doświadczenie sportowych emocji. Przyjdź, baw się dobrze i kibicuj swojej drużynie w najlepszym stylu!

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.