Jeszcze więcej przygód lokomotyw! „Tomek i przyjaciele” w Boomerang
Boomerang zaprasza na premierę nieemitowanych wcześniej epizodów serialu „Tomek i przyjaciele”. Najmłodsi widzowie poznali już nowe przyjaciółki głównego bohatera, takie jak Kamcia czy Sandra. Towarzyszą mu też znani z poprzednich edycji Piotruś i Nia. Wesołe lokomotywy wciąż mieszkają na wyspie Sodor. Premiera kolejnych odcinków już w poniedziałek 20 czerwca o 15:00 w Boomerang.
Przygody Tomka i jego przyjaciół są ekscytujące. Czy można zrobić coś, by uczynić je jeszcze ciekawszymi? Tak! Trzeba wymyślić nowe piosenki. Bohaterowie i bohaterki umilają sobie nimi bliskie i dalekie wyprawy torami całego świata. Żartobliwe, wpadające w ucho utwory pozwalają małym widzom lepiej poznać postaci i ich przeżycia. Kiedy podczas premierowych odcinków, Tomek razem z Kamcią wybiorą się na wyprawę na drugi koniec tęczy, wymyślą piosenkę, dzięki której ich podróż będzie weselsza. Widzowie mogą dołączyć do nich, żeby wspólnie sprawdzić, co znajdzie się na skraju tego barwnego łuku!
W pozostałych odcinkach na publiczność czekają także przygody z udziałem innych bohaterów. Na wyspie Sodor odbędzie się coroczna parada. Zadaniem Nii będzie dostarczenie na nią wielkiego balonu, ale przez wiatr ozdoba odleci! Tomek i inne lokomotywy będą musiały pomóc jej w zdobyciu utraconego balonu, a to wymagać będzie nie lada kreatywności! Lokomotywy będą przygotowywać się też na wielki festiwal pociągów. Piotruś otrzyma zadanie dostarczenia każdej lokomotywie jej osobistej flagi. Ale podekscytowany bohater spowoduje małe zamieszanie i… pomyli flagę Nii! Tomek wkroczy do akcji, by wspomóc przyjaciela w odkręcaniu całego zamieszania.
Premiera nowych odcinków serialu „Tomek i przyjaciele” w poniedziałek 20 czerwca o 15:00 w Boomerang.
Emisja codziennie o 15:00 w Boomerang.
O Boomerang
Boomerang, będący częścią Warner Bros. Discovery, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS
| Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.