Komunikaty PR

Jeżyki zapraszają na… lodową ucztę!

2021-11-26  |  01:00
Biuro prasowe

Znane ciastka Jeżyki pełne bakalii, czekolady i karmelu doczekały się swojej lodowej odsłony. Familijne lody Jeżyki to doskonała baza do przygotowania fantastycznych zmrożonych deserów, które są nie tylko pyszną przekąską, ale i smakowitym sposobem na poprawę nastroju niezależnie od pory roku!

Lody z odpowiednio dobranymi dodatkami stanowią zapowiedź wyśmienitych doznań i wrażeń. A zmrożona wersja najeżonego bakaliami ciasteczka Jeżyki, to już gwarancja prawdziwej eksplozji smaku i tekstur. Ciasteczkowe lody z sosem karmelowym, orzechami laskowymi, chrupkami ryżowymi i kawałeczkami czekolady Goplana pozwolą wyczarować obłędne desery.

Czemu nie dać się wysłać w ciepłe kraje? „Jeżyki na Hawajach” to niezwykle prosty i efektowny deser, który przeniesie do krainy palm, tańca Hula i promieni słońca. Aby go przygotować, wystarczy zgrillować w piekarniku lub na patelni grillowej plaster ananasa. Zgrillowany owoc należy położyć na talerzyku, na środku nałożyć gałkę familijnych lodów Jeżyki, a następnie polać sosem bananowym i… gotowe! Pyszny, egzotyczny deser w kilka minut - mniam!

Kolejną propozycją są „Najeżone Jeżyki”, czyli jeszcze więcej karmelu, jeszcze więcej słodyczy i jeszcze więcej pysznego smaku! W pierwszej kolejności należy uprażyć rozkruszone orzechy włoskie na suchej patelni, następnie do pucharka włożyć trzy (tak, trzy!) gałki lodów Jeżyki, polać sosem karmelowym i obsypać orzechami. Słodka satysfakcja - gwarantowana!

Warto dać się porwać lodowemu szaleństwu i kuszącym Jeżykom. Efekty w postaci deserów mogą być powalające!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.