Joanna Mazur przetestowała najnowszy model ASICS GEL-KAYANO 28
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka ASICS zorganizowała wyjątkowy event z udziałem wyjątkowej ambasadorki Joanny Mazur. Polska biegaczka i paraolimpijka przetestowała na warszawskiej Agrykoli najnowszy model GEL-KAYANO 28.
Buty z serii KAYANO słyną ze stabilizacji podczas biegu, a ich najnowsza odsłona w głównej mierze stawia na komfort, poczucie płynności oraz amortyzację. Pianka FF Blast gwarantuje responsywne odbicie. Nowością jest niskoprofilowa struktura pięty, która poprawia efektywność pracy palców i stabilność biegu. Całość wspiera zaawansowana technologia DYNAMIC DUOMAX, minimalizująca nadmierne przechylanie stopy do wewnątrz.
Podczas spotkania na Agrykoli, Joanna Mazur przetestowała nowy model japońskiej marki. Niewidoma zawodniczka porusza się po bieżni wraz z trenerem i przewodnikiem Michałem Stawickim. Oboje są ze sobą połączeni specjalną taśmą, wzajemnie kontrolując dystans do pokonania.
Z mojej perspektywy najważniejsza podczas biegu jest właśnie stabilizacja. Jest ona gwarancją spokoju oraz pewności siebie. Nie widząc przed sobą podłoża, buty muszą być doskonale sprawdzone i przetestowane. Model GEL-KAYANO 28 stanowi realne wsparcie dla wszystkich biegaczy, a dla mnie jest synonimem zarówno wygody, jak i maksymalnego komfortu. Używam go do treningów biegowych oraz na siłowni. Na zawody muszę natomiast ubierać kolce – powiedziała Joanna Mazur, która będzie reprezentować Polskę na igrzyskach paraolimpijskich w Tokio.
Utytułowana biegaczka jest multimedalistką mistrzostw świata oraz Europy. Specjalizuje się w biegach krótki i średniodystansowych. Joanna Mazur jest także globalną ambasadorką kampanii Uplifting Minds. ASICS zaprasza osoby z całego świata, aby doświadczyły podnoszącej na duchu mocy sportu i stworzyły społeczność „poruszonych” umysłów. Marka rzuca wyzwanie biegaczom, którzy dzięki platformie „Mind Uplifter™” mogą zbadać swoje samopoczucie psychiczne przed i po treningu, a następnie udostępnić wyniki w mediach społecznościowych za pomocą #UpliftingMinds, co pozwoli zbierać fundusze na rzecz organizacji charytatywnej Mind, zajmującej się zdrowiem psychicznym.
Model ASICS GEL-KAYANO 28 jest dostępny w sprzedaży od 7 czerwca na ASICS.com, Eobuwie.pl, ButyJana.pl i w Sklepach Biegacza.
Porusz swój umysł z ASICS
Zostały już ostatnie dni wyzwania RakReaton! Wzywamy do wsparcia - pomóżmy dziec
Chcę być triathlonistą – jak zacząć przygodę z tym sportem?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.