Komunikaty PR

Już 23 października na stacjach Circle K promocyjne zestawy z napojem za 6 zł

2024-10-22  |  09:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

Polacy coraz chętniej jedzą poza domem, a niemal połowa z nich wybiera zestawy obiadowe z napojem[1]. W odpowiedzi na tę tendencję kanadyjska sieć Circle K przygotowała kolejną edycję promocji „Food Day”. Już w środę, 23 października, w godzinach 6:00-18:00, klienci z kartą lojalnościową Circle K EXTRA będą mogli nabyć wybrany zestaw z napojem za jedyne 6 zł.

Jak wynika z badania SW Research przeprowadzonego na zlecenie Circle K, aż 70% Polaków lubi jadać poza domem, przy czym te osoby zwracają uwagę na to, ile wówczas wydają. Co czwarty badany wskazał, że jest to najczęściej kwota rzędu 20 zł. Co ciekawe, blisko połowa ankietowanych podkreśliła, że jedząc na mieście, decyduje się na zestaw złożony z dania i napoju (46%). Z myślą o klientach, którzy poszukują oszczędności, Circle K przygotowało akcję promocyjną „Food Day”, która odbędzie się w środę, 23 października, na wybranych stacjach sieci z ofertą gastronomiczną w całej Polsce. Uczestnicy programu lojalnościowego Circle K EXTRA w godzinach od 6:00 do 18:00 będą mieli okazję kupić 4 różne zestawy z napojem, idealne na śniadanie lub lunch w promocyjnej cenie 6 zł. Oznacza to realną oszczędność na jednym zestawie nawet do 15 zł. Co ważne, do programu lojalnościowego można dołączyć również w dniu promocji, czy w momencie zakupu.

- Choć letnie promocje już za nami, doskonale wiemy, że nasi klienci wciąż poszukują okazji do oszczędzania. Dlatego 23 października organizujemy kolejną akcję zniżkową. W jej ramach będzie można kupić przekąskę z napojem za zaledwie 6 zł. To świetna okazja, by spróbować różnych przysmaków z naszej oferty gastronomicznej, takich jak Hot Dog, Rollini, croissanty – maślany lub w formie kanapki. Zestawy będą zawierać wybrany napój, w tym: kawę w rozmiarze S, M lub L, sok Tymbark, wodę Sudety lub Pepsi 0,5 l – mówi Renata Timoščik, Market Development Director w Circle K Polska.

Ponadto na stacjach Circle K klienci nadal będą mogli korzystać ze stałych zniżek na paliwo. Uczestnicy programu EXTRA, oprócz rabatów na paliwo, zyskują również inne  korzyści w zamian za tankowanie na stacjach Circle K – m.in. 50% rabat na dowolny program myjni oraz codzienne zniżki na zakup wybranych produktów gastronomicznych oraz sklepowych oznaczonych symbolem „EXTRA z kartą”.

Szczegóły, regulamin promocji oraz lista stacji biorących udział w akcji są dostępne na stronie internetowej Circle K: https://www.circlek.pl/food-day

 


[1] Badanie zostało przeprowadzone przez SW Research w listopadzie 2023 r. w formie wywiadów online na zlecenie Circle K na reprezentatywnej próbie pełnoletnich Polek i Polaków.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.