Kabiny prysznicowe SANPLAST – 30 lat czystej przyjemności kąpieli
Historia firmy SANPLAST rozpoczęła się 38 lat temu – w 1983 roku. To właśnie wtedy dwaj bracia Karol i Wiesław Podraza w rodzinnych Wymysłowicach rozpoczęli swoją działalność.
Na początku zajmowali się produkcją samochodowych nadkoli i zderzaków, z czasem
– zlewozmywaków z poliestru. Przełomowy okazał się rok 1991, w którym to zostały wyprodukowane i wprowadzone na rodzimy rynek, prosto z zakładów SANPLAST, pierwsze kabiny prysznicowe.
Kabiny prysznicowe SANPLAST – pionierskie produkty na polskim rynku
W 2021 roku świętujemy trzydziestą rocznicę powstania pierwszej kabiny prysznicowej sygnowaną marką SANPLAST. W tym miejscu i czasie zaczyna się właściwa historia polskiego producenta. Ogromny sukces związany z produkcją kabin, pociągnął za sobą kolejne projekty, generując coraz
to odważniejsze cele biznesowe. W 1997r. firma SANPLAST rozpoczęła produkcję wanien akrylowych, które z czasem wyposażono w systemy hydromasażu. Już wtedy linia produkcyjna mieściła się w nowo wybudowanej hali. Dziś, SANPLAST to wiodący producent kabin prysznicowych, brodzików oraz wanien w Polsce jak i międzynarodowy lider w sektorze wyposażenia salonów kąpielowych.
Praca nad sukcesem nie jest jednorazowa – to ciągła droga do doskonałości
Wdrażając swoje pomysły w życie SANPLAST zyskał liczne grono Klientów oraz zaufanych Partnerów. Nowoczesna technologia, ciągły rozwój i kreowanie odważnych wizji skutkowało docenieniem marki. Uzyskanie miana lidera to ciągły proces, nieustanna praca projektantów, specjalistów, ekspertów z branży oraz sztabu pracowników produkcyjnych.
SANPLAST to synonim nieustającego rozwoju. Kiedy 30 lat temu wprowadzano kabiny prysznicowe, znacząco odbiegały od tych, które znamy obecnie. Świadczy to o podążaniu za najlepszymi rozwiązaniami i kreowaniu trendów przez markę SANPLAST.
Pierwsze kabiny posiadały wypełnienie polistyrenowe. Kształtem były ograniczone do wyboru spośród kwadratowych i prostokątnych. Z czasem zostały wyposażane w 4 mm szkło hartowane, zwiększając bezpieczeństwo użytkowania, co na tamte czasy nie było tak oczywiste jak dziś, natomiast w SANPLAST był to zawsze priorytet. Obecnie szkło, z którego wykonywane są kabiny prysznicowe to tafle hartowanego szkła z modyfikacją powierzchni Glass Protect o grubości 5, 6, 8 mm.
Kabiny ewoluowały przez lata. 30 lat temu kabina prysznicowa miała być przede wszystkim praktyczna. Zmieniała się także kolorystyka dostępnych elementów kabiny – jeszcze kilkanaście lat temu w ofercie popularne były kabiny z profilami w odcieniach zieleni, żółci, czerwieni a nawet różu i granatu. Dziś takie barwy nie są już mile widziane w łazience. Klienci stawiają na chromowane lub czarne detale, im bardziej uniwersalne rozwiązania tym lepiej. Z biegiem czasu zwiększano różnorodność produktów, zaczęto zwracać uwagę na design i estetykę oraz coraz większą funkcjonalność strefy prysznicowej. Wraz z rozwojem produktów ewoluowała także filozofia salonów kąpielowych - rozpoczynając drogę od typowych praktycznych rozwiązań – dążąc do fuzji praktyczności, funkcjonalności, wyglądu i estetyki. Współcześnie kabina prysznicowa stała się centralną częścią łazienki, nadając jej większą wartość użytkową.
„Obecnie w ofercie SANPLAST znajdziemy dziesiątki produktów w wielu wariantach, co stanowi najszerszą propozycję wśród polskich producentów. Zapewniamy różnorodność kształtów, wzorów, modeli kabin natryskowych, brodzików prysznicowych, wanien, systemów hydromasażu oraz innych akcesoriów. Gwarantuje to swobodę tworzenia aranżacji i wyposażenia łazienki zgodnie z indywidualnymi upodobaniami. Marka SANPLAST to kabiny prysznicowe wykonane z najwyższej jakości materiałów o bardzo poszukiwanych walorach m.in. minimalistyczne konstrukcje typu walk-In, kabiny prostokątne czy kompletne rozwiązania prysznicowe. Stawiamy albo na minimalną ilość detali albo na w pełni wyposażone zestawy prysznicowe. Odpowiadamy na potrzeby Klientów dopracowując nasze produkty i wprowadzając innowacyjne rozwiązania. Doskonałym tego przykładem są brodziki z odlewu mineralnego idealnie uzupełniające ofertę naszych kabin, a których portfolio produktowe jest najszersze na rynku. Kolejną odpowiedzią na pytania Klientów są kabiny czterościenne – wyposażone w brodzik z obudową i syfonem oraz baterię termostatyczną lub mieszaczową, po to aby klient nie musiał martwić się dopasowaniem poszczególnych elementów. Staramy się tak projektować nasze konstrukcje, aby ułatwić montaż i wiele jego etapów wykonać już w procesie produkcyjnym. Stawiamy na estetykę, co we współczesnej kabinie ma dla klienta decydujące znaczenie. Produkt ma być nie tylko funkcjonalny, ale ma zachwycać, zapewniając pełen komforty kąpieli.” – dodaje Krzysztof Halak, Główny Konstruktor – Zastępca Kierownika Działu Badawczo-Rozwojowego SANPLAST S.A.
Wybierając SANPLAST, stawiasz na jakość płynącą z wieloletniego doświadczenia. Stajesz się częścią historii i Partnerem w tworzeniu przyszłości – kolejnych 30 lat czystej przyjemności z kąpieli.
Więcej na: www.sanplast.pl

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Piotr Zelt: Pęknięcie w Polsce jest bardzo głębokie. Myślę, że strona zwycięska w tych wyborach zadba o to, żeby te podziały były coraz głębsze
Aktor nie ukrywa swojego rozgoryczenia wynikiem wyborów prezydenckich. Jego zdaniem podziały w naszym kraju są tak głębokie, że Karol Nawrocki nigdy nie będzie prezydentem wszystkich Polaków. Piotr Zelt uważa, że minimalne zwycięstwo kandydata popieranego przez PiS może mieć dalsze niekorzystne konsekwencje. Zastanawia się więc, jaka przyszłość nas czeka, a jego rokowania raczej nie są nasycone optymizmem.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.