Komunikaty PR

Kabiny prysznicowe SANPLAST – 30 lat czystej przyjemności kąpieli

2021-08-23  |  11:05
Biuro prasowe

Historia firmy SANPLAST rozpoczęła się 38 lat temu – w 1983 roku. To właśnie wtedy dwaj bracia Karol i Wiesław Podraza w rodzinnych Wymysłowicach rozpoczęli swoją działalność.
Na początku zajmowali się produkcją samochodowych nadkoli i zderzaków, z czasem
– zlewozmywaków z poliestru. Przełomowy okazał się rok 1991, w którym to zostały wyprodukowane i wprowadzone na rodzimy rynek, prosto z zakładów SANPLAST, pierwsze kabiny prysznicowe.

Kabiny prysznicowe SANPLAST – pionierskie produkty na polskim rynku  

W 2021 roku świętujemy trzydziestą rocznicę powstania pierwszej kabiny prysznicowej sygnowaną marką SANPLAST. W tym miejscu i czasie zaczyna się właściwa historia polskiego producenta. Ogromny sukces związany z produkcją kabin, pociągnął za sobą kolejne projekty, generując coraz
to odważniejsze cele biznesowe. W 1997r. firma SANPLAST rozpoczęła produkcję wanien akrylowych, które z czasem wyposażono w systemy hydromasażu. Już wtedy linia produkcyjna mieściła się w nowo wybudowanej hali. Dziś, SANPLAST to wiodący producent kabin prysznicowych, brodzików oraz wanien w Polsce jak i międzynarodowy lider w sektorze wyposażenia salonów kąpielowych.

Praca nad sukcesem nie jest jednorazowa – to ciągła droga do doskonałości

Wdrażając swoje pomysły w życie SANPLAST zyskał liczne grono Klientów oraz zaufanych Partnerów. Nowoczesna technologia, ciągły rozwój i kreowanie odważnych wizji skutkowało docenieniem marki. Uzyskanie miana lidera to ciągły proces, nieustanna praca projektantów, specjalistów, ekspertów z branży oraz sztabu pracowników produkcyjnych.

SANPLAST to synonim nieustającego rozwoju. Kiedy 30 lat temu wprowadzano kabiny prysznicowe, znacząco odbiegały od tych, które znamy obecnie. Świadczy to o podążaniu za najlepszymi rozwiązaniami i kreowaniu trendów przez markę SANPLAST.

 Pierwsze kabiny posiadały wypełnienie polistyrenowe. Kształtem były ograniczone do wyboru spośród kwadratowych i prostokątnych. Z czasem zostały wyposażane w 4 mm szkło hartowane, zwiększając bezpieczeństwo użytkowania, co na tamte czasy nie było tak oczywiste jak dziś, natomiast w SANPLAST był to zawsze priorytet. Obecnie szkło, z którego wykonywane są kabiny prysznicowe to tafle hartowanego szkła z modyfikacją powierzchni Glass Protect o grubości 5, 6, 8 mm.

Kabiny ewoluowały przez lata. 30 lat temu kabina prysznicowa miała być przede wszystkim praktyczna.  Zmieniała się także kolorystyka dostępnych elementów kabiny – jeszcze kilkanaście lat temu w ofercie popularne były kabiny z profilami w odcieniach zieleni, żółci, czerwieni a nawet różu i granatu. Dziś takie barwy nie są już mile widziane w łazience. Klienci stawiają na chromowane lub czarne detale, im bardziej uniwersalne rozwiązania tym lepiej. Z biegiem czasu zwiększano różnorodność produktów, zaczęto zwracać uwagę na design i estetykę oraz coraz większą funkcjonalność strefy prysznicowej.  Wraz z rozwojem produktów ewoluowała także filozofia salonów kąpielowych - rozpoczynając drogę od typowych praktycznych rozwiązań – dążąc do fuzji praktyczności, funkcjonalności, wyglądu i estetyki. Współcześnie kabina prysznicowa stała się centralną częścią łazienki, nadając jej większą wartość użytkową.

„Obecnie w ofercie SANPLAST znajdziemy dziesiątki produktów w wielu wariantach, co stanowi najszerszą propozycję wśród polskich producentów. Zapewniamy różnorodność kształtów, wzorów, modeli kabin natryskowych, brodzików prysznicowych, wanien, systemów hydromasażu oraz innych akcesoriów. Gwarantuje to swobodę tworzenia aranżacji i wyposażenia łazienki zgodnie z indywidualnymi upodobaniami. Marka SANPLAST to kabiny prysznicowe wykonane z najwyższej  jakości materiałów o bardzo poszukiwanych walorach m.in. minimalistyczne konstrukcje typu walk-In, kabiny prostokątne czy kompletne rozwiązania prysznicowe. Stawiamy albo na minimalną ilość detali albo na w pełni wyposażone zestawy prysznicowe. Odpowiadamy na potrzeby Klientów dopracowując nasze produkty i wprowadzając innowacyjne rozwiązania.  Doskonałym tego przykładem są brodziki z odlewu mineralnego idealnie uzupełniające ofertę naszych kabin, a których portfolio produktowe jest najszersze na rynku. Kolejną odpowiedzią na pytania Klientów są kabiny czterościenne – wyposażone w brodzik z obudową i syfonem oraz baterię termostatyczną lub mieszaczową, po to aby klient nie musiał martwić się dopasowaniem poszczególnych elementów. Staramy się tak projektować nasze konstrukcje, aby ułatwić montaż i wiele jego etapów wykonać już w procesie produkcyjnym. Stawiamy na estetykę, co we współczesnej kabinie ma dla klienta decydujące znaczenie. Produkt ma być nie tylko funkcjonalny, ale ma zachwycać, zapewniając pełen komforty kąpieli.”  dodaje Krzysztof Halak, Główny Konstruktor – Zastępca Kierownika Działu Badawczo-Rozwojowego SANPLAST S.A.

Wybierając SANPLAST, stawiasz na jakość płynącą z wieloletniego doświadczenia. Stajesz się częścią historii i Partnerem w tworzeniu przyszłości – kolejnych 30 lat czystej przyjemności z kąpieli.  

 

Więcej na: www.sanplast.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.