Kabiny prysznicowe SANPLAST – 30 lat czystej przyjemności kąpieli
Historia firmy SANPLAST rozpoczęła się 38 lat temu – w 1983 roku. To właśnie wtedy dwaj bracia Karol i Wiesław Podraza w rodzinnych Wymysłowicach rozpoczęli swoją działalność.
Na początku zajmowali się produkcją samochodowych nadkoli i zderzaków, z czasem
– zlewozmywaków z poliestru. Przełomowy okazał się rok 1991, w którym to zostały wyprodukowane i wprowadzone na rodzimy rynek, prosto z zakładów SANPLAST, pierwsze kabiny prysznicowe.
Kabiny prysznicowe SANPLAST – pionierskie produkty na polskim rynku
W 2021 roku świętujemy trzydziestą rocznicę powstania pierwszej kabiny prysznicowej sygnowaną marką SANPLAST. W tym miejscu i czasie zaczyna się właściwa historia polskiego producenta. Ogromny sukces związany z produkcją kabin, pociągnął za sobą kolejne projekty, generując coraz
to odważniejsze cele biznesowe. W 1997r. firma SANPLAST rozpoczęła produkcję wanien akrylowych, które z czasem wyposażono w systemy hydromasażu. Już wtedy linia produkcyjna mieściła się w nowo wybudowanej hali. Dziś, SANPLAST to wiodący producent kabin prysznicowych, brodzików oraz wanien w Polsce jak i międzynarodowy lider w sektorze wyposażenia salonów kąpielowych.
Praca nad sukcesem nie jest jednorazowa – to ciągła droga do doskonałości
Wdrażając swoje pomysły w życie SANPLAST zyskał liczne grono Klientów oraz zaufanych Partnerów. Nowoczesna technologia, ciągły rozwój i kreowanie odważnych wizji skutkowało docenieniem marki. Uzyskanie miana lidera to ciągły proces, nieustanna praca projektantów, specjalistów, ekspertów z branży oraz sztabu pracowników produkcyjnych.
SANPLAST to synonim nieustającego rozwoju. Kiedy 30 lat temu wprowadzano kabiny prysznicowe, znacząco odbiegały od tych, które znamy obecnie. Świadczy to o podążaniu za najlepszymi rozwiązaniami i kreowaniu trendów przez markę SANPLAST.
Pierwsze kabiny posiadały wypełnienie polistyrenowe. Kształtem były ograniczone do wyboru spośród kwadratowych i prostokątnych. Z czasem zostały wyposażane w 4 mm szkło hartowane, zwiększając bezpieczeństwo użytkowania, co na tamte czasy nie było tak oczywiste jak dziś, natomiast w SANPLAST był to zawsze priorytet. Obecnie szkło, z którego wykonywane są kabiny prysznicowe to tafle hartowanego szkła z modyfikacją powierzchni Glass Protect o grubości 5, 6, 8 mm.
Kabiny ewoluowały przez lata. 30 lat temu kabina prysznicowa miała być przede wszystkim praktyczna. Zmieniała się także kolorystyka dostępnych elementów kabiny – jeszcze kilkanaście lat temu w ofercie popularne były kabiny z profilami w odcieniach zieleni, żółci, czerwieni a nawet różu i granatu. Dziś takie barwy nie są już mile widziane w łazience. Klienci stawiają na chromowane lub czarne detale, im bardziej uniwersalne rozwiązania tym lepiej. Z biegiem czasu zwiększano różnorodność produktów, zaczęto zwracać uwagę na design i estetykę oraz coraz większą funkcjonalność strefy prysznicowej. Wraz z rozwojem produktów ewoluowała także filozofia salonów kąpielowych - rozpoczynając drogę od typowych praktycznych rozwiązań – dążąc do fuzji praktyczności, funkcjonalności, wyglądu i estetyki. Współcześnie kabina prysznicowa stała się centralną częścią łazienki, nadając jej większą wartość użytkową.
„Obecnie w ofercie SANPLAST znajdziemy dziesiątki produktów w wielu wariantach, co stanowi najszerszą propozycję wśród polskich producentów. Zapewniamy różnorodność kształtów, wzorów, modeli kabin natryskowych, brodzików prysznicowych, wanien, systemów hydromasażu oraz innych akcesoriów. Gwarantuje to swobodę tworzenia aranżacji i wyposażenia łazienki zgodnie z indywidualnymi upodobaniami. Marka SANPLAST to kabiny prysznicowe wykonane z najwyższej jakości materiałów o bardzo poszukiwanych walorach m.in. minimalistyczne konstrukcje typu walk-In, kabiny prostokątne czy kompletne rozwiązania prysznicowe. Stawiamy albo na minimalną ilość detali albo na w pełni wyposażone zestawy prysznicowe. Odpowiadamy na potrzeby Klientów dopracowując nasze produkty i wprowadzając innowacyjne rozwiązania. Doskonałym tego przykładem są brodziki z odlewu mineralnego idealnie uzupełniające ofertę naszych kabin, a których portfolio produktowe jest najszersze na rynku. Kolejną odpowiedzią na pytania Klientów są kabiny czterościenne – wyposażone w brodzik z obudową i syfonem oraz baterię termostatyczną lub mieszaczową, po to aby klient nie musiał martwić się dopasowaniem poszczególnych elementów. Staramy się tak projektować nasze konstrukcje, aby ułatwić montaż i wiele jego etapów wykonać już w procesie produkcyjnym. Stawiamy na estetykę, co we współczesnej kabinie ma dla klienta decydujące znaczenie. Produkt ma być nie tylko funkcjonalny, ale ma zachwycać, zapewniając pełen komforty kąpieli.” – dodaje Krzysztof Halak, Główny Konstruktor – Zastępca Kierownika Działu Badawczo-Rozwojowego SANPLAST S.A.
Wybierając SANPLAST, stawiasz na jakość płynącą z wieloletniego doświadczenia. Stajesz się częścią historii i Partnerem w tworzeniu przyszłości – kolejnych 30 lat czystej przyjemności z kąpieli.
Więcej na: www.sanplast.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.